nevím, pouč měnetopier píše:skus sa zamyslietJayson píše:aha..jakto?netopier píše:Tacho video z brzdy ma Nulovu vypovednu hodnotu..... .
Skoda Fabia RS 1.9TDI 260PS / 503Nm powered by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že je to věc zákazníkazero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...

Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bábamarena tdi píše:Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
, tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Myslim ze resis zbytecnosti.zero1724 píše:Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bábamarena tdi píše:Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to..., tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí
ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Myslim ze resis zbytecnosti.zero1724 píše:Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bábamarena tdi píše:Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to..., tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí
ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Myslim ze resis zbytecnosti.zero1724 píše:Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bábamarena tdi píše:Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to..., tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí
ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Tak ja mel v Octavii Combi tdi vykon 260 ps a 530 nm a vim jake to je
uzasne auto i do normálního provozu . Uzival jsem si ho . A jestli jsem byl pomaly nebo pomalejsi v zatáčkách ? No to nevim ten pocit jsem nikdy nemel 
a jak bylo napsano vyse- pokud si to zakaznik zada tak se to proste udela.
a jak bylo napsano vyse- pokud si to zakaznik zada tak se to proste udela.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Jo však jo, já se na nikoho nezlobim, ať si každej užívá ty koně
vždyť je to skvělé že se upravuje a že ty staré tdi motory jsou zatím nepřekonané, jen mě trochu děsí vidina zničených motorů, u konkurenčního úpravce si kámoš nechal dělat nejprve fabiu tdi 74kw na 210 koní a vytrhl se mu vstřik ze šroubů a teď prasknul píst na OII bxe a došlo k totální destrukci motoru, kde měl s 2260 230 koní, žeby chyba úpravce? Nebo s tím majitel neumí jezdit? Jakou výdrž má vlastně takový sériový motor (nekovaný) s 200 a víc koňma...? Pokud dochlazuju turbo a motor po rychlé jízdě, pomalu zahřívám, měnim správně olej a všechny filtry...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ikdyž se nad tím teď zamyslím, tak máš pravdu, ten krátkej rozvor na táhlých netechnických tratích má menší smysl, uskakuje pak. Kdežto těžší auto s většími přesahy bude stabilnější. Ten zadek tam bude držet asi víc než u hatchbacku.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ale aby to nebylo uplně OT, tak zákazník dostal co chtěl a já myslím, že docela šílený fáro na rozbití se. Klobouk dolu. Jen si to nedokážu moc představit u sebe, když už teď v cca 160k mi auto uskakuje na hraně. A pochybuju, že s timhle se dá jet větší hrana...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
když je člověk blb dokáže se zabít i v SDIčku prostě to chce rozum jako se vším...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!