VA vs. VB maju rovnake priemery usadenia??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

VA vs. VB maju rovnake priemery usadenia??

Příspěvek od mr.freezer »

nazdar.. chcem sa spytat taku drobnost... VA a VB maju rovnake priemery usadenia slimakov??? ked nepocitam vrtulky, viem nasadit VA slimaka na VB stred??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

ano,ložisková skrina je ta istá.
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

to znamena, ze ked kupim hotovy stred z VB aj s vrtulkami... a do slimakov z VAcka si dam vysustruzit vecsie diery, tak budem mat VB vo VA obale... maly hybrid??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

budeš mít VB ve VA obalu hybrid to ale nebude....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Nebolo by jednoduchsie na VA turbo dat VB kompresorovu cast a potom vyvazit?
Ja by som asi volil uz vacsiu kompresorovu cast, bud z 1749VC alebo 1752 a budes to mat aj s rezervou.
BTW: neviem ci uzivatel vilozrx nemal nieco podobne v aute s cca 200PS.
Pri tychto cislach by som sa obaval vysokeho EGT. Ale tak zalezi co od toho ocakavas...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

tiez som rozmyslal nad kompresorom z VBcka.. len ked necham horuceho slimaka aj s vrtulou s VA a ku tomu dam studenu stranu z VB, tak mam strach, ze to turbo bude mat vysoke tocky a skoro odide... este by bolo riesenie na horucej strane vymenit len vrtulu a vysustruzit slimaka, a studenu stranu celu z VBcka
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ak chces 200PS tak podla mna je na rotacku VB male, ano da sa tolko, ale AKYCH je to 200PS???
Urob to raz a poriadne ako zistit ze to nestaci(stale nevieme co od toho ocakavas), rozmyslal by som nad skladackou VC+VB.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 14 říj 2014, 21:40, celkem upraveno 2 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

mr.freezer píše:tiez som rozmyslal nad kompresorom z VBcka.. len ked necham horuceho slimaka aj s vrtulou s VA a ku tomu dam studenu stranu z VB, tak mam strach, ze to turbo bude mat vysoke tocky a skoro odide... este by bolo riesenie na horucej strane vymenit len vrtulu a vysustruzit slimaka, a studenu stranu celu z VBcka

nemaš sa čoho obávať,polovica repasov tak funguje ;)


vyfuk vrtule V 36,3mm
VA 36,3mm
VB 37,45mm
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

hlavně dejte větší kompresor na V/VA výfukovku, to bude paráda......
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

cau..nechci nejak zpochybňovat tve info...ale není to nahodou takhle
V - 36,6 mm
VA - 37,26mm
VB - 38,23mm

a pokud ne tak se omlouvám a spatne info mám já..... (LOL)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

standa123 píše:cau..nechci nejak zpochybňovat tve info...ale není to nahodou takhle
V - 36,6 mm
VA - 37,26mm
VB - 38,23mm

a pokud ne tak se omlouvám a spatne info mám já..... (LOL)
ne není vyfuk vrtule V/VA-36,02mm
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

no tak takto... mam VAcko... mam dobreho sustruznika... vedel by som kupit komplet VB stred... do mojich slimakov dat vysustruzit vacsie diery... to je prva varianta

druha je moje VAcko... vyfukovu stranu nechat.... kompresorovy komplet slimak plus vrtula z VBcka...

tretia.. 2260tka... a budem uz mat s turbom klud

poradte este daco ine... predstav mam taku, ze to ide na ibizu co mam v podpise... keby som buchol 12mm hlavu cerpadla, tak by uz asi to VBcko zacinalo mat dost... a to este nehovorim, keby isli vecsie vstreky.... cielom je prekrocit 200hp s co najmensimi investiciami...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

1756 ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

predaj va a kup gtb1752
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“