Požadavek tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Požadavek tlaku turba
Poradí někdo, proč je požadavek tlaku tak kostrbatý. Proč není požadavek ihned 2 bar, ale takhle se vlní a N75 zreguluje ještě před nafouknutím na max. Na brzdě jsem měl maximum momentu stejně jak plnící tlak a to má být ve 2 tis nafouknuto. Reaguje požadovaný tlak na nějakou teplotu, nebo je pevně daný mapou? Díky
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava
Tedy zkusit koupit něco takového http://www.highperformanceparts.cz/manu ... ring.24017 je to vhodný na tsi. Tlak je pak omezenej co do maximální hodnoty, ale nereaguje jako sériova n75
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava
A co by pak udělalo paralelní zapojení, mělo by to rychlý nástup jako bez zapojení N75, ale postupně by to umělo ubírat jako klasická N75.
http://ctny.audiworld.com/mark/s4/misc_ ... rallel.jpg
http://ctny.audiworld.com/mark/s4/misc_ ... rallel.jpg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava