Požadavek tlaku turba

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Požadavek tlaku turba

Příspěvek od zipoman »

Poradí někdo, proč je požadavek tlaku tak kostrbatý. Proč není požadavek ihned 2 bar, ale takhle se vlní a N75 zreguluje ještě před nafouknutím na max. Na brzdě jsem měl maximum momentu stejně jak plnící tlak a to má být ve 2 tis nafouknuto. Reaguje požadovaný tlak na nějakou teplotu, nebo je pevně daný mapou? Díky
Obrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

požadavek si řj vycucá z mapy a pak turbo ladí přes N75 a kontroluje čidlem tlaku na podobnou neo stejnou hodnotu co je v mapě za daných podmínek ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Vidi vobec RJ plne zatizeni? A jak su na to rozvody?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

Rozvody OK, v logu je zatížení cca 170% (chip) pokud odpojím N75 od baňky tak turbo natlačí rychle a padnu do nouze. N75 nová již druhá.
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

N75 original a nebo cajna?
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

pierburg, stejně jako origo
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

já mam už třetí N75 a taky žádný zázrak. uvažuji nad manuální.
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

Tedy zkusit koupit něco takového http://www.highperformanceparts.cz/manu ... ring.24017 je to vhodný na tsi. Tlak je pak omezenej co do maximální hodnoty, ale nereaguje jako sériova n75
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Přesně nad něčím podobným uvažuji. už jsem si ho i sám vyráběl :-D ale dost vzduchu šlo ven, tak doufam že ten origo bude min unikat, že ta kulička s pružinkou pusti méně vzduchu.
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

A co by pak udělalo paralelní zapojení, mělo by to rychlý nástup jako bez zapojení N75, ale postupně by to umělo ubírat jako klasická N75.
http://ctny.audiworld.com/mark/s4/misc_ ... rallel.jpg
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

To už jsem taky zkoušel. a funguje to.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“