ŘJ 1,8 turbo AGU

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

ŘJ 1,8 turbo AGU

Příspěvek od corro »

Je mozne ze se neco posralo v ŘJ motoru AGU a zaclo to zrat hodne?Pry tam jsou asi studene spoje nebo co a muze to byt tim.Je to chiple.Tak ze nahraji origo soft a melo by to byt dobre.Ale nejak tomu uz moc neverim.Je to Audi A3.Ale chiple to je uz z Nemecka,jine turbo,kat pryc a auto zralo pod 8 litru a ted uz nejakou dobu tak 12.Jde to videt i jak je ve vyfuku benzin a citit strasne benzinem.Pry je to tim chipem,ze je tam studenej spoj.Ale nevim uz fakt.Je to jednotka co se musi jeste rozdelat,pajet.Auto jede nekdy krasne ale nekdy se kdyz se prida plyn tak zahlti,zadusi.Co vy na to?
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

pozrel by som vedenie vzduchu od turba az po sanie vratane IC, moze byt niekde prasklina, alebo nieco s vahou vzduchu, lambda skor nie ako ano, ale moze sa stat
edit: keby bol studeny spoj tak motor nenastartuje
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

samozrejme zavada je ako inak hned v RJ motora (LOL)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Co tak zakladnu vec. Diag vaha lambda,chčijuce vstřiky,cidlo teploty atd...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Davno udelane ale vse pry ok.Nekdy se stava ze kdyz to studene nastartuje tak to chytne a zdechne a najednou zdechne.Jinak vaha pujcena uz treti a nic,vstriky vytazeny a zmereny a zaroven vycisteny a ok,regulator tlak jak ma byt na liste,teplotni cidlo nove,vycistena klapka a udelano zakladni nastaveni a lambda pry hodnoty dobre tak nevim,tu lambdu si myslim ze neni vzdy verohodny diagnostikou u AGU ne?Jinak hadice vsechny prolezle a hodne hadic nove silikonove.Tak a co ted?Sakra vzdyt AGU neni slozitej motor.Ale nikdo to poradne asi neumi.Fakt uz nevim
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Rozvody OK? Neni to skocene?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Jo tak to nevim ale snad ne.Ale to nevim jestli by to jelo jak to jede.
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Nikdo neporadi?Ty rozvody zjistim ale to se mi nezda ze by to jezdilo tak jak jezdi.Pokud se to nezahlti tak to jede neskutecne ale zere
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jaké jsou adaptace teda pokud je podporuje?Jaké jsou emise?
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Myslis jake adaptace a emise nevim.Nema to kat a nevim jestli to zmeri teda.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Adaptace lambdy. ADD a multi

.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

No a prave jde na AGU neco poradneho verohodneho namerit.Nebo poradte kde a jak,co?Nez to da nechat nahrat origo soft.Kdyz se to merilo tak pry hodnoty dobre ale nevim jake uz
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

pokud tam není origo soft tak začni s ním je to mrhání času udělat zálohu a přeflešovat ale posledním ne něco co seženeš.pak teprve hledat.
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Vubec nechapu ted co pises,nevim co mam shanet?A jak pisu tak auto uz bylo chiple z nemecka a jezdilo a zralo normalne min 3 roky.A prave ze ji tam chteji nahrat origo soft ze to je tim chipem a neco studenej spoj asi pry.Ale me se to nezda.Bylo to dobre.Je tam i jine turbo a otevrenej ventil ale to vse uz z nemecka.Tak nevim.Kazdej chytrej ale nikdo nic nevyresil a jen rekl co vim sam.
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Muze s tim mit neco spolecne nadobka s aktivním uhlim,ten ventil treba na ni?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“