Peugeot 806 motor RHZ HDI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Bydliště: Ostrava

Peugeot 806 motor RHZ HDI

Příspěvek od petr petr »

Ahoj všem, mám problém s touhle potvorou, nepravidelně zničeho nic chcípne za jízdy motor. Jednou za 20, pak po 80 km.
Chyba P1112- Informace o tlaku paliva-zjištěn velký únik paliva (netěsností)
Byl vyměněn filtr paliva, čerpadlo v nádrži a chyba stále přetrvává.
Připojil jsem diagnostiku a logoval jsem tlak v railu a na čerpadlo jsem si dal zkoušečku abych věděl co se děje. Při jízdě ať už na plný plyn, nebo lehce vše běželo takže za mně nemá vliv styl jízdy a po 30 km mi to chcíplo tlak v railu se ztratil a po asi 3 vteřinách mi přestalo jít i čerpadlo v nádrži. Při pokusu o nastartování mi proud na čerpadlo jen problikl ale po minutě zkoušení se vše rozjelo a musel jsem chvíli točit než vystoupal tlak aby to chytlo. Je vyměněn DRV ventil ale závada je pořád stejná.Neví někdo co stím dělat ? Dík.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyndej vstřiky a dej je na test
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Nad tím jsem právě uvažoval, ale myslíš že je možné aby ten tlak zmiznul přes ten přepad toho vstřiku, je to celkem malý průměr a té nafty by tam muselo profičet mraky. A hlavně to má celkem dost natočeno a podle mě budou špatné všechny a možná to aní nevyřeší ten problém.
Už jsi se stím setkal že to chcípne kvůli vstřiku ?
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

jo test vstřiků bude protékat :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle přesně jsem měl nedávno, pán volal, že mu teče nafta někde na motoru, sežralo mu to hrozně nafty, až to chcíplo. Přijedu, vidím, že spadla hadička přepadu,tak ji vyměním a říkám si, je po trysce, doleju naftu do nádrže, auto chytlo , motor běžel poměrně pěkně, jen lehce pokuřoval, stáhnu tu hadičku a vylítl gejzír nafty. Tak mu říkám, asi daleko nedojedete, máte v háji trysku, on jak to, vždyť je motor po go.a jelo to bezvadně...no nic, ujel asi 20km a volal, že to chíplo a nejde to natočit... :)
G.O. bylo provedeno, ale bez trysek..
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změřit ještě podávačku má dávat 2.2bar v domečku filtru je regulační ventilek ten to přepouští do zpátečky udělat přepady a bude jasno.
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Tam právě je nový ten domeček i s filtrem, a podávačka je druhá, už to tak ke mně dojelo. Já jsem právě šel po tom drv, protože se mi nezdálo že by proteklo tolik nafty těma hadičkama od vstřikovače, ale v praxi jsem se stím nesetkal, takže až bude čas zkusím hodit lahvičky na přepady.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já osobně byl překvapen, že čerpadlo bylo vůbec schopné udržet tlak v liště, když z přepadu šel souvislý proud nafty..Dotyčný tvrdil, že to mastil po dálnici , auto jelo normálně , jen mu klesala rychle rafička paliva a měl smrad v kabině a začala mu problíkávat kontrolka motoru...Jak jsem koupil, tak prodávám.. :)
nepropadat panice...
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

robil som teraz citroen jumpy ta ista chyba jeden vstrek extremne pustal len umenie bolo vybrat vstrek
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“