Carelube SES 32
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Carelube SES 32
Mám možnost velmi výhodně získat větší množství použitého hydr. oleje Castrol Carelube SES 32. Větší množství znamená několik set, možná tisíců litrů ročně. Ten olej můžu mít prakticky zadarmo.
Chci na to jezdit. Tedy přesněji řečeno chci to dát do auta místo nafty. Otázka zní: Co si o tom myslíte? Podle mého názoru je ten olej složením dosti podobný bionaftě. Zčásti obsahuje petrolej, z větší části nějaké estery rostlinných olejů (tedy pokud mám správné info). Na bionaftu jezdím už dlouho bez problémů, tak jsem si říkal, že kdybych mohl jezdit na tohle, nemusel bych prakticky celý rok tankovat. Vzhledem k tomu, že ročně můžu mít dejme tomu 2000 litrů tohoto oleje a ujedu na to cca 30.000 km, pokrylo by to můj roční nájezd.
Známý to nalil do starého Pažouta 205 a normálně na to ujel přes 1000 kilometrů. Mě ovšem zajímá, co to může udělat z dlouhodobějšího hlediska.
Názory?
Chci na to jezdit. Tedy přesněji řečeno chci to dát do auta místo nafty. Otázka zní: Co si o tom myslíte? Podle mého názoru je ten olej složením dosti podobný bionaftě. Zčásti obsahuje petrolej, z větší části nějaké estery rostlinných olejů (tedy pokud mám správné info). Na bionaftu jezdím už dlouho bez problémů, tak jsem si říkal, že kdybych mohl jezdit na tohle, nemusel bych prakticky celý rok tankovat. Vzhledem k tomu, že ročně můžu mít dejme tomu 2000 litrů tohoto oleje a ujedu na to cca 30.000 km, pokrylo by to můj roční nájezd.
Známý to nalil do starého Pažouta 205 a normálně na to ujel přes 1000 kilometrů. Mě ovšem zajímá, co to může udělat z dlouhodobějšího hlediska.
Názory?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Normálně to nalij a jezdi. Maximálně zkus v mrazáku jak to bude tekutý při mínusových teplotách abys neměl problémy v zimě.
Po pár tisících km bych zkusil vytáhnout vstřik a kouknout jestli to nadměrně nekarbonuje na špičkách a podle toho bych případně ředil s naftou.
Rotačka sežere skoro všechno a jestli to bude čistej nepoužitej olej tak to bude bez problému.
Po pár tisících km bych zkusil vytáhnout vstřik a kouknout jestli to nadměrně nekarbonuje na špičkách a podle toho bych případně ředil s naftou.
Rotačka sežere skoro všechno a jestli to bude čistej nepoužitej olej tak to bude bez problému.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
stejne tam lijeme vsichni sajrat z benzinek... max v zime muze byt problem...jezdi ke me borec co leje zcedenej vyjetak na pul s naftou a taky to jede... a kupodivu to zere snad i zrnka z motoru :-D takze cistej olej to nemuze pokazit :-D
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Skorokolega jezdil nějakou dobu s XM 2.1TD na směs jetá hydraulika OTHP32, což bude asi ekvivalent toho Castrolu spolu s naftou, někdy i čistej když neměl na naftu a po dvou letech provozu měnil trysky ve vstřikách, na zkoušečce děs a vstřikovací čerpadlo, ztratilo tlak.
Ty trysky měl před tím vcelku ok, dělal těsnění pod hlavou a nechával je testovat a čerpadlo taky šlo normálně.
Můžete namítnout, že se to u starého auta mohlo vysrat, to asi jo, ale podle mě tomu hydraulika zejména v zimě neprospěla, toť můj názor.
Osobně bych si tím funkční AFN nekurvil
Ty trysky měl před tím vcelku ok, dělal těsnění pod hlavou a nechával je testovat a čerpadlo taky šlo normálně.
Můžete namítnout, že se to u starého auta mohlo vysrat, to asi jo, ale podle mě tomu hydraulika zejména v zimě neprospěla, toť můj názor.
Osobně bych si tím funkční AFN nekurvil
Pamatuji na starého machra z Dieselservisu, který shodou okolností řešil podobný problém u Citroena XM, který nechytal teplý, po kolečku majitele po autorizovaných servisech , protože auto koupil nové u nás asi za 800000kč, takže historie jasná a vše bylo podle servisu o.k. jen to dlouhé chytání zatepla..Ten starý borec prohlásil, na co jezdíte? /mimochodem nesnášel bionaftu/Majitel povídá, od nova na naftu, a to tam pro jistotu mazání dodávám vždy olej, vždy tak od ruky...A on povídá, tak to je to, čím jste to posral...Vyndal čerpadlo o kterém všichni prohlašovali že je o.k. /mělo i poměrně málo najeto/a opravil ho, předem samozřejmě vyzkoušel jeho funkci po jeho ohřátí..Dnes je to známá věc, ale tehdy to byl zásek. Tvrdil, že na olej to sice jede, ale dojebe se to....
nepropadat panice...
aký olej tam lial? M2T????jericho-3 píše:Pamatuji na starého machra z Dieselservisu, který shodou okolností řešil podobný problém u Citroena XM, který nechytal teplý, po kolečku majitele po autorizovaných servisech , protože auto koupil nové u nás asi za 800000kč, takže historie jasná a vše bylo podle servisu o.k. jen to dlouhé chytání zatepla..Ten starý borec prohlásil, na co jezdíte? /mimochodem nesnášel bionaftu/Majitel povídá, od nova na naftu, a to tam pro jistotu mazání dodávám vždy olej, vždy tak od ruky...A on povídá, tak to je to, čím jste to posral...Vyndal čerpadlo o kterém všichni prohlašovali že je o.k. /mělo i poměrně málo najeto/a opravil ho, předem samozřejmě vyzkoušel jeho funkci po jeho ohřátí..Dnes je to známá věc, ale tehdy to byl zásek. Tvrdil, že na olej to sice jede, ale dojebe se to....
a čo to konkrétne spravilo s čerpadlom???
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Najezdil jsem na hydrauliku s 1.9 tdi hodně po několika dotazech zde kde odpověď byla ve směs vždy negativní jsem musel z části dát těm lidem za pravdu jelikož ne na každou hydrauliku se jezdit dá teda dá ale na některou najedeš 100 km a jsi bez výkonu a zakarbonováno na některou se dalo jezdit uplně bez problému. nutnost asi na každou kat OFF V každem případě stálo mě to nesčetněkrát čerpadlo ven trysky ven mnohokrát trysky KO a dvě čerpadla č tři(nejsem si jist) KO ale na druhé straně jsem tehdá jezdil 100000km ročně takže mě se to X krát vrátilo v zimě 60/40 (dle zimy a doplnoval jsem odhadem benzin s naftou z aut kde se špatně natankovalo) v letě 80/20 ale to až na správný vychytaný typ hydrauliky jenže jelikož jsem bral použitou od mnoha ruzných zdrojů až jsem natrefil na ten správný tak vlastně nevím jaký to byl typ upřímně mi to bylo jedno a dodavatel o tom mluvit nechtěl (nechtěl zřejmě abych vyčuchal odkud to je)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Mám teď najeto přes 80tisíc km na technický použitý oleje na 2,5tds. Před 80tisíci km jsem stavěl nový čerpadlo s novou rozdělovací hlavou,a dával vstřiky. Teď po těch kilákách jsem musel vstřiky vyměnit, protože už na 100barech začaly jen protékat, jinak vstřikovací tlak mají mít 150b. Za tepla se na tom už nedá jet na naftu, nevyťesní pístek v hlavě a chcípá to. Což mi vůbec nevadí protože tam naftu neleju. Leju jen použitou hydrauliku, olej na mazání kompresorů, a dielektrikum do drátořezu. Takže je vidět že opotřebení Na tyhle technický použitý sajrajty tam vzniká protože předchozí auto se stejným motorem mi najezdilo přes 200tisíc km na rostlinku a asi 50tisíc km na technický oleje a ještě jsem ho pojízdné prodal. Takže mě zas čeká výměna rozdělovací hlavy a vím že za rok znova Ale pokud si spočítám úsporu na palivu tak díly co se kvůli tomu musí vyměnit bych mohl kupovat klidně každej měsíc a ještě bych byl v plusu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Re: Carelube SES 32
V případě že by ses toho bál tak to od tebe odkoupímMarek77 píše:Mám možnost velmi výhodně získat větší množství použitého hydr. oleje Castrol Carelube SES 32. Větší množství znamená několik set, možná tisíců litrů ročně. Ten olej můžu mít prakticky zadarmo.
Chci na to jezdit. Tedy přesněji řečeno chci to dát do auta místo nafty. Otázka zní: Co si o tom myslíte? Podle mého názoru je ten olej složením dosti podobný bionaftě. Zčásti obsahuje petrolej, z větší části nějaké estery rostlinných olejů (tedy pokud mám správné info). Na bionaftu jezdím už dlouho bez problémů, tak jsem si říkal, že kdybych mohl jezdit na tohle, nemusel bych prakticky celý rok tankovat. Vzhledem k tomu, že ročně můžu mít dejme tomu 2000 litrů tohoto oleje a ujedu na to cca 30.000 km, pokrylo by to můj roční nájezd.
Známý to nalil do starého Pažouta 205 a normálně na to ujel přes 1000 kilometrů. Mě ovšem zajímá, co to může udělat z dlouhodobějšího hlediska.
Názory?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Nalil jsem do nádrže 20 litrů k cca deseti litrům MEŘO, co tam bylo. Jede to. Zastudena to kouří a smrdí jak stoletá ávie, po zahřátí to nekouří téměř vůbec. Ale najel jsem na to zatím jen 60 km, takže uvidím, co to udělá třeba po 500 kilometrech. Možná bude třeba to víc ředit naftou nebo MEŘO, nedávat to tak surový - přecejen je to malinko hustší než nafta.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)