VA vs. VB maju rovnake priemery usadenia??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
VA vs. VB maju rovnake priemery usadenia??
nazdar.. chcem sa spytat taku drobnost... VA a VB maju rovnake priemery usadenia slimakov??? ked nepocitam vrtulky, viem nasadit VA slimaka na VB stred??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
to znamena, ze ked kupim hotovy stred z VB aj s vrtulkami... a do slimakov z VAcka si dam vysustruzit vecsie diery, tak budem mat VB vo VA obale... maly hybrid??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Nebolo by jednoduchsie na VA turbo dat VB kompresorovu cast a potom vyvazit?
Ja by som asi volil uz vacsiu kompresorovu cast, bud z 1749VC alebo 1752 a budes to mat aj s rezervou.
BTW: neviem ci uzivatel vilozrx nemal nieco podobne v aute s cca 200PS.
Pri tychto cislach by som sa obaval vysokeho EGT. Ale tak zalezi co od toho ocakavas...
Ja by som asi volil uz vacsiu kompresorovu cast, bud z 1749VC alebo 1752 a budes to mat aj s rezervou.
BTW: neviem ci uzivatel vilozrx nemal nieco podobne v aute s cca 200PS.
Pri tychto cislach by som sa obaval vysokeho EGT. Ale tak zalezi co od toho ocakavas...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
tiez som rozmyslal nad kompresorom z VBcka.. len ked necham horuceho slimaka aj s vrtulou s VA a ku tomu dam studenu stranu z VB, tak mam strach, ze to turbo bude mat vysoke tocky a skoro odide... este by bolo riesenie na horucej strane vymenit len vrtulu a vysustruzit slimaka, a studenu stranu celu z VBcka
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
ak chces 200PS tak podla mna je na rotacku VB male, ano da sa tolko, ale AKYCH je to 200PS???
Urob to raz a poriadne ako zistit ze to nestaci(stale nevieme co od toho ocakavas), rozmyslal by som nad skladackou VC+VB.
Urob to raz a poriadne ako zistit ze to nestaci(stale nevieme co od toho ocakavas), rozmyslal by som nad skladackou VC+VB.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 14 říj 2014, 21:40, celkem upraveno 2 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mr.freezer píše:tiez som rozmyslal nad kompresorom z VBcka.. len ked necham horuceho slimaka aj s vrtulou s VA a ku tomu dam studenu stranu z VB, tak mam strach, ze to turbo bude mat vysoke tocky a skoro odide... este by bolo riesenie na horucej strane vymenit len vrtulu a vysustruzit slimaka, a studenu stranu celu z VBcka
nemaš sa čoho obávať,polovica repasov tak funguje

vyfuk vrtule V 36,3mm
VA 36,3mm
VB 37,45mm
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
cau..nechci nejak zpochybňovat tve info...ale není to nahodou takhle
V - 36,6 mm
VA - 37,26mm
VB - 38,23mm
a pokud ne tak se omlouvám a spatne info mám já.....
V - 36,6 mm
VA - 37,26mm
VB - 38,23mm
a pokud ne tak se omlouvám a spatne info mám já.....

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
ne není vyfuk vrtule V/VA-36,02mmstanda123 píše:cau..nechci nejak zpochybňovat tve info...ale není to nahodou takhle
V - 36,6 mm
VA - 37,26mm
VB - 38,23mm
a pokud ne tak se omlouvám a spatne info mám já.....
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
no tak takto... mam VAcko... mam dobreho sustruznika... vedel by som kupit komplet VB stred... do mojich slimakov dat vysustruzit vacsie diery... to je prva varianta
druha je moje VAcko... vyfukovu stranu nechat.... kompresorovy komplet slimak plus vrtula z VBcka...
tretia.. 2260tka... a budem uz mat s turbom klud
poradte este daco ine... predstav mam taku, ze to ide na ibizu co mam v podpise... keby som buchol 12mm hlavu cerpadla, tak by uz asi to VBcko zacinalo mat dost... a to este nehovorim, keby isli vecsie vstreky.... cielom je prekrocit 200hp s co najmensimi investiciami...
druha je moje VAcko... vyfukovu stranu nechat.... kompresorovy komplet slimak plus vrtula z VBcka...
tretia.. 2260tka... a budem uz mat s turbom klud
poradte este daco ine... predstav mam taku, ze to ide na ibizu co mam v podpise... keby som buchol 12mm hlavu cerpadla, tak by uz asi to VBcko zacinalo mat dost... a to este nehovorim, keby isli vecsie vstreky.... cielom je prekrocit 200hp s co najmensimi investiciami...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion