Citroen Xsara na LPG

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Citroen Xsara na LPG

Příspěvek od mito85 »

zdravím

po svokrovi budeme mať Citroen Xsara r.v. 2002, 1.4 8 V, 55 kW, kod motora KFW, najazdených 88000 km a chcem ho prerobiť na plyn.

máte s tým nejaké skúsenosti ? ako mal som už iné auto na plyn 5 rokov takže rady že to ti vybuchne a podobne nepotrebujem. Len že ako sa chová tento motor na LPG
diki
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

uplne v pohode . jezdi k nam několik aut s timto motorem a LPG . zadny problém není . 8 ventil ho snasi dobře .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
bmwm3
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 úno 2011, 17:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od bmwm3 »

Jak psal mito85 - 1,4 od Citroenu problém nemají.
Když by tam problém byl, tak je to buď nějakou chybou v autě, nebo chybou v instalaci LPG systému.
když se třeba podíváš sem , tak tady je těch 1,4 pár udělanejch..
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Servisuju pár 1,1-1,4 s LPG a super. Jen zkrátit o trochu olejový servis a občas seřídit ventily, což je u těhle motorů jednou za cca 40000km vhodné. Jednou za cca 120 tis. km odejde těsnění pod hlavou (jsou i auta 300 tis. bez zásahu), ale není to nic drahého. Ten motor je ještě z poctivé staré školy. :)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

HonzaXM píše:Servisuju pár 1,1-1,4 s LPG a super. Jen zkrátit o trochu olejový servis a občas seřídit ventily, což je u těhle motorů jednou za cca 40000km vhodné. Jednou za cca 120 tis. km odejde těsnění pod hlavou (jsou i auta 300 tis. bez zásahu), ale není to nic drahého. Ten motor je ještě z poctivé staré školy. :)
presne tak . :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“