Driky ventilu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Jo, oblak dýmu teď mám taky a k tomu má motor dost nervózní běh několik sekund. Jak přijdou teploty 5-10°C, tak mi to tohle dělá, někde jsem četl, že PD to dělávají při téhle teplotě, už 2,5 roku a 80tkm, celkově má snad 270tkm, navíc po celých těch 80tkm dolévám 4 litry na 15tkm, mám podezření na odvětrání nebo taky ta gufera, zatím dolévám...
Být tebou, tak jezdím jak psal Fulltank :-)
AMF; M47/T2
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja to nemyslel spatne, ale kour po startu a 1L spotreba oleje na vymenu mi prijde vic nez v pohode a jsem zastance nesrat se do neceho co funguje :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
romk52
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 28 úno 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Praha, Kralův Dvůr

Příspěvek od romk52 »

Keby mi neprdlo to tesnenie, tak by som to neriesil :)
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Fulltank píše:ja to nemyslel spatne, ale kour po startu a 1L spotreba oleje na vymenu mi prijde vic nez v pohode a jsem zastance nesrat se do neceho co funguje :)
jj, neřeknu kdyby mu to žralo oleje jako mně, ale tohle mi přijde ok :) Mě to zrovna netěší, ale dokud to nezačne žrát ještě víc, tak na to hrabat taky nechci, bo ten motor funguje jinak skvěle a spolehlivě, ikdyž tam něco ok není..
AMF; M47/T2
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

tak jsem se rozhodl a udelam jenom rozvody a necham to tak :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Rozumné řešení, protože jak se do toho pustíš, budeš jen běhat do banky, dokud je to unosné, je lepší jezdit...
nepropadat panice...
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

daju sa gufera ventilov vybrat z rotackovej hlavy aj bez nejakeho specialneho pripravu? mate na to nejaky grif? :)
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Je potřeba hlavně vyměnit vodítka ventilů,jinak je celá výměna gufer k prdu. Protože ventil se kvrdlá do strany a gufera půjdou do háje znovu. Pokud to má najeto víc jak dvě kila, je to vždy na kompletní GO hlavy, vše ostatní je polovičatá oprava, která ve výsledku nepřinese kýžený efekt. Je to asi tak , jako bych vyměnil vačku a hydra nechal starý.Bude to sice fungovat, ale brzy se vačka sjede o ty starý hydra a je to ham ,kde to bylo.

Lidi nedělejte věci napůl, stejně nic neušetříte!!!!!!! (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

sharik ma pravdu, na rotacce treba ty voditka nebudou takova tragedie ale treba na PD to je jasna vec.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ale ako tie gufera vybrat, ak nemam tento abteilung, kliestami sa tam nedostanem lebo sa bojim, ze poskodim voditka

Obrázek
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

sharik 4x4 samozřejmě pravdu má, je to řemeslník, jde ale o to, zda dotyčný chce auto ještě do budoucna a má na to prachy. Protože může do toho dobře spadnout. Když tohle dělám u nějaké pasti, říkám si, kurva chtělo by to prohlédnout i písty, /když už mám dole hlavu/zda to má vůbec cenu. A jakmile se do toho člověk pustí, nachází neustále kostlivce, které chce vyhodit. Tohle ještě,pak ještě tohle a náklady rostou a konto slábne.. Je třeba si říci, nechám si auto, má tolik a tolik najeto, nemám už dávno chuť na něco jiného..? Když člověk přiveze auto a chce po majiteli 32000 kč a vlastně se nic pocitově nezměnilo/jen je motor tišší/, tak ani faktura od Pejska za opravu hlavy obličej nerozesměje...Pokud je to únosné, jezdit, anebo se do toho pustit zgruntu...
nepropadat panice...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To Sharik, Fulltank: Teď mám na stole PD hlavu a ventily maj ve vodítkách vůli sací okolo 0,5mm a vejfuk okolo 0,8mm. Limit je 1,3mm. Hlava má najeto 250tkm. Chceš říct, že výměna vodítek je nevyhnutelná?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“