1.9 tdi 1Z hodně tvrdý chod motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

1.9 tdi 1Z hodně tvrdý chod motoru

Příspěvek od milanrejpid »

koukal jsem zde po foru a nic jsem nenašel.. máme seat ibiza 6K1 1.9 tdi 66KW 1Z a motor má strašně hlučný a tvrdý chod.. čerpadlo už je měněno vstřikovače testovány a jsou v pořádku rozvody zkontrolovány předvstřik také. je hlučný a dá se říct že uplně řechtá a má i nízký výkon... poradí někdo ? :) diky
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

diagnostika a zisti hodnoty v kanaly 004.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

toefuk píše:diagnostika a zisti hodnoty v kanaly 004.
jaké hodnoty tam mám naměřit ?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

druhe okno je poziadavka, tretie okno je skutocny predvstrek, hodnoty by maly byt takmer totozne.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Meli jsme podobny problem u AHF a byl skoceny remen o 1 zub na cerpadle, projevoval se jak pises - hrozne tvrdy chod a nizsi vykon. Hod ty rozvody jeste jednou pro jistotu na pripravky :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

cin píše:Meli jsme podobny problem u AHF a byl skoceny remen o 1 zub na cerpadle, projevoval se jak pises - hrozne tvrdy chod a nizsi vykon. Hod ty rozvody jeste jednou pro jistotu na pripravky :?

Rozvody jsou hozeny na pripravky a dobry. Mozna jeste ten rizenej vstrik mi pride ze ho odpojim a zadna zmena.. :)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere :D :D
Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

Sayllo píše:A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere :D :D
Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Rozvody jsou opravdu dobre nastavene. I podle Tdi grafu je predvstrik dobrej. Studenej i teplej start je take dobrej.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

milanrejpid píše:
Sayllo píše:A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere :D :D
Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Rozvody jsou opravdu dobre nastavene. I podle Tdi grafu je predvstrik dobrej. Studenej i teplej start je take dobrej.
No jo, ked teda, a co pilotny vstrek? Aky ma dpor?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Potom uz len dielenska prirucka
http://www.youtube.com/watch?v=lXfitusZ9qY (LOL) (noteeth)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží ;)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

slovacek.milos píše:ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží ;)
Tak ked tie rozvody kontrolovali, snad by to neprehliadli, ne? Ale inak moja dielenska prirucka podporuje tvoje tvrdenie :D
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

slovacek.milos píše:ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží ;)


Na setrvaku nula na vacce pravitko a v cerpadle kolik. A je to porad stejny nikam se to nehlo. Kontrolovano uz tak 4x
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono víš když koliesko už pochoduje tak se muže stát že rozvody i počátek vstřiku bude oK pak přidáš ubereš a bloudíš, po tom se musí cíleně jít, nebo když vidíš zakáplý výstupek na dvouhmotě jako nulu, nebo ty upozornovvací žlábky na setrváku, no a ryska O je až mezi něma :roll: kdoví jak je vyrezlý protikus snímače otáček,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tu nulu je dobré kontrolovat drátkem přes svíčku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“