1. vyrobit prekodovany transponder megamos crypto - ten je potom vhodny iba do tvojho auta
2. pomocou kodu imobilizera ( 5 miestne cislo - da sa zistit roznymi sposobmi ) a pomocou diagnostickeho zariadenia nakodovat do auta
a kolik stojí zařízení na výrobu tvého návodu? jesli to doře chápu tak oje má doma tak vidle hrable rýl,
sikin1987 píše:By me zajimalo jak to udela bez CODE karty:D no CODE karta jinak stoji 1350 kc plus samozrejme z toho umim slevu az 10%
Sa tvarili v klucovej sluzbe, ako by mali daky dekoder bud cez dump alebo VIN. hlavne ze fora su plne prispevkov ako si code kartu objednavali za 15 EUR a podobne peniaze a chlap vo fiate mi vravi ze to 15 nikdy nestalo. Dnes si uz hocico precitas na nete
taky se dočteš immo off, to se zde popisuje jako bys vzal vypínač a imo vypl, v dtrtivé většině je ještě potřeba emulátor kerý nalže řj motoru že imo fachčí jinak svítí kontrolka, to ti nikdo neřekne protože jen přetahuje moudra z fora na forum nic víc a šajnu o tom nemá
sikin1987 píše:By me zajimalo jak to udela bez CODE karty:D no CODE karta jinak stoji 1350 kc plus samozrejme z toho umim slevu az 10%
Sa tvarili v klucovej sluzbe, ako by mali daky dekoder bud cez dump alebo VIN. hlavne ze fora su plne prispevkov ako si code kartu objednavali za 15 EUR a podobne peniaze a chlap vo fiate mi vravi ze to 15 nikdy nestalo. Dnes si uz hocico precitas na nete
taky se dočteš immo off, to se zde popisuje jako bys vzal vypínač a imo vypl, v dtrtivé většině je ještě potřeba emulátor kerý nalže řj motoru že imo fachčí jinak svítí kontrolka, to ti nikdo neřekne protože jen přetahuje moudra z fora na forum nic víc a šajnu o tom nemá
ta rj sa da dat do virgin modu cizes si nacita potom hociaky kluc a ked nemas ziaden ostane odomknuta a mozes jazdit bez immo;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
OJE píše:
Sa tvarili v klucovej sluzbe, ako by mali daky dekoder bud cez dump alebo VIN. hlavne ze fora su plne prispevkov ako si code kartu objednavali za 15 EUR a podobne peniaze a chlap vo fiate mi vravi ze to 15 nikdy nestalo. Dnes si uz hocico precitas na nete
taky se dočteš immo off, to se zde popisuje jako bys vzal vypínač a imo vypl, v dtrtivé většině je ještě potřeba emulátor kerý nalže řj motoru že imo fachčí jinak svítí kontrolka, to ti nikdo neřekne protože jen přetahuje moudra z fora na forum nic víc a šajnu o tom nemá
ta rj sa da dat do virgin modu cizes si nacita potom hociaky kluc a ked nemas ziaden ostane odomknuta a mozes jazdit bez immo;-)
v tomto pripade urcite nie - je to immo 2 generacie, tam toto riesenie nefunguje
1. vyrobit prekodovany transponder megamos crypto - ten je potom vhodny iba do tvojho auta
2. pomocou kodu imobilizera ( 5 miestne cislo - da sa zistit roznymi sposobmi ) a pomocou diagnostickeho zariadenia nakodovat do auta
a kolik stojí zařízení na výrobu tvého návodu? jesli to doře chápu tak oje má doma tak vidle hrable rýl,
toto zariadenie stoji podstatne viac ako cele punto o kluc ktoreho ide....
toto zariadenie stoji podstatne viac ako cele punto o kluc ktoreho ide....
tak je zbyteční o tom pro oje psát ten by tak odletoval nějaký drátek a imo off, já osobně jsem leta hledal jak nad tím vyzrát, u VW se občas něco podaří vagtachem, ale vesměs čtení pin zakázáno, a tak jsem si naštěstí kousek našel borce který to umí za nějakou tisícovku má to za ty prachy mouchy které umím pořešit ale zaplat pánbůh aspon za to
anydraj píše:Pokud mas uz BodyComputer, da se pridat pres PIN
ImmoBox bud kodovaci klic, nebo vycist data s immo a externe
udelat dalsi klic.
Jak rika Okura.
tento fiat musi mat dealer key !!!!!! Ak nie je kluc predkodovany , PIN aj Examinerom ti nestaci.....
Presne, cerveny klic, pokud neni tak jen data z immo boxu a udelat kopii klice.Muzes si ten cerveny objednat, ale budes menit barvy jak semafor,
kdyz ti reknou cenu.
slovacek.milos píše:
taky se dočteš immo off, to se zde popisuje jako bys vzal vypínač a imo vypl, v dtrtivé většině je ještě potřeba emulátor kerý nalže řj motoru že imo fachčí jinak svítí kontrolka, to ti nikdo neřekne protože jen přetahuje moudra z fora na forum nic víc a šajnu o tom nemá
ta rj sa da dat do virgin modu cizes si nacita potom hociaky kluc a ked nemas ziaden ostane odomknuta a mozes jazdit bez immo;-)
v tomto pripade urcite nie - je to immo 2 generacie, tam toto riesenie nefunguje
funguje mam to odskusane;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
1. vyrobit prekodovany transponder megamos crypto - ten je potom vhodny iba do tvojho auta
2. pomocou kodu imobilizera ( 5 miestne cislo - da sa zistit roznymi sposobmi ) a pomocou diagnostickeho zariadenia nakodovat do auta
a kolik stojí zařízení na výrobu tvého návodu? jesli to doře chápu tak oje má doma tak vidle hrable rýl,
Tak ty si mi dal
Zas tak zle na tom niesom
Cakal som nieco ako na mojej audi. Tam mi staci kabel so softverom za 10 eur a ten mi vycita pin, a nakodovat je robota na 5minut s tym ze vybavenie na to je jednoduchy diagnosticky kabel s programom. Je vidiet ze Gusepe sa chcel ukazat ze je viac
nejvic me bavi jak vseci pindaji,ze ten a ten to urcite dokaze ,ale chcu vidte jak odpojite IMMO na moji lybre. me to sem tam zablbne na diagnostice pise chybu klice a mam pouze jedne klicek,takze su celkem nervni ,protozeb zamek ve dverich je zabetonovany a staci aby se podelal dalka a lezu pres kufr
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
[quote="OJE"][quote="slovacek.milos"]
Tak ty si mi dal
Zas tak zle na tom niesom
tak to tady neřeš zajed do fiatu tam ti klíček spojízdní, jen zaplatíš nic víc, s VW se to nedá srovnávat , fiatu se prostě věnuješ a máš zařízení za desetitisíce nebo si mimo a nemáš šanci, prostě zde nic nepořešíš, jen vývoj teorií a postupů, ale tvůj klíček bez peněz bude stále mrtvý
a to přes několik píspěvků pořád je a bude