
1.9 tdi 1Z hodně tvrdý chod motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13 srp 2009, 09:08
1.9 tdi 1Z hodně tvrdý chod motoru
koukal jsem zde po foru a nic jsem nenašel.. máme seat ibiza 6K1 1.9 tdi 66KW 1Z a motor má strašně hlučný a tvrdý chod.. čerpadlo už je měněno vstřikovače testovány a jsou v pořádku rozvody zkontrolovány předvstřik také. je hlučný a dá se říct že uplně řechtá a má i nízký výkon... poradí někdo ?
diky

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13 srp 2009, 09:08
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13 srp 2009, 09:08
cin píše:Meli jsme podobny problem u AHF a byl skoceny remen o 1 zub na cerpadle, projevoval se jak pises - hrozne tvrdy chod a nizsi vykon. Hod ty rozvody jeste jednou pro jistotu na pripravky
Rozvody jsou hozeny na pripravky a dobry. Mozna jeste ten rizenej vstrik mi pride ze ho odpojim a zadna zmena..

A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere

Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...


Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Rozvody jsou opravdu dobre nastavene. I podle Tdi grafu je predvstrik dobrej. Studenej i teplej start je take dobrej.Sayllo píše:A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere![]()
Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
No jo, ked teda, a co pilotny vstrek? Aky ma dpor?milanrejpid píše:Rozvody jsou opravdu dobre nastavene. I podle Tdi grafu je predvstrik dobrej. Studenej i teplej start je take dobrej.Sayllo píše:A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere![]()
Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak ked tie rozvody kontrolovali, snad by to neprehliadli, ne? Ale inak moja dielenska prirucka podporuje tvoje tvrdenieslovacek.milos píše:ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží

Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13 srp 2009, 09:08
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ono víš když koliesko už pochoduje tak se muže stát že rozvody i počátek vstřiku bude oK pak přidáš ubereš a bloudíš, po tom se musí cíleně jít, nebo když vidíš zakáplý výstupek na dvouhmotě jako nulu, nebo ty upozornovvací žlábky na setrváku, no a ryska O je až mezi něma
kdoví jak je vyrezlý protikus snímače otáček,

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice