Problém 00542- snímač zdvihu jehly (G80) a bliká žhavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čaute pánové,
Takže záhada odhalena. Bylo to tak jak jsem tušil a ptal se na to kolik Voltů má být na tom 3tím vstřikovači. Mělo tam být těch 12V. Byly zaměněné konektory. V tom autě jsou 3 možná i více stejných konektorů. Vývojáři z VW mohli být už tehda prozíravější a udělat všechny konektory unikátní a ne stejné. Člověk je od přírody strašný chytrák a bude vždy postupovat podle sebe a ne podle základní obecných pouček a pravidel. Protože kdyby si ten mechanik všechny spoje při rozebírání označil, tak se mu to nestane. Tak jen vzal a zapojit konektory tak jak mu přišli pod ruku a kde se mu vlezly a já se s tím měsíc dupal:(
Škoda, že ta diagnostika nezaznamenala 2 chyby, protože byly přehozené 2 konektory, to už by člověka možná dříve ťuklo.
Každopádně díky za rady.
Takže záhada odhalena. Bylo to tak jak jsem tušil a ptal se na to kolik Voltů má být na tom 3tím vstřikovači. Mělo tam být těch 12V. Byly zaměněné konektory. V tom autě jsou 3 možná i více stejných konektorů. Vývojáři z VW mohli být už tehda prozíravější a udělat všechny konektory unikátní a ne stejné. Člověk je od přírody strašný chytrák a bude vždy postupovat podle sebe a ne podle základní obecných pouček a pravidel. Protože kdyby si ten mechanik všechny spoje při rozebírání označil, tak se mu to nestane. Tak jen vzal a zapojit konektory tak jak mu přišli pod ruku a kde se mu vlezly a já se s tím měsíc dupal:(
Škoda, že ta diagnostika nezaznamenala 2 chyby, protože byly přehozené 2 konektory, to už by člověka možná dříve ťuklo.
Každopádně díky za rady.
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33570
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jsou tam pouze dva konektory, pokud vím. Tedy u mě na motoru to tak je. Jeden je dvoupinový na snímač jehly, druhý třípinový na snímač otáček motoru. Nic jiného tam není. A tyhle dva konektory fakt zaměnit nejdou.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33570
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
chce to fotku změnovat jen tak konektory delka, pin, barvy, zámky toje přeciMarek77 píše:Jsou tam pouze dva konektory, pokud vím. Tedy u mě na motoru to tak je. Jeden je dvoupinový na snímač jehly, druhý třípinový na snímač otáček motoru. Nic jiného tam není. A tyhle dva konektory fakt zaměnit nejdou.
nesmysl holý věta rozvitá

Fotku teď nemám, ale zkusím popsat. Stejný konektor je i na trubce sání vpravo nahoře od motoru-mezi intercoolerem a parohy sání (tuším že snímá tlak turba) a další je jakoby za ní ve stejné ose, ale o cca 20-30cm níže a hlouběji za motorem. Je to nějaké čidlo tuším že v hadici s vodou a tam jsem měl zapojený ten konektor, který měl být na 3tím vstřikovači. Proto jsem naměřil na pinech 11 a 12 ten velký odpor-byl to odpor toho čidla. Nevím, zdali je to nějaké další čidlo teploty
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
Mezi intercoolerem a sáním? Intercooler je v spodní části nárazníku a sání je za motorem.............. Mezi intercoolerem a sáním žádné čidlo není.
Tlak v sání snímá senzor v řídící jednotce motoru. Ze sacího potrubí k němu vede pouze hadička.
Bože můj...........
Tlak v sání snímá senzor v řídící jednotce motoru. Ze sacího potrubí k němu vede pouze hadička.
Bože můj...........
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33570
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jo de to dát na dvoupinové čidlo teploty má stejný konektor, mám v ruce řídící vstřik a v PC obrázek konektoru, rozsah odporu 15O až 1OOO že děkujeme za trpělivost jsme zas o něco chytřejší, zrovna motor přehazuji tak mi to lehce hlodá v hlavěPeťus píše:Nevím, zdali je to nějaké další čidlo teploty

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
je tam snímač teploty nasávanýho vzduchuMarek77 píše:Mezi intercoolerem a sáním? Intercooler je v spodní části nárazníku a sání je za motorem.............. Mezi intercoolerem a sáním žádné čidlo není.
Tlak v sání snímá senzor v řídící jednotce motoru. Ze sacího potrubí k němu vede pouze hadička.
Bože můj...........


Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Marku77
No a to vedle té hadičky je co jako???-podívej se na obrázek
Díky to Jarda S. Když je to tedy snímač teploty nasávaného vzduchu, tak nevím zdali to ještě nemám přehozené s tím snímačem teploty v té hadici vpravo za motorem? Oba jsou snímače teploty, tak asi nic(řídící jednotka) nepozná že jsou přehozené, co? Myslím že na obou je těch 5V.

No a to vedle té hadičky je co jako???-podívej se na obrázek
Díky to Jarda S. Když je to tedy snímač teploty nasávaného vzduchu, tak nevím zdali to ještě nemám přehozené s tím snímačem teploty v té hadici vpravo za motorem? Oba jsou snímače teploty, tak asi nic(řídící jednotka) nepozná že jsou přehozené, co? Myslím že na obou je těch 5V.

Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
re
Ahoj ted uz se nam na agr take dvakrat rosvitila chyba cidlo jehly g80neverohodny signal.meril sem odpor a je tam nejakych 126ohmu to je v pohode?cetl sem ze do 120.diky za info
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%