Skoda Fabia RS 1.9TDI 260PS / 503Nm powered by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

netopier píše:
Jayson píše:
netopier píše:Tacho video z brzdy ma Nulovu vypovednu hodnotu..... .
aha..jakto?
skus sa zamysliet
nevím, pouč mě ;)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Myslím, že je to věc zákazníka ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Jayson píše:
netopier píše:
Jayson píše: aha..jakto?
skus sa zamysliet
nevím, pouč mě ;)
pokud ten válec bude mít stený odpor pro motor, jako vytváří auto (váha, odpor vzduchu, který se s rychlostí ještě mění a pod.) tak to teprve o něčem bude vypovídat :-)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

zero1724 píše:
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Myslim ze resis zbytecnosti. (LOL)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

zero1724 píše:
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Myslim ze resis zbytecnosti. (LOL)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

zero1724 píše:
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Myslim ze resis zbytecnosti. (LOL)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Myslim, ze peeetr se znazi rict, ze zero resi zbytecnosti.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak ja mel v Octavii Combi tdi vykon 260 ps a 530 nm a vim jake to je :) uzasne auto i do normálního provozu . Uzival jsem si ho . A jestli jsem byl pomaly nebo pomalejsi v zatáčkách ? No to nevim ten pocit jsem nikdy nemel :)
a jak bylo napsano vyse- pokud si to zakaznik zada tak se to proste udela.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jo však jo, já se na nikoho nezlobim, ať si každej užívá ty koně :) vždyť je to skvělé že se upravuje a že ty staré tdi motory jsou zatím nepřekonané, jen mě trochu děsí vidina zničených motorů, u konkurenčního úpravce si kámoš nechal dělat nejprve fabiu tdi 74kw na 210 koní a vytrhl se mu vstřik ze šroubů a teď prasknul píst na OII bxe a došlo k totální destrukci motoru, kde měl s 2260 230 koní, žeby chyba úpravce? Nebo s tím majitel neumí jezdit? Jakou výdrž má vlastně takový sériový motor (nekovaný) s 200 a víc koňma...? Pokud dochlazuju turbo a motor po rychlé jízdě, pomalu zahřívám, měnim správně olej a všechny filtry...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

On měl na mysli vlastnosti auta versus výkon. Fabie je docela nedotáčivé auto, octavia je mnohem lépe vyvážená. I okruhové fabie se používaly varianty s kufrem právě s tohoto důvodu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Octavia 1, že je více vyvážená než fabia? To asi neee... :D ty asi myslíš Octu II, to už je jiné kafíčko
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ikdyž se nad tím teď zamyslím, tak máš pravdu, ten krátkej rozvor na táhlých netechnických tratích má menší smysl, uskakuje pak. Kdežto těžší auto s většími přesahy bude stabilnější. Ten zadek tam bude držet asi víc než u hatchbacku.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ale aby to nebylo uplně OT, tak zákazník dostal co chtěl a já myslím, že docela šílený fáro na rozbití se. Klobouk dolu. Jen si to nedokážu moc představit u sebe, když už teď v cca 160k mi auto uskakuje na hraně. A pochybuju, že s timhle se dá jet větší hrana...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když je člověk blb dokáže se zabít i v SDIčku prostě to chce rozum jako se vším...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“