To už nezná mezí!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To už nezná mezí!!!
Ahoj, na mém passatu mi táta měnil olej, před 4600 km, koupil 5l oleje 10w40 přijel do servisu, zaplatil 500,- za výměnu a jel domu, dneska koukám na hladinu oleje, abych na to kouknul a hladina je o 5mm nad maximem! Ten krypl tam nalil tu 5l bečku a ani se nekouknul na rysku. Takhle jsem se letos spálil.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Člověk aby pohledal kvalitní práci za slušnej peníz. Na fábii mi jeden nejmenovaný mechanik, paradoxně zde vychvalovaný, montoval brzdy a nápravnici. Po roce koukám,že něco není v pořádku, měl jsem ulétlej šroub na brzdovém třmenu, který byl opřený o kolo zevnitř. Nápravnice povolená, se mi v zatáčce uhnula a auto mi teď zatáčí na jednu stranu. Jezdil jsem s tim autem rok po dálnici rychlostí i přes 200km/h (Německo). Takže paráda...Zodpovědnost...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Vsak daj jmeno...inak...tazko z toho sudit.rok je dlha doba.zero1724 píše:Člověk aby pohledal kvalitní práci za slušnej peníz. Na fábii mi jeden nejmenovaný mechanik, paradoxně zde vychvalovaný, montoval brzdy a nápravnici. Po roce koukám,že něco není v pořádku, měl jsem ulétlej šroub na brzdovém třmenu, který byl opřený o kolo zevnitř. Nápravnice povolená, se mi v zatáčce uhnula a auto mi teď zatáčí na jednu stranu. Jezdil jsem s tim autem rok po dálnici rychlostí i přes 200km/h (Německo). Takže paráda...Zodpovědnost...
GIV var asz 4mot upraveny
Začíná to stáčením tachometrů a končí celkovým šlendriánem. Mě tohle těší, když se to stane stáčečům , taxikářům nebo jinak progresívním spoluobčanům.Když to udělá garážník, je to ču.ák a stačí k němu nejezdit..Ale když je tohle v servisu, je to skandál a mělo by to viset na nástěnce na náměstí, v prostoru, kde se konaly popravy a umravňování kurtizán v době dávno minulé...Ale je to i tím, že se mechanici mění jako ponožky a majitel nešetří na svém konfortu, ale na ohodnocení kvalitních mechaniků. Protože i když to tak nevypadá, není to žádná záviděníhodná práce a tlak na čas je vlastně kontraproduktivní..Majitel a šef servisu tlačí na rychlost oprav, různé harmonogramy časů oprav, psané ocasy v bílých pláštích na nových vozech jsou kolikrát smrtelné a mechanik nemá čas na kontrolu, případně úpravu opravy...Kde jsou ty tam zkušební jízdy, které dělá osobně mechanik..Dnes to projede třeba šéf, který byl pokrývač nebo milicionář nebo podobné kvalifikace a posuzuje stav vozu a přitom ví kulový...Škoda, že nefunguje trh a fušeráci mají pořád dost práce. Protože do škodovky vždy jezdil táta, tak tam pojedu taky.Pokud jsem mimo, omlouvám se, ale nějak podobně to je.. 

nepropadat panice...
kamoš to zažil v robote: prevložkovaly/krúžkovaly motor už neviem z akého stroja, keď to už bolo poskladané museli neikam odskočiť, ostal tam len jeden nováčik ktorému podaly bandasku nech ju naplní olejom (to snáď zvládne..), neskôr keď chcely natočiť v momente vytlačilo simering a polka dielne plávala v oleji...olej nalial po hrdlo
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
ináč hneď po kúpe auta keď som zašiel na výmenu rozvodov (k dosť vychvalovanému mechanikovi) som mu spomenul-keď už som tam-že zadné brzdy sú dosť slabé...shodil koleso, pozeral sa na hrdzavý kotúč a povedal že to je úplne normálné, zadné sú menej zaťažené, spravyl kolečko a konštatoval že sú v naprostom poriadku
doma som sa na ne pozrel a ...spodné vod. čapíky boli zahnité na obidvoch stranách takže strmene sa ani nepohli
kôli takýmto zážitkom radšej všetko čo sa dá robím doma, aj keď občas je "veselo" (napr. pri výmene spojky..)
doma som sa na ne pozrel a ...spodné vod. čapíky boli zahnité na obidvoch stranách takže strmene sa ani nepohli
kôli takýmto zážitkom radšej všetko čo sa dá robím doma, aj keď občas je "veselo" (napr. pri výmene spojky..)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
[quote="jericho-3"]Začíná to stáčením tachometrů a končí celkovým šlendriánem. Mě tohle těší, když se to stane stáčečům , taxikářům nebo jinak progresívním spoluobčanům.Když to udělá garážník, je to ču.ák a stačí k němu nejezdit..Ale když je tohle v servisu, je to skandál a mělo by to viset na nástěnce na náměstí, v prostoru, kde se konaly popravy a umravňování kurtizán v době dávno minulé...Ale je to i tím, že se mechanici mění jako ponožky a majitel nešetří na svém konfortu, ale na ohodnocení kvalitních mechaniků. Protože i když to tak nevypadá, není to žádná záviděníhodná práce a tlak na čas je vlastně kontraproduktivní..Majitel a šef servisu tlačí na rychlost oprav, různé harmonogramy časů oprav, psané ocasy v bílých pláštích na nových vozech jsou kolikrát smrtelné a mechanik nemá čas na kontrolu, případně úpravu opravy...Kde jsou ty tam zkušební jízdy, které dělá osobně mechanik..Dnes to projede třeba šéf, který byl pokrývač nebo milicionář nebo podobné kvalifikace a posuzuje stav vozu a přitom ví kulový...Škoda, že nefunguje trh a fušeráci mají pořád dost práce. Protože do škodovky vždy jezdil táta, tak tam pojedu taky.Pokud jsem mimo, omlouvám se, ale nějak podobně to je.. :)[/quote]
Lip bych to nerekl, tak to je.Ovce to nepochopi.
Lip bych to nerekl, tak to je.Ovce to nepochopi.