Je mozne ze se neco posralo v ŘJ motoru AGU a zaclo to zrat hodne?Pry tam jsou asi studene spoje nebo co a muze to byt tim.Je to chiple.Tak ze nahraji origo soft a melo by to byt dobre.Ale nejak tomu uz moc neverim.Je to Audi A3.Ale chiple to je uz z Nemecka,jine turbo,kat pryc a auto zralo pod 8 litru a ted uz nejakou dobu tak 12.Jde to videt i jak je ve vyfuku benzin a citit strasne benzinem.Pry je to tim chipem,ze je tam studenej spoj.Ale nevim uz fakt.Je to jednotka co se musi jeste rozdelat,pajet.Auto jede nekdy krasne ale nekdy se kdyz se prida plyn tak zahlti,zadusi.Co vy na to?
pozrel by som vedenie vzduchu od turba az po sanie vratane IC, moze byt niekde prasklina, alebo nieco s vahou vzduchu, lambda skor nie ako ano, ale moze sa stat
edit: keby bol studeny spoj tak motor nenastartuje
Davno udelane ale vse pry ok.Nekdy se stava ze kdyz to studene nastartuje tak to chytne a zdechne a najednou zdechne.Jinak vaha pujcena uz treti a nic,vstriky vytazeny a zmereny a zaroven vycisteny a ok,regulator tlak jak ma byt na liste,teplotni cidlo nove,vycistena klapka a udelano zakladni nastaveni a lambda pry hodnoty dobre tak nevim,tu lambdu si myslim ze neni vzdy verohodny diagnostikou u AGU ne?Jinak hadice vsechny prolezle a hodne hadic nove silikonove.Tak a co ted?Sakra vzdyt AGU neni slozitej motor.Ale nikdo to poradne asi neumi.Fakt uz nevim
No a prave jde na AGU neco poradneho verohodneho namerit.Nebo poradte kde a jak,co?Nez to da nechat nahrat origo soft.Kdyz se to merilo tak pry hodnoty dobre ale nevim jake uz
Vubec nechapu ted co pises,nevim co mam shanet?A jak pisu tak auto uz bylo chiple z nemecka a jezdilo a zralo normalne min 3 roky.A prave ze ji tam chteji nahrat origo soft ze to je tim chipem a neco studenej spoj asi pry.Ale me se to nezda.Bylo to dobre.Je tam i jine turbo a otevrenej ventil ale to vse uz z nemecka.Tak nevim.Kazdej chytrej ale nikdo nic nevyresil a jen rekl co vim sam.