čerpadlo 1Z a AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martin7788
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 říj 2014, 17:39
Odpovědi: 0

čerpadlo 1Z a AFN

Příspěvek od Martin7788 »

Zdravím všechny, chci se zeptat jestli je nějakej rozdíl mezi čerpadlem z motoru 1.9 TDi 66kw 1Z a z motoru 1.9 TDi 81kw AFN. Dík :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

montážně nandat jde ale je jiné ovšem pojede ti to...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Martin7788
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 říj 2014, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin7788 »

Montážně vím že ano, uchycení i konektory jsou stejné, ale jestli třeba nemá něco jinak uvnitř. dával jsem ho na AFN motor a zdá se mi že je to o něco línější, co jsem se tam ptal tak mi bylo tvrzeno že jsou naprosto stejný, tak ted nevím, proto se zkouším ptát tady většiny. :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj to je normální že je to línější je jiný vevnitř...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
golf boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 30 lis 2012, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od golf boost »

Ladas píše:jj to je normální že je to línější je jiný vevnitř...
A co je jiný?
Martin7788
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 říj 2014, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin7788 »

Hlavně bych to potřeboval vědět opravdu najisto, at to třeba zbytečně nepředělávám zase na čerpadlo z AFN. Dík
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

projdi si to podle obj čísel ale myslím že el.hlava
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Ma o 1 mm menší chod. Když a prenda el vršek , tak je totožný
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

sniper-- píše:Ma o 1 mm menší chod. Když a prenda el vršek , tak je totožný
Myslis excenter na regulacnu objimku? Dost chujovo sa to mera ale, ale ja som nameral rovnaku hodnotu.
Kazdopadne su vo vnutri ine. Na seriovom softe by si nemal poznat rozdiel. Keby si chcel chipovat tak by ta to 1Z cerpadlo brzdilo.
Mozes este skusit pridat volnobeznu davku, to vie s autom tiez pekne rozhybat.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Ja mam cerpadlo z AHU motoru jak moc me bude brzdit kdyz chci jit na cca 240koni? mam schanet afn cerpadlo? v cem je rozdil? diky
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

brzdit tě bude dost, na 240 hp už to chce pár zásahů do čerpadla
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

A slo by treba pres zpravy poradit v cem? a jestli neni jednodusi tam dat oktqvkovy plus z toho 1Z kovyho prehodit 12ku hlavu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“