ako ma fungovat predvstrek na td rotacke?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

davam na ucho, ono taky dost zalezi jak to kdo posklada, proste jak nastavi vnitrni tlak a pruzinu s podlozkama na regulaci predvstriku. Ja to mam nekde mezi 1- 1,5mm musel bych to zmerit.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

mě se jedná o dynamickej předvstřik

na volnoběh siho nastavim

to je v pohodě

alepotřebuju vědět co mám řict borcovi u stolice

placnu :

1000ot - 2°
1500ot - 7°
2000Ot - 15°
2500ot -20°
atd......
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

tak to ti nepovim, ja to mam nastaveny tak ze na volnobeh to mam na jednom dorazu a cca pri 4t.ot to mam na dorazu na max predvstriku. Taky jestli ten borec umi serizovat atyp cerpadla. kdysy s prvnim mTDI cerpadlem jsem jen pro zajimavost byl na stolici v Bosch v Zabrehu a ti nebyli schopni nastavit ani volnobeznou davku protoze nevedeli ani jak nasadit paku plynu na tu ozubenou hridel, davali ji o jeden az dva zuby mimo. Takze stejne jsem to doma naladil na ucho za 15 minut. Tak asi tak
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

v zábřeze v boschi sou totální tragedi co neprosto nevěděj která bije
pokud to nemaj napsaný v knížce tak nejsou schopni něco udělat

jak si prosimtě zjistil že při 4tot seš na doraze ??
maš na to nějakej spešl přípravek ?

já sem ubíral v obalu čerpadla aby mě ten předvstřik šel dál
budu dodělávat vlastní kryt na pružinku aby měla delší chod
protože mi přijde že seriovej obal má hrozně malej rozsah předvstřiku

ve vyšších otáčká mi motor nechce táhnout

tak skládám druhý čerpadlo na kterym mám svoje upravený pákování
Obrázek
Obrázek
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

no ze by se v tom zabrehu nezlepsili za tech 17 let co jsem tam s tim cerpadlem byl nezlepsili? Normal jsem to spocital z tlaku v cerpadle, plose pistku predsuvniku a podle toho das spravne tvrdou pruzinu a podlozky aby to vyslo, musis taky pocitat s tim ze pri provozu mas jeste protitlak od vacky. Taky to mam takhle vybrouseny akorat na obe strany a neni to na pohled poznat, je to jak origo, prepakovani mam upraveny dost a jeste nejaky dalsi veci.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

opravdu nezlepšily :( zkusim to nejak vykoumat
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

tuner... ale dieselovy motor potrebuje regulovat predvstrek aj ked je teply, inac nema sancu ist do otacok.
a akosi sa mi nezda ze by boli cerpadla ktore maju sucasne solenoid a mech. posuvnik (ktory nedava zmysel ked to casovanie doladuje RJ)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

vsak cerpadlo doladuje predvstrik kdyz je teplej motor, jak jsi dosel k tomu ze nereguluje? RJ ti nedoladuje predvstrik kdyz je to mechanicky cerpadlo bez rizeni elektronikou, na mech cerpadlu je normal tahlo pod volant
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

bombastiq píše:mě se jedná o dynamickej předvstřik

na volnoběh siho nastavim

to je v pohodě

alepotřebuju vědět co mám řict borcovi u stolice

placnu :

1000ot - 2°
1500ot - 7°
2000Ot - 15°
2500ot -20°
atd......
Stimhle na stolici ani nechod. Jak to kdo vymyslí tak to jezdí, nekomu de na volnobeh tvrdě a tahne do 3000 ot a pak umře, nebo jde na volnobeh mekce , tahne od 2000 a u4000 ot to zvadne. je to o předvstřiku o tej pružine na předvstřik. Co jsem mel naposled M TDi tak mel fora řizenýho počitačem s upravenou mapou fora, davkovaní páčkou taky to nejelo špatně.
Ja preferuju elektriku, zatim to nikomu M tdi nejelo tak jak elektrika. Vse je vyladený, for, plnici tlak a minimum kouře.
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

tuner este raz si precitaj co si tu popisal ja koncim aj tak som sa ako vzdy nic nedozvedel co dava hlavu a patu a zistit si veci musim sam
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak jsem to konečně odpojil. Zatím pozoruju po studeném startu o dost měkčí chod motoru a nižší volnoběh asi o 100ot. U teplého motoru opět nižší volnoběh asi o 100ot motor je při otáčkách nad 2000 tišší a možná i pružnější.
hanzdj
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13 črc 2009, 14:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od hanzdj »

Zdravim, tak poněkud nejsem moudrej z toho zda zapojit ten elektromagnet či ne, jedna se tedy o mechaniku z BMW 2,4td. Je tady nekdo kdo mi řekne zda je to pouze elektromagnet ktery otevira naftu pro regulator předvstriku nebo jakou přesnou funkci ma ten elektromagnet.
viz fotoObrázek

diky
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

zdravím.. a jak to tedy je s tím řízeným předvstřikem pružinou dole na čerpadle pod víčkem? .. mám přesně ten problém že mi to od 3tis netáhne (na mechanice) tak jestli mám podložky před pružinou ubrat nebo přidat... díky
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“