hlava valcov 159 2.4 jtdm

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Rozvofy robim bez problemov na aute a na 156 tiesmydlim ze aj v libre to ide
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

A rozvody usia ist vzdy dolu ked davas dolu hlavu :-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Inac co sa toho tyka tak ten motor je asi najvymakanejsi co som kedy videl. Je to naozaj konstrcne velmy dobre spraveny motor. Je vidiet ze soudruzi inziniri od Musoliniho nad tym zapremyslali. Trochu je problem ze je fakt hrozne velky a je tam dost nakokot pristup, ale clovek zase nemoze mat vsetko.
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

samotny rozvod=no problem, hlava sa tiez da zvrchu pekne, aspon na unijetu, to sa da aj v provizornych podmienkach ;)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Obrázek
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

bolo vidiet cesticku fuknuteho tesnenia? alebo kde bol problem?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Boli povolene trochu sacie zvody a tam je aj natrubok na vodu takze mozno tade potom tesbenie vyzeralo vseliako tak ze som moc nevidel len take grdzave stopy a hlava bola trochu prihnuta sle nie moc zajtra to skladam :-) tak drzte palce :-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale jak se sundají rozvody pak sání tak už to celkem jde ne?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja nevim na lybre nemam misto ani na povoleni kladek na drzakovy remne,takze ja byhc tma ty rozvody delat nechtel.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

sacie parohy idu dole spolu s hlavou
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Tak tak sacie a vyfukove idu spolu dolu celkom sa to da je treba dost kokotin povolit ale nezastavil som sa na nicom ze by daco zavadzalo alebo tak
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

len je to celkom vaha ked mas na tom aj zvody a vse a nahadzujes to, samozrejme to nenapasujes na prvu supu, menej ako traja sa do toho nepustajte ;) najhorsie na unijete je zapojit snimac na raily, lebo ten sa potom tazko nastrkuje ked je hlava na motore, na multi taky problem ale nebude
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Zvladly sme to dvaja na prvu supu az taku vahu to nema:-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

tak to ste iny bujaci :o alebo ja z formy (wallbash)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tak držím palec nech je to ok .)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“