1.9 tdi 1Z hodně tvrdý chod motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Bmwrepair"]

Dalsi chytrak :) to znamena ze misto puvodni tloustky by se melo dat vyssi.

já osobně nevím jak to kouzlíš ale, u nás to chodí tak že zaneseš hlavu borcovi co tomu rozumí, hlavu ti udělá jak má a těsnění vybereš podle přesahů válců


ne podle starého ani že něco znamená nebo se nějaké ventily někam přibližujou, .
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

Ja ho vybral podle brouseni hlavy byla brousena prvne a bral ji o 0.05 mm takze nebyl duvod davat jine.
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

slovacek.milos píše:
Bmwrepair píše:
Dalsi chytrak :) to znamena ze misto puvodni tloustky by se melo dat vyssi.

já osobně nevím jak to kouzlíš ale, u nás to chodí tak že zaneseš hlavu borcovi co tomu rozumí, hlavu ti udělá jak má a těsnění vybereš podle přesahů válců


ne podle starého ani že něco znamená nebo se nějaké ventily někam přibližujou, .
Jiste ze tloustku tesneni urcuje presah, ale pistu a ne valce. No vidim ze tam u vas se vse dava nekomu kdo tomu rozumi:)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bmwrepair píše: ale pistu a ne valce. No vidim ze tam u vas se vse dava nekomu kdo tomu rozumi:)
jo pístu jsem napsal blbě ;) ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bmwrepair píše:
jericho-3 píše:A není tam nižší těsnění pod hlavou, když se dělala hlava? Mohla se o dost sebrat a hned je z toho traktor..
Odkdy se u diesela dava po brouseni hlavy vyssi tesneni? :)
Špatně jsi to pochopil, i tu variantu někteří používají, ale jde o to , jestli tam nedali nižší těsnění, než tam má být. To že jde o přesah pístu ví i malé dítě, ale když se kolikrát zbrousila hlava moc a nedodržela se technologická kázeň, tak se dávalo vyšší těsnění než origo./já osobně to musel použít jej jednou u předkomůrky/ Není to košer, ale při problému musí člověk brát všechny varianty.
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

k tomu klepání píst o ventil na to je jednoduchá rada,

vzít stetoskop a přiložit na sací nebo výfukové potrubí tam je to slyšet podle toho který se potkává jestli sací nebo výfukový, když to klepe na hlavě tak hadroštel,
pokud to klepe střídavě na sacím a výfukovém potrubí tak se hýbe koleisko na klice,

zrovna nedávno mě všichni kolem přesvědčili že klepe hadroštel nebo vačka ojetá, a hlava dolu,

stetoskop odhalil klepec na sacím potrubí posunul jsem rozvody a OK ;) zajímavý je ten klepec střídavě ssací výfukové na to jsem před mnoha lety přišel až se to potkalo to mi to tehdy nedocvaklo,

pak ještě pozor umí klepat i kat klepe jak kladivo ko cívka a vyuchuje v něm palivo a rány jak kladivem
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

Tohle je jak kdyz to ma velkou davku nafty. Takovej zvonivej zvuk. Spozoroval sem ze kdyz za to beru a jedu tak 80km/h tak se to uklidni a neni to tak hlucne. Kolecko na KL je prej meneno.
Naposledy upravil(a) milanrejpid dne 24 zář 2014, 12:16, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nafta u některých motoru skutečně umí mlátit jak kladivem, klepe,

tam ti pomůže označit nastavovač pak ho povolit a mírně přitáhnout a kladívkem po chloupkách za chodu motoru poklepávat až klepec zmizne

tam nemáš co pokazit jak zde někdo tvrdí, vždy se to dá připojit na vag a nastavit volnoběžná dávka, nebo přidáváš palivo až motor začne houpa a zas sklepáváš až se srovná v tom bodě je to OK i podle vagu X x prověřeno

mám na to zednické kladivo posvátné, které nikdy nezklamalo (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“