repase DPF Olomouc?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
repase DPF Olomouc?
Ahoj, nevite o nekom z Olomouce a okoli kdo zvladne za slusnej peniz repasi DPF na Passat 2.0 BMP?
VW Passat 3C 2008 BMP
Vyvolat regeneraci si zkoušel? Pokud jo a nepomohlo to, tak už jen asi mechanický číštění chemii, nebo si to nech odstranit a vypnout v jednotce..
Prvně bych ale ještě dal šanci tý regeneraci..
Jde o to že tou repasí, jak řikáš, získaš jenom trochu času navíc, sniží se i životnost toho filtru.. Vyplatí se jedině novej a nebo ho vyřadit z provozu..
Prvně bych ale ještě dal šanci tý regeneraci..
Jde o to že tou repasí, jak řikáš, získaš jenom trochu času navíc, sniží se i životnost toho filtru.. Vyplatí se jedině novej a nebo ho vyřadit z provozu..
Tak protože po repasi nebude funkce už stoprocentní (nějaký pusobení chemikalíí atd.. sniží se životnost).. Neřikám že to nepomůže..alespoň na chvíli.
Postup nevím.. můžeš si jen zkontrolovat v bloku hodnot (ted nevim jestli k. 68,nebo 75) zanesení filtru. Nad nějakejch 60g nebo 95% zaplnění je to zralý na výměnu.. Ale to ted jen střílim, nevim jestli mám pravdu.
Odstranění DPF dneska dělá kde kdo na dvojkovejch octavkách atd..
Postup nevím.. můžeš si jen zkontrolovat v bloku hodnot (ted nevim jestli k. 68,nebo 75) zanesení filtru. Nad nějakejch 60g nebo 95% zaplnění je to zralý na výměnu.. Ale to ted jen střílim, nevim jestli mám pravdu.
Odstranění DPF dneska dělá kde kdo na dvojkovejch octavkách atd..
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.MadMar píše:každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
e46 325 Xi
odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.
nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.
jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.
jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
nedá se nic dělat, pokud jde o papír tak klidně ty prachy na dpf vysolím abych dostal ty samolepky na stk, problém je v tom, že si pak možná nebudu moct dovolit koupit sadu tlumičů pérování, u brzdových kotoučů budu přemejšlet jestli mají ještě desetinu mm nad normu, místo abych vzal a namontoval nový, cena nějakých normálních kotoučů se podle mně blíží hmotnostní ceně obrobené oceli.....DOLPH píše:odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.
nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.
jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
na autě mám 2xkat bohužel nechce se mi to kochat, na stk budou radši když to uvidí OK...... nikoho nepodplatím, řeknu to na rovinu tak jak píšu, cituji:
technik:
pane nemáte na autě kat a DPF nemůžu vás pustit.
my řekneme:
já klidně vezmu XX XXX Kč, ty katy tam namontuju, ale vidíte ty brzdové kotouče? nebylo by lepší vzít ty peníze a koupit za ně ... (vymyslete si co chcete)
pokud technik dostane vyhazov za to že na výfuku nejsou 2 konzervy, bla bla bla a přitom auto brzdí svítí podvozek bez vůlí a motor nehulí více než, ()pak možná nebude chyba v technikovi....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
DPF a kat jsou užitečná věc, měly by vyfitvltrovat to z čeho vzniká třeba rakovina plic, ale problém je že dneska si to může málokdo fin. dovolit toť vše. Potřebujeme v autech 4 zonovou klimatizaci a auto musí mít pneu 255/35 R21, pokud tohle ""auto" nekoupíme, tak bude spotřeba nafty nebo vyfritu menší o XX procent a těch jedů vypustíme stejně nebo možná méně jak BMW X6 V10 TDI biturbo blackline, vybavené 4 katalyzátory a 2 DPF....Bmwrepair píše:Ty tve nazory mi vhani slzy do oci
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
jura2 píše:Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.MadMar píše:každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
netrep blbosti dam im 20eur a prejdem s akym vrakem chcem a na papíri mám že z vyfuku ide ALOE VERA
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE