Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW/380Nm to 172kW/505Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW/380Nm to 172kW/505Nm
Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW s výsledkem 172kW (232HP) a 505Nm. Vozidlo je vybaveno poslední generací BOSCH EDC17C64. Tato jednotka je upravena přes diagnostickou zásuvku bez nutnosti vyndání z motorového prostoru. Video zde
Naposledy upravil(a) parik dne 30 srp 2014, 14:29, celkem upraveno 3 x.
To je tam opravdu taková výkonová rezerva,že ze 135kw se dá softem na 170kw??? Přijde mi to trošku přemrštěnýeazy20 píše: Toto ma v serii 184hp a nie 170hp ako starsia rs..
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Čo je na tom nemožné ?
tdi....105 PS sa upravuju na plus minus 150 ps to je + 40% ...( zvačša reálny výkon viac ako 105 ps )
2.0 tdi 110 ps sa upravujú na 180 videl som aj 190 ps !!! čo je + 70 % ( ano je to ten istý motor ako 140 ps )
BMW 2.0d motor či už 18d resp 20d...podobne + 25 - 35%....
Audi 3.0 tdi 240 na 300 t.j.+25%..
Povedal by som že je to skôr len taký priemer....pretože reálne majú tie motory 190 - 195 ps čo je + 20% ......
tdi....105 PS sa upravuju na plus minus 150 ps to je + 40% ...( zvačša reálny výkon viac ako 105 ps )
2.0 tdi 110 ps sa upravujú na 180 videl som aj 190 ps !!! čo je + 70 % ( ano je to ten istý motor ako 140 ps )
BMW 2.0d motor či už 18d resp 20d...podobne + 25 - 35%....
Audi 3.0 tdi 240 na 300 t.j.+25%..
Povedal by som že je to skôr len taký priemer....pretože reálne majú tie motory 190 - 195 ps čo je + 20% ......
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Po asi dvoj tyzdnovom ladeni a logovani motorov CUPA a CUNA mozem zodpovedne povedat, ze taketo parametre sa daju odmerat iba na brzde bez zataze a uvedene parametre auto na ceste bez nejakých hardvérových uprav dosahovat nikdy nebude.
Ak sa mylim, co je samozrejme tiez mozne, prosim pridte take auto odmerat na poriadnu zatazovu brzdu, samozrejme bezplatne a ja dam klobuk dole.
Ak sa mylim, co je samozrejme tiez mozne, prosim pridte take auto odmerat na poriadnu zatazovu brzdu, samozrejme bezplatne a ja dam klobuk dole.