problém turbo TSA 180-šílený špičky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

problém turbo TSA 180-šílený špičky

Příspěvek od fiorhy »

čím to může být?dělá to od začátku,od nového turba,byl jsem na seřízení a bylo mi řečeno,že ok,ale nezdá se mi to.Všechno jsem už vyměnil kromě motoru fakt vše.tlak leze mimo rozsah čidla,podle budíku klidně přes 2bary a dokud se nezreguluje tak auto ani nijak netáhne,jinak ještě turbo píská a kvílí jako blázen a bez zátěže na místě foukne 1,3baru Obrázek
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

jo a je to GIV 1,9TDI 74KW ATD
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

co je to za turbo a kdo ladil?požadavky na tlak apod.?
nejsem žádný znalý čtenář logů
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

r.martinec píše:co je to za turbo a kdo ladil?požadavky na tlak apod.?
nejsem žádný znalý čtenář logů
ale když je vše o.k. proč toto? :o
ať se vyjádří odborník.je jich tu dost
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Kdo dělal soft?? buď je to blbě odladěný a nebo je problém v samotnym turbu..je zvláštní,že turbo přefukuje a regulace jede na pohodu...

dej sem log a néé screen..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mohlo by to být nastavením červíka, že je moc zavřená regulace. Zkusil bych s ním hnout o půl otáčky ( vyšroubovat k táhlu)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

turbo je od turbosportu a soft je tdidrapek,požadavek 1,36b a přefukuje až 2b,s červíkem jsem nehýbal ale zkusil jsem na něj dát podložku a téměř bez změny.Udělá to jen určitým spektru otáček 1900-2500 když dám podlahu dřív nebo později tak se zreguluje okamžitě a dá se říct bez špičky.log hodím večer.Na slabším sw s požadavkem 1,30b je špička max 1,6.při klidný jízdě nafoukne třeba 1b a řve jako kráva,po 2vteřinách spadne na požadavek a je skoro ticho.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

sprav logy so skupinami 1,3,11 potom by sme mohli vidiet kde je chyba
1. log urob od 1500 otacok na 4 stupni
a potom skus 2. log spravit od 2000 otacok plny plyn do 2700 aby sme uvideli spicku
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

log se špičkou bude boj,když chci tak to udělá občas takže bude log delší.Už jsem zkusil všechno a nevím už co dál :?
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

a ještě na vagu ukáže špičku 2580,6 víc nedá čidlo
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Mam stejny turbo a stejnej motor a dela mi neco podobnyho ;) mam pizadavek na 1.4bar a nekdy foukne skoro 2bary,ale hned se zreguluje,zajimave ze nekdy zas foukne max 1.6bar a pak drzi 1.4b....
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zkuste změřit EMP pokud je to možný. To dost napoví
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

A to ti na miste na volnobeh kdyz na to slapnes nafoukne 1b?? :o ja krome toho ze nekdy prefoukne az k 2b nic podezreleho nezpozoroval...auto mi jede suprove,nedymi a nezere :) jinak otazka pro znalce...Kdyz mi takhle nekdy prefoukne do tech 2b a hned zreguluje,vadi to??jinak turbo pri zatezi treba do kopce tlaci okolo 1bar kdyz tomu dam kotel tak vylitne treba k tem 2b ale hned spadne na 1.4b a tlaci vesele dal...--->vadi to???pri klidne jizde se rucicka barometru hybe minimalne...jinak jak jako rve???
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

na místě šlápnu podlahu a tlak vylítne až 1,3b .při jízdě do kopce stejně jako tobě,když tlačí kolem baru a došlápnu tak 2b.a řve jakoby byla někde díra,píská syčí a v momentě kdy se zreguluje tak utichne.jaká má být hodnota EMP při volnoběhu??jo a spotřeba kolem 9litrů
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle toho co popisuješ to vypadá, že je turbo moc zavřený, přidáním plynu se zvedne EMP a začne syčet. tlak na lopatky regulace je takový, že s tím baňka nehne , přefukuje a dusí to motor.
Když zreguluje z tý špičky, je cítit, že motor začne jet líp? Nejlíp se to nastavuje tak, že jedeš jen šudlačku, akcelerace na 3ku po rovince , tlak turba leze nahoru a jak začne regulovat, tak jestli auto jakoby vyrazí a jede líp, je turbo moc zavřený.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“