FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Edo az te potkam nekde na Jihlavsku tak se asi pzname mam uplne tu stejnou Octavku jako ty krome Xenonu a samo toho vykonu (LOL) (LOL)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Nejaka moje práce FMIC jednostranny Octavi I
Nerez 54 mm Komaxit cerny leskly
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

4Marena: Moc pěkně udělané ;)
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Celé auto máš moc pěkné :worthy:
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ja provadim vyrobu a instalaci FMIC . Tohle je auto od zákazníka .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Migel249
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 06 lis 2012, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Migel249 »

Lidi, mám dotaz: chci si dělat FMIC na FRS(nerezové vedení) a
chci se zeptat, jak mate vyřešeny uchyceni vedení vzduchu ke karosérii? Maté tam daný silentbloky, aby se
to neuklepalo a neprenaselo vibrace? Jakej typ
silentbloku jste použili? Případně, kdyby jste měli
nějaký inspiracni fotky, byl bych za ně rád.
Koukal jsem na nejběžnější valcovy typy od
Rubeny, ale nejsem si jistej, jestli by správně
plnily funkci.
Předem díky za všechny odpovědi
FRS +FMIC - koně v dohlednu..
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2014, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od giuseppep »

cin píše:Takze po vymene auta a provedeni upravy na vyssi vykon doslo na zlepseni chlazeni vzduchu, serie tezce nestihala :( Vyrobu a montaz opet provedl Marena TDI a vysledek je perfektni, nadherna a precizni prace :) , rozmer FMIC je 600x230 mm, vedeni je provedeni nerez , prumer 54mm, zahlazene svary, lesteno, bez barvy ;) Muzete posoudit sami, prikladam par foto :-)


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Zdravím všechny nadšence. Jsem tu nový a jsem z Plzně a měl bych zájem nechat na svém autě udělat přesně jak to provedli borci od MARENA TDi. Moc si líbí provedená práce. Mam octavia I 1.9 TDi 74 kw čip na 96kw a uvažuji o FMIC. Nevíte o někom z Plzně nebo Prahy kdo se s tím zabývá.
Koukal jsem na stránky : http://www.fmic.sk/standardni/224-inter ... x65mm.html
Ten bych si klidně objednal sám, ale tady jde spíše o ten zbytek, trubky,hadice, čidlo atd.
A ještě dotaz po instalaci FMIC, musí se ještě ladit soft?
Díky
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TO giuseppep - dej si to taky do sekce "Poptavka" , treba se ti nekdo ozve :) , kdyz ne , tak te asi ceka 500km za Marenou ;)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2014, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od giuseppep »

cin píše:TO giuseppep - dej si to taky do sekce "Poptavka" , treba se ti nekdo ozve :) , kdyz ne , tak te asi ceka 500km za Marenou ;)
Díky :) už se mi ozval golf boost je z Rokycan. Tak to s ním zkusím pořešit. Díky moc.
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

FMIC v Octavii I

Příspěvek od vynecht »

Pořád nevím proč, když měníte tolik věcí nevyměníte taky sání a nezkrátíte to vedení na maximum a stále tu tlustou rouru omotáváte kolem motoru.Obrázek
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Protoze tam chcou mit bez rezani kryt motoru . Delka vedeni nicemu nevadi .
A taky vetsina lidi ma chcipaci klapku . Coz ve tvem provedeni nejde udelat ani jedno .
Vedeni jsi zkratil o 30 cm ktere nemas sanci poznat a jeste jsi k vuli tomu musel kupovat sani z Passata .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

FMIC v Octavii I

Příspěvek od vynecht »

Kryt pasuje. Klapka nevím,možná by se vešla, ale stejně z nich akorát teče.
Délka vedení je hlavně rozdíl v pracnosti, ale hlavně pak při pracech na motoru a sání kdo má malý stejně kupuje. Nemyslím to jako spásu ale alternativu. Obrázek
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Ano ale kryt ti drzi na 2 sroubech misto 3 tak ze muze drncet. Protoze nemas drzak na obracenem sani . Chcip klapku chce hodne lidi zanechat a obracene ji nedas protoze by se tam proste nevesla . Ty mas pouzity tubus z Fabia RS a tam je kratsi nez u klasickeho ASZ . Jinak souhlasim ze to jde udelat i tak jak to mas ty .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

FMIC v Octavii I

Příspěvek od vynecht »

Kryt je samozřejmě na třech úchytech.To snad je to nejmenší vyrobit modifikovaný úchyt. Ten tubus z FRS je pravě nutný aby jsi se vešel s dlouhým by to asi nedalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
120milan45
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17 lis 2014, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od 120milan45 »

miš :
Chcem sa opytat na tej octavii co mas ten cooler nemohol by si mi napisat co setko si tam potreboval a kde si to kupoval ??
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“