Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Lidi, mám dotaz: chci si dělat FMIC na FRS(nerezové vedení) a
chci se zeptat, jak mate vyřešeny uchyceni vedení vzduchu ke karosérii? Maté tam daný silentbloky, aby se
to neuklepalo a neprenaselo vibrace? Jakej typ
silentbloku jste použili? Případně, kdyby jste měli
nějaký inspiracni fotky, byl bych za ně rád.
Koukal jsem na nejběžnější valcovy typy od
Rubeny, ale nejsem si jistej, jestli by správně
plnily funkci.
Předem díky za všechny odpovědi
cin píše:Takze po vymene auta a provedeni upravy na vyssi vykon doslo na zlepseni chlazeni vzduchu, serie tezce nestihala Vyrobu a montaz opet provedl Marena TDI a vysledek je perfektni, nadherna a precizni prace , rozmer FMIC je 600x230 mm, vedeni je provedeni nerez , prumer 54mm, zahlazene svary, lesteno, bez barvy Muzete posoudit sami, prikladam par foto
Zdravím všechny nadšence. Jsem tu nový a jsem z Plzně a měl bych zájem nechat na svém autě udělat přesně jak to provedli borci od MARENA TDi. Moc si líbí provedená práce. Mam octavia I 1.9 TDi 74 kw čip na 96kw a uvažuji o FMIC. Nevíte o někom z Plzně nebo Prahy kdo se s tím zabývá.
Koukal jsem na stránky : http://www.fmic.sk/standardni/224-inter ... x65mm.html
Ten bych si klidně objednal sám, ale tady jde spíše o ten zbytek, trubky,hadice, čidlo atd.
A ještě dotaz po instalaci FMIC, musí se ještě ladit soft?
Díky
Protoze tam chcou mit bez rezani kryt motoru . Delka vedeni nicemu nevadi .
A taky vetsina lidi ma chcipaci klapku . Coz ve tvem provedeni nejde udelat ani jedno .
Vedeni jsi zkratil o 30 cm ktere nemas sanci poznat a jeste jsi k vuli tomu musel kupovat sani z Passata .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kryt pasuje. Klapka nevím,možná by se vešla, ale stejně z nich akorát teče.
Délka vedení je hlavně rozdíl v pracnosti, ale hlavně pak při pracech na motoru a sání kdo má malý stejně kupuje. Nemyslím to jako spásu ale alternativu.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Ano ale kryt ti drzi na 2 sroubech misto 3 tak ze muze drncet. Protoze nemas drzak na obracenem sani . Chcip klapku chce hodne lidi zanechat a obracene ji nedas protoze by se tam proste nevesla . Ty mas pouzity tubus z Fabia RS a tam je kratsi nez u klasickeho ASZ . Jinak souhlasim ze to jde udelat i tak jak to mas ty .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kryt je samozřejmě na třech úchytech.To snad je to nejmenší vyrobit modifikovaný úchyt. Ten tubus z FRS je pravě nutný aby jsi se vešel s dlouhým by to asi nedalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)