Koupil jsem jí začátkem února tohoto roku. Předtím jsem měl GIV GTI, bohužel s autem dojíždím do práce a ty peníze co šly za benzín jenom za dojíždění do práce už mě začaly trošku vadit, tak jsem začal pokukovat po naftě. Vždycky se mi líbila Fabia RS tak jsem koukal po nich. Pár jsem jich objel a pak se objevila žlutá (tu jsem chtěl snad nejvíc

Byla to originál 96kW což jsem chtěl, abych si jí mohl upravit sám a ne někým neznámým. Kupoval jsem jí s 224tis. km na hrbu, ale motor běží jak švýcary a kupodivu mi od výměny neubyla snad ani kapka oleje. (najeto 8tis)
Horší bylo, když jsem po cestě domů občas uslyšel takový zvláštní zvuk při přeřazování na 5°, ale nijak extra jsem to neřešil. Po pár dnech, kdy mi to začalo vrtat hlavou jsem hledal a našel... Vymačkaný obal ložiska převodovky. Po rozhovoru s p. Sixtou mi moje obavy potvrdil a už jsem byl dost zklamaný. Prodejce mi oznámil, že něco takového to dělalo akorát mi to zapomněl říct. V servisu mu prý řekli, že převodovka ještě 40tis. km najede.
Naštěstí po delším telefonickém rozhovoru mi poslal polovinu ceny opravy, tak alespoň něco.
Takhle vypadalo moje bývalé GTI


A takhle vypadalo RSo, hned co jsem s ním přijel


Hned přišel na řadu olej - Castrol Edge Turbo Diesel 5W40
Auto mi ale přišlo, že je strašně vysoko a sehnal jsem za hubičku pružiny Eibach -30/-30, tak se šlo na ně. Bohužel u toho se zjitilo, že tlumiče už na tom nejsou úplně nejlíp (sobota dopoledne), takže jsem letěl do Kelly, kde měli skladem pouze tlumiče Monroe Reflex. Nedalo se svítit, auto jsem potřeboval, takže jsem je musel vzít, k tomu i horní uložení, ložiska a dorazy.
Všechno se povedlo a výsledek se dostavil


Dál šly originál Spider kola do černé lesklé barvy + pneumatiky Bridgestone Turanza, vyměnily se bouchající tyčky stabilizátoru, fólie na přední a zadní lampy + Cupra lízátko




Původně byly na autě kotouče Zimmerman vrtané, ale byly už kousek před smrtí (spíše už po smrti





No pak toho moc nového nebylo, leží mi v garáži záslepka do sání a hadice na vyvedení odvětrávání mimo po auto. Střádaly se peníze na opravu převodovky. Když bylo našetřeno tak jsem znovu mluvil s p. Sixtou, který mi sdělil, že tuto závadu způsobila vadná dvouhmota, takže jsem zase sháněl spojkovou sadu. Sehnal jsem originál LuK bez papíru za 7000,- tak jsem zajásal a hned pro ní jel. Kousek od nás je Renovak, tak jsem tam odvezl lamelu a rovnou jí nechal přeobložit na HDS.


Převodovka se bude vyndávat příští neděli a v úterý jde na opravu k p. Sixtovi, takže už se nemůžu dočkat až bude v autě zase klid.
V hlavně mám samozřejmě hromadu úprav. Pořád si zjišťuju co a jak bude nejlepší, co se kam nejlíp hodí, ale v prvé řadě potřebuju aby auto bylo kompletně v cajku a pak se začne s úpravami (jak výkonnovými, tak vzhledovými)
