Přesně takhle to kolikrát chodí, nedávno přišel zákazník, že to zase přibrzduje..začervenal jsem se patrně a povídám, přivez to.Bylo mi to divné, ruční brzda povolená,normálně se vrací, tak povolím odvzdušnovák a kolo se krásně točí./Někdy se kolo odbrzdí až za chvíli, až se kapalina protlačí zpátky hadicí/...Hadice v háji...jinak je to bolest kotoučových brzd, destičky jsou kolikrát zabetonované, že to chce každé jaro je vyndat a jejich uložení vyčistit. Vždy lidem říkám, jakmile povolíš brzdu a jsi trochu z kopečka,/třeba na semaforu/ auto se musí rozjet, jakmile zjistíš, že ani ruční nepotřebuješ, přijeď. Je to lepší kontrola spotřeby než čumět na display, ty desetiny právě kolikrát dělají zadky...patrik.kloucek píše:no asi takhle...resil jsem to asi 2X u moji alhambry....1x jsem to rozhejbal prostriknul a rikal si to rozebral vycistil a slozil a rikal si to bude OK.Za 2mesice zase zatuhla. rikam si OK....rozeberu to vycistim koupim novy gumy a bude to OK.Udelal jsem to koupil 2x sadu tesneni za 800 a slozil s tim ze mam vyreseno a pokoj.To bylo zarí....a v breznu jsem uz zas to mel zatuhly .
Takze jsem to vyresil tak ze jsem koupil novej trmen a snad bude na chvilku pokoj.
takze spravovat to nema cenu...teda pokud to namas na prodej a ches usetrit a staci ti aby to makalo 2mesice.._)
rozhybani rucny brzdy na trmenu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
No rozhýbat pomocí spreje není šťastné řešení. Většinou bývá orezlá hřídelka a za chvíli to ztuhne znova.Tak to radši dycky rozeberu vyčistím namastím a složím a pak to vydrží. Jinak je to o ničem. Někdy ten třmen bývá tak vychozený že to stejně začne téct kolem osky tak stejně nezbývá nic jiného jak druhý.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jaro podzim si nechávám vyčistit čepy a namazat vazelínou, která tam patří + to chce mít ok prachovky. To vyřeší provozní problémy.
A nějaký rezavý vnitřky. Jak je to jednou po smrti nevěřím, že něco pomůže. Možná když to stačí vyčistit od brdelu nebo tak něco, ale já to nakonec řešil kompletní výměnou obou brzdičů z vrakecu a na několik let byl klid.
Ty opravné sady nejspíše pomůžou do nějaké určité míry opotřebení, ale když je konec, je konec.
A nějaký rezavý vnitřky. Jak je to jednou po smrti nevěřím, že něco pomůže. Možná když to stačí vyčistit od brdelu nebo tak něco, ale já to nakonec řešil kompletní výměnou obou brzdičů z vrakecu a na několik let byl klid.
Ty opravné sady nejspíše pomůžou do nějaké určité míry opotřebení, ale když je konec, je konec.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Oc2 BKD.
Když rozebereš ten svěrák/samozřejmě pokud má v pořádku mechanismus ručky/ nic mu není ani náhodou, ale máš pravdu, že náhradní prachovky mouhou být ze sraček, ale repase, o kterých je zde řeč, patrně používají stejné díly...Když jsem třeba koupil náhrady manžet na MB 124, byly vyrobeny systémem š 100, s ocelovými kroužky okolo manžety,byla to taková fušeřina, že jsem informoval majitele, ale nechtěl o origu dílů ani slyšet a bylo mu to jedno, hlavně ža to odjelo...Ale mě to iritovalo, protože ta manžeta nemůže plnit svou funkci..Richi píše:Jaro podzim si nechávám vyčistit čepy a namazat vazelínou, která tam patří + to chce mít ok prachovky. To vyřeší provozní problémy.
A nějaký rezavý vnitřky. Jak je to jednou po smrti nevěřím, že něco pomůže. Možná když to stačí vyčistit od brdelu nebo tak něco, ale já to nakonec řešil kompletní výměnou obou brzdičů z vrakecu a na několik let byl klid.
Ty opravné sady nejspíše pomůžou do nějaké určité míry opotřebení, ale když je konec, je konec.
nepropadat panice...
Zdarec, zní to divně ale po výměně brzdičů (repas) a výměně lanovodů a táhla mi nejde seřídit ručka, brala mi na pátym zubu a po ujetí cca 1000km, mi začla brzdit až na doraz ruční brzdy, ale i tak se auto v kopci neudrží, je na to nějakej fígl? s jinejma autama nemám problém
možná jsem úpně před seřízením nepovolil táhlo....
(kapalinou to brzdí perfektně)
Ford Galaxy (SAG) 2001
možná jsem úpně před seřízením nepovolil táhlo....
(kapalinou to brzdí perfektně)
Ford Galaxy (SAG) 2001
Cus
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pod autem,když vezmeš za páku ruční na třmenu,má krátký chod? Jestli ne,kdo dělal repas,ty? Prorezlý nebo netěsnící kuželky,co regulují ruční.
Vlastní zkušenost.
Vlastní zkušenost.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené