Golf III 1,9 tdi škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf III 1,9 tdi škube
Zdravím, mám trojku golfa 1,9 tdi 66 kW, typ motoru AHU a auto sem tam škubne jako by tam nešla na moment nafta, pak třeba 800 km nic a zase třeba třikrát zasebou během minuty a pak zase chvíli klid atd... Je jedno jestli to udělá těsně před rezervou nebo při plné nádrži. Nevím jestli není někde něco přicpaný či co?
Re: Golf III 1,9 tdi škube
Kable mefzi RJ a cerpadlomJarmilxrv píše:Zdravím, mám trojku golfa 1,9 tdi 66 kW, typ motoru AHU a auto sem tam škubne jako by tam nešla na moment nafta, pak třeba 800 km nic a zase třeba třikrát zasebou během minuty a pak zase chvíli klid atd... Je jedno jestli to udělá těsně před rezervou nebo při plné nádrži. Nevím jestli není někde něco přicpaný či co?
GIV var asz 4mot upraveny
resit to same na 1Z g3.Jakmile prudce seslapnu plynovy pedal tak jakoby vynecha motor,jako by tam nesla nafta na cca 0,5-1vterinu treba 3x zasebou a zase to pokracuje v jizde.Vsiml jsem si ze to udela spis kdyz prudce seslapnu pedal a je to kolem 2500-3000ot/min.Egr mam zaslepeny.Pamet zavad prazdna.Palivovy filtr je novy.Jinak to startuje na brk.Co by to mohlo delat?Jednou jsem nekde cetl ze neco nastavit v hlave cerpadla,ale nechapu co.Draty a konektory jsou OK.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dobrý návod jak vyřešit tuto záhadu
vemeš vag blok měřených hodnot a volnoběžná dávka
pokud je ta dávka přesná když tomu i přidáš a je konstantí tak ok, ale pokud se ta dávka na volnoběh mění +- , sděláš nasavovač čerpadla a uvidíš prasklou nebo oboje pružiny v čerpadle, jede to jak letatadlo v turbolenci, umí to i skákat, nebo nemá výkon a vůbec necuká, záleži v jakem stádiu jsou ty pružny prasklé a namotané
jarmil toho borca ze slovenska jsem se už ptal ten drát k altíku to škublo jen jednou ráno a pak celý den ok to není tvůj případ
vemeš vag blok měřených hodnot a volnoběžná dávka
pokud je ta dávka přesná když tomu i přidáš a je konstantí tak ok, ale pokud se ta dávka na volnoběh mění +- , sděláš nasavovač čerpadla a uvidíš prasklou nebo oboje pružiny v čerpadle, jede to jak letatadlo v turbolenci, umí to i skákat, nebo nemá výkon a vůbec necuká, záleži v jakem stádiu jsou ty pružny prasklé a namotané
jarmil toho borca ze slovenska jsem se už ptal ten drát k altíku to škublo jen jednou ráno a pak celý den ok to není tvůj případ