
problém turbo TSA 180-šílený špičky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém turbo TSA 180-šílený špičky
čím to může být?dělá to od začátku,od nového turba,byl jsem na seřízení a bylo mi řečeno,že ok,ale nezdá se mi to.Všechno jsem už vyměnil kromě motoru fakt vše.tlak leze mimo rozsah čidla,podle budíku klidně přes 2bary a dokud se nezreguluje tak auto ani nijak netáhne,jinak ještě turbo píská a kvílí jako blázen a bez zátěže na místě foukne 1,3baru 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
mohlo by to být nastavením červíka, že je moc zavřená regulace. Zkusil bych s ním hnout o půl otáčky ( vyšroubovat k táhlu)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


turbo je od turbosportu a soft je tdidrapek,požadavek 1,36b a přefukuje až 2b,s červíkem jsem nehýbal ale zkusil jsem na něj dát podložku a téměř bez změny.Udělá to jen určitým spektru otáček 1900-2500 když dám podlahu dřív nebo později tak se zreguluje okamžitě a dá se říct bez špičky.log hodím večer.Na slabším sw s požadavkem 1,30b je špička max 1,6.při klidný jízdě nafoukne třeba 1b a řve jako kráva,po 2vteřinách spadne na požadavek a je skoro ticho.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
zkuste změřit EMP pokud je to možný. To dost napoví
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
A to ti na miste na volnobeh kdyz na to slapnes nafoukne 1b??
ja krome toho ze nekdy prefoukne az k 2b nic podezreleho nezpozoroval...auto mi jede suprove,nedymi a nezere
jinak otazka pro znalce...Kdyz mi takhle nekdy prefoukne do tech 2b a hned zreguluje,vadi to??jinak turbo pri zatezi treba do kopce tlaci okolo 1bar kdyz tomu dam kotel tak vylitne treba k tem 2b ale hned spadne na 1.4b a tlaci vesele dal...--->vadi to???pri klidne jizde se rucicka barometru hybe minimalne...jinak jak jako rve???


podle toho co popisuješ to vypadá, že je turbo moc zavřený, přidáním plynu se zvedne EMP a začne syčet. tlak na lopatky regulace je takový, že s tím baňka nehne , přefukuje a dusí to motor.
Když zreguluje z tý špičky, je cítit, že motor začne jet líp? Nejlíp se to nastavuje tak, že jedeš jen šudlačku, akcelerace na 3ku po rovince , tlak turba leze nahoru a jak začne regulovat, tak jestli auto jakoby vyrazí a jede líp, je turbo moc zavřený.
Když zreguluje z tý špičky, je cítit, že motor začne jet líp? Nejlíp se to nastavuje tak, že jedeš jen šudlačku, akcelerace na 3ku po rovince , tlak turba leze nahoru a jak začne regulovat, tak jestli auto jakoby vyrazí a jede líp, je turbo moc zavřený.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

