Golf III 1,9 tdi škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarmilxrv
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 úno 2012, 18:49

Golf III 1,9 tdi škube

Příspěvek od Jarmilxrv »

Zdravím, mám trojku golfa 1,9 tdi 66 kW, typ motoru AHU a auto sem tam škubne jako by tam nešla na moment nafta, pak třeba 800 km nic a zase třeba třikrát zasebou během minuty a pak zase chvíli klid atd... Je jedno jestli to udělá těsně před rezervou nebo při plné nádrži. Nevím jestli není někde něco přicpaný či co?
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Golf III 1,9 tdi škube

Příspěvek od jordee_23 »

Jarmilxrv píše:Zdravím, mám trojku golfa 1,9 tdi 66 kW, typ motoru AHU a auto sem tam škubne jako by tam nešla na moment nafta, pak třeba 800 km nic a zase třeba třikrát zasebou během minuty a pak zase chvíli klid atd... Je jedno jestli to udělá těsně před rezervou nebo při plné nádrži. Nevím jestli není někde něco přicpaný či co?
Kable mefzi RJ a cerpadlom
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

mám něco podobnýho na jednom Seatu 1M2
takže kabeláž k čerpadlu ? konektory nebo dráty ?
díky
Uživatelský avatar
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

resit to same na 1Z g3.Jakmile prudce seslapnu plynovy pedal tak jakoby vynecha motor,jako by tam nesla nafta na cca 0,5-1vterinu treba 3x zasebou a zase to pokracuje v jizde.Vsiml jsem si ze to udela spis kdyz prudce seslapnu pedal a je to kolem 2500-3000ot/min.Egr mam zaslepeny.Pamet zavad prazdna.Palivovy filtr je novy.Jinak to startuje na brk.Co by to mohlo delat?Jednou jsem nekde cetl ze neco nastavit v hlave cerpadla,ale nechapu co.Draty a konektory jsou OK.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
milda91
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 14 kvě 2010, 16:51

Příspěvek od milda91 »

vymšn naftový flitr
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky jsem řešil a nepořešil nakonec jel majitel ke kamošovi a byl to nějaký drát nad starterem že ten altík měl malé napětí nabudil se a řj se z toho krátkodobě pobláznila ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hvězdne valky no....👹😭
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

taky možnost ventil n75
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dobrý návod jak vyřešit tuto záhadu
vemeš vag blok měřených hodnot a volnoběžná dávka

pokud je ta dávka přesná když tomu i přidáš a je konstantí tak ok, ale pokud se ta dávka na volnoběh mění +- , sděláš nasavovač čerpadla a uvidíš prasklou nebo oboje pružiny v čerpadle, jede to jak letatadlo v turbolenci, umí to i skákat, nebo nemá výkon a vůbec necuká, záleži v jakem stádiu jsou ty pružny prasklé a namotané ;)

jarmil toho borca ze slovenska jsem se už ptal ten drát k altíku to škublo jen jednou ráno a pak celý den ok to není tvůj případ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“