Audi A3 2,0TDI 16V BKD 140PS to 308HP @ 560Nm DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak byl jsem sám překvapen co z toho vylezlo za čísla, ale on ten výkon není zdaleka jen o tom turbu, což mnoho lidí bohužel nechápe.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Krasny vykon, i spodek zachovany - luxusni ;)
..trochu tomu pomaha nadstandardne vykonny seriovy motor, holt ma nekdo stesti ;) , ale i tak super.. skoda, ze se serou ty hlavy, bez toho byl BKD skvely motor..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak asi finální verze...
Není více paliva, pokud by bylo, tak věřím, že turbo by nějakých 10HP ještě zvládlo. Max dávka paliva je stejná jako v předchozím grafu s 295HP.

EMP max. 2,3bar
EGT při 200km/h 900-910°C (Stack)
kouřivost hodně rozumná...

O téma vedle se rozhořela diskuze ohledně reakčního času turba, k tomu můžu napsat, že je opravdu luxusní i přes papírově horší nástup než v předchozí verzi znatelně lepší, při řazení ve vyšších otáčkách naprosto minimální, ale i při přidání plynu ve 2000ot reaguje turbo vcelku svižně.
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Obrázek
Obrázek
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

No je to super, ale to parádní chování turba má na svědomí nejen kuličková ložiska, ale i 16V motor ne? Musí tam být o mnoho lepší výplach..
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Tak sa vám to nakoniec podarilo. Gratulujem :)
Cupra TDI
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Dle grafu lepsi kompromis TSC nez VKLR, jak to je ve skutecnosti?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Každé turbo je kompromis. Pokud neberu v úvahu složitost montáže, která hraje určitě v neprospěch VKLR, tak pro výkony 250+HP je to (VKLR) podle mě kompromis nejmenší.
Proti předchozímu turbu je to sice "jen" 13-14HP navíc, ale EMP spadlo z 3bar na 2,3 a EGT skoro o 50°C, kouřivost pocitově tak poloviční. Věřím, že s dostatkem paliva na BKD to potenciál 320HP má.
Pokud jde o ten spodek do 2000rpm, tak problém není, že by se turbo nechtělo roztočit, ale 60mm kompresor tohoto designu to nezvládá (surgování - 56mm kompressor by byl asi menší kompromis), s původním SW bylo odbrzděno 440-450Nm/2000ot, ale bylo to hodně na hraně, takto se ten motor roztáčí víc hladce. V 1500ot turbo přeplňuje kolem 0,5bar, takže je dost Nm na jízdu i v tomto režimu.
Ty reakce při řazení jsou opravdu srovnatelné s malým seriovým turbem, nebo třeba ve srovnání s BMM v serii, s kterým často jezdím, dokonce lepší. V tomto směru to až překonalo má očekávání.
Měl jsem možnost jezdit s několika zástavbami 2260 na kluzných ložiskách a takto se to nechovalo ani v případě, kdy auto jezdilo s řádově vyšší uhlíkovou stopou.
Ty kuličky mají svoje výhody, o tom není pochyb, i když samozřejmě velkou zásluhu na tom má Adam z DP a jeho perfektně odladěný SW. Když jsem odjížděl z PHY domů, tak jsem nechápal jak může to turbo vůbec takto fungovat při tak malém EMP.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pocitove mensi kourivost :D
No kdyz uz podstupujes takovy (vyvoj) asi by byla fajn i instalace lambda sondy, dost mi to rekne o autech s DPF ohledne kourivosti.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

Skoda toho nedostatku paliva, ale i tak tohle je moc pekny vysledek, pokud se to chova tak agilne, uprimna gratulace Ondro!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak aby nezůstalo jen u tlachání zkusil jsem dnes změřit (nalogovat) reakce nainstalovaného VKLR.

1.Jízda na plný plyn a řazení ve 4000ot na vyšší rychlost (3-4, 4-5) kdy otáčky spadnou cca na 3200.

Od momentu kdy po přeřazení začnou vstřikovače opět dávat palivo trvá cca 0,3sec než turbo přeplňuje 1,5bar. Nutno podotknout, že tlak v sání nepadá pod 1bar.

Pro přesnější měření by to chtělo ještě podrobnější logování.

2. Ustálený režim jízdy po rovině na 4ku a 2000ot kdy turbo přeplňuje cca 0,5bar a následně plný plyn.

Opět od momentu kdy dojde ke zvýšení dávky paliva přeplňuje turbo 1,5bar za 1,1-1,2sec.
Při stejném měření, ale ve 2500ot je to cca 0,7sec a ve 3000ot cca 0,5sec.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Moc gratuluju, konečně se takovej výkon povedl na skvělé křivce!!! to musí být nádherný zátah...prakticky bez prodlevy, teď asi pořádný chlazení oleje :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:Tak aby nezůstalo jen u tlachání...
... kdy hodlas lidem sdelit kolikrat jsi ten motor v prubehu celeho zde zminovaneho prograsu popravil?
Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 869
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Foreste, ty ses vsevedouci, napis nam to sam (LOL)
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

pokial ide o výkon z vklr sme malí viac na 8v motore.
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“