kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII
na kolko sa hreje olej?
nejake foto napojenia?
nejake foto napojenia?
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
no ja ho tam mam...turbo kamna power píše:tohle mě taky zajimá, na jaro ho taky plánuju, sériovej jaksi nestíhá
a ziadna slava...
prerabal som vedenie k nemu...zdala sa mi moc zahnuta jedna dorabana hadica..prietok
lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142

a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8

dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
to je posledna moznost ..toefuk píše:myslim ze ked vylezie teplota nad 140 tak je problem, ale zalezi aj od oleja.
Co pridavny chladic olaja zapojeny paralelne?
ide o to ze napr huml mali na GIII co jazdili aj okruhy takto a pohoda. stihal.
preto hladam kto este to tak na GIII ma ...a ak tak ako urobene a ako to chladi..
ci je jedno vstup vystup do vymenika ...ci je to naj napojene len na povodne hadice , cez dalsie lebo nema ASZ vymenik vyvody naboku ale zvrchu.
atd. proste realne skusenosti.
voda v obehu ma cca 95C merane vagom, cidlo teploty oleja menene pre istotu
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
tak 110 je v pohode..bombastiq píše:já mám origo afn. cca 5MINUT v kotli - serpentiny a nestihá olej na 110
voda 90 pak už neženu , mám největší vodní chladič co jde dát do G2 na Vodě uchaldim na oleji vůbec nemám pocit že asz výměník nepomůže
netopier ma afnko napr tiez a na origo chladici v pohode..
je to prave rozne ...v niecom je hacik...ale v com...h

GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C?jordee_23 píše: lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142![]()
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8![]()
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
bolo to na dialnicnom prudkom stupani ..160 do tiahleho kopca...ale aj predtym som dlho tolko tahal...turbo kamna power píše:neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C?jordee_23 píše: lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142![]()
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8![]()
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujemto by tak odpovídalo, 142 je unreal
no cidlo maam teraz druhe a ukazovalo to tak isto...
akurat sa mi zda ...ale este som mu nedaval dlhe palby po dialnici ...ze uz je to lepsie kusok ..po uprave hadiciek k vymeniku
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Už má někdo výměník z ASZ/ARL v AFN a funguje mu? Mění se jen ta kostka - výměník, nebo celé těleso s filtrem nahoru? (asi ta první varianta, protože blok AFN a ASZ bude asi dost jiný...?)
Nebo nezkoušel někdo do AFN dávat klasický chladič oleje? Myslel jsem, že bych nechal sériový výměník + přidal externí chladič oleje, ale redukce na olejový chladič se tam nevleze, už v sérii je olejový filtr dost blízko přední příčce pod motorem...
Takže jsou dvě varianty, buď větší výměník, nebo výměník vyhodit a místo něj náporový chladič. Teď co je lepší?
Nebo nezkoušel někdo do AFN dávat klasický chladič oleje? Myslel jsem, že bych nechal sériový výměník + přidal externí chladič oleje, ale redukce na olejový chladič se tam nevleze, už v sérii je olejový filtr dost blízko přední příčce pod motorem...
Takže jsou dvě varianty, buď větší výměník, nebo výměník vyhodit a místo něj náporový chladič. Teď co je lepší?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- golf boost
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 lis 2012, 13:45
- Bydliště: Rokycany
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0