Peugeot 806 motor RHZ HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 806 motor RHZ HDI
Ahoj všem, mám problém s touhle potvorou, nepravidelně zničeho nic chcípne za jízdy motor. Jednou za 20, pak po 80 km.
Chyba P1112- Informace o tlaku paliva-zjištěn velký únik paliva (netěsností)
Byl vyměněn filtr paliva, čerpadlo v nádrži a chyba stále přetrvává.
Připojil jsem diagnostiku a logoval jsem tlak v railu a na čerpadlo jsem si dal zkoušečku abych věděl co se děje. Při jízdě ať už na plný plyn, nebo lehce vše běželo takže za mně nemá vliv styl jízdy a po 30 km mi to chcíplo tlak v railu se ztratil a po asi 3 vteřinách mi přestalo jít i čerpadlo v nádrži. Při pokusu o nastartování mi proud na čerpadlo jen problikl ale po minutě zkoušení se vše rozjelo a musel jsem chvíli točit než vystoupal tlak aby to chytlo. Je vyměněn DRV ventil ale závada je pořád stejná.Neví někdo co stím dělat ? Dík.
Chyba P1112- Informace o tlaku paliva-zjištěn velký únik paliva (netěsností)
Byl vyměněn filtr paliva, čerpadlo v nádrži a chyba stále přetrvává.
Připojil jsem diagnostiku a logoval jsem tlak v railu a na čerpadlo jsem si dal zkoušečku abych věděl co se děje. Při jízdě ať už na plný plyn, nebo lehce vše běželo takže za mně nemá vliv styl jízdy a po 30 km mi to chcíplo tlak v railu se ztratil a po asi 3 vteřinách mi přestalo jít i čerpadlo v nádrži. Při pokusu o nastartování mi proud na čerpadlo jen problikl ale po minutě zkoušení se vše rozjelo a musel jsem chvíli točit než vystoupal tlak aby to chytlo. Je vyměněn DRV ventil ale závada je pořád stejná.Neví někdo co stím dělat ? Dík.
Nad tím jsem právě uvažoval, ale myslíš že je možné aby ten tlak zmiznul přes ten přepad toho vstřiku, je to celkem malý průměr a té nafty by tam muselo profičet mraky. A hlavně to má celkem dost natočeno a podle mě budou špatné všechny a možná to aní nevyřeší ten problém.
Už jsi se stím setkal že to chcípne kvůli vstřiku ?
Už jsi se stím setkal že to chcípne kvůli vstřiku ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
Tohle přesně jsem měl nedávno, pán volal, že mu teče nafta někde na motoru, sežralo mu to hrozně nafty, až to chcíplo. Přijedu, vidím, že spadla hadička přepadu,tak ji vyměním a říkám si, je po trysce, doleju naftu do nádrže, auto chytlo , motor běžel poměrně pěkně, jen lehce pokuřoval, stáhnu tu hadičku a vylítl gejzír nafty. Tak mu říkám, asi daleko nedojedete, máte v háji trysku, on jak to, vždyť je motor po go.a jelo to bezvadně...no nic, ujel asi 20km a volal, že to chíplo a nejde to natočit...
G.O. bylo provedeno, ale bez trysek..
G.O. bylo provedeno, ale bez trysek..
nepropadat panice...
Já osobně byl překvapen, že čerpadlo bylo vůbec schopné udržet tlak v liště, když z přepadu šel souvislý proud nafty..Dotyčný tvrdil, že to mastil po dálnici , auto jelo normálně , jen mu klesala rychle rafička paliva a měl smrad v kabině a začala mu problíkávat kontrolka motoru...Jak jsem koupil, tak prodávám..
nepropadat panice...