zdravím
po svokrovi budeme mať Citroen Xsara r.v. 2002, 1.4 8 V, 55 kW, kod motora KFW, najazdených 88000 km a chcem ho prerobiť na plyn.
máte s tým nejaké skúsenosti ? ako mal som už iné auto na plyn 5 rokov takže rady že to ti vybuchne a podobne nepotrebujem. Len že ako sa chová tento motor na LPG
diki
Citroen Xsara na LPG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Servisuju pár 1,1-1,4 s LPG a super. Jen zkrátit o trochu olejový servis a občas seřídit ventily, což je u těhle motorů jednou za cca 40000km vhodné. Jednou za cca 120 tis. km odejde těsnění pod hlavou (jsou i auta 300 tis. bez zásahu), ale není to nic drahého. Ten motor je ještě z poctivé staré školy. 

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
presne tak .HonzaXM píše:Servisuju pár 1,1-1,4 s LPG a super. Jen zkrátit o trochu olejový servis a občas seřídit ventily, což je u těhle motorů jednou za cca 40000km vhodné. Jednou za cca 120 tis. km odejde těsnění pod hlavou (jsou i auta 300 tis. bez zásahu), ale není to nic drahého. Ten motor je ještě z poctivé staré školy.

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps