problém turbo TSA 180-šílený špičky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

http://ulozto.cz/xv8fuAFm/7-10-14-01-001-003-011-csv je tam 5logů,loguju sám a bohužel v provozu tak to stojí za klobásu.[/url]
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

nikdo nic?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

moj osobny nazor je ze je to softwareovy problem
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

pokud je to sw problém tak v tom případě už z továrny,protože to dělalo i na seriovým turbu bez sw a kvůli tomu se měnilo turbo
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

odchod nahrat originalny soft a nalogovat, regulacia v ECU sa podla mna sprava nestandardne, priebeh nastavovania regulacneho ventilu si predstavujem trochu inak

edit: a take zakladne veci ako hadicky a N75 su ok?
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

Hadičky nové,n75 nová-pierburg,komplet sání od turba až k hlavě nové,vše otlakovano.taky mi přijde,že regulace podle grafu maká jak když nemaká,resp. má strašný zpoždění.zkusím ještě jinou ecu.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

a co zmerit podtlak na posilovaci ? jestli mas v systemu dobrej podtlak ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

Kdyby byl špatně podtlak tak by to ani nebrzdilo ne?a brzdí to parádně,pedál jde z lehka i když třeba 4x rychle šlapnu jde krásně
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

fiorhy píše:Kdyby byl špatně podtlak tak by to ani nebrzdilo ne?a brzdí to parádně,pedál jde z lehka i když třeba 4x rychle šlapnu jde krásně
Taky mi to brzdilo dobře a přefukovalo turbo..vyměnila se vakuová pumpa a je klid
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

ale stejně,i podle grafu je vidět,že regulaci to tak nějak nezajímá,resp. až se zpožděním cca 2s teprve ECU začne řešit problém a ve finále je z toho je křivka jak při zemětřesení.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

zmer si podtlak na ovladani banky. jestli mas dobrej podtlak v systemu. staci ti jen budik pak se bude dal resit.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

Kdyby byl špatně podtlak tak to přece nijak neovlivní chování ECU
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

fiorhy píše:Kdyby byl špatně podtlak tak to přece nijak neovlivní chování ECU
tak budto spatnej SW a nebo opravdu ten podtlak...nekolikrat jsem to resil a nekdy to bejva uplna blbost u ktere se rekne ze tim to prece nemuze bejt.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

nemám budík na podtlak,resp.ten co používám na tlak turba tak umí i - a když jsem ho připojil tak ukazoval -1b (+-0,1)
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

jirka.p píše:zmer si podtlak na ovladani banky. jestli mas dobrej podtlak v systemu. staci ti jen budik pak se bude dal resit.
a kolik by měl být ten podtlak na baňce při volnoběhu? řeším podobnou věc na O II motor BKD...
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“