Zdravím vás mám tu dve problémy s autom:
1 problém: Zima nám klope na dvere a s tým prichádzajú aj ranné zimné štarty....ráno ked naštartujem ked je vonku od cca 5-9 stupnov, tak štartér toči cca 2 sekundy a motor chytí, ručička ukáže na 1000 otačok, no vzápäti otačky spadnú na 600 -700, a motor sa cely trasie, plyn nereaguje vobec, tento jav trva niakých cca 3-4 sekund a otačky opäť vyletia na 1000, niekedy aj zdochne. Za tepla toči tak isto cca 2 sekundy ale otáčky nepadnú, pal. filter má 20 000 km, je asi zrelý na výmenu, žhaviče neviem kedy boli menené, no zrobil som test: z baterky + som natiahol drôt ktory som prikladal na žhavič, podľa iskier by sa dalo odhadnuť v akom stave je žhavič, ale moc tomu neverím síce iskrili no neviem ako to inak zmerať....počul som aj takú teoriu, že žhavič má na chod zimného motora vpliv,
2 problém: svieti mi kontrolka check engine na oranžovo, ked idem napr. na dvojke a motor toči okolo 1100 otáčok, hodi ma do nudzového režimu iba v ked idem dlhšie v rozmädzí 1000-1200 otačok sa to stane, egr som kontroloval aj čistil. Mudra knižka teda priručka ku autu hovorí že je to porucha v emisnom systéme, možno je aj ventil ktory otavara/zatvara egr myslim ze ma označenie N18, hadičky ok.
Auto ma vykon pekne opiera, sice v spodnych otáčkach je to bieda, začne pekne tahať až od 1900 otačok, a ja ako predchadzajúci majitel 1,9 tdička 81 kw ktory tahal faktickych uplne od nízkych otáčkach, si na to nemožem zvyknuť, ale to je predpokaldam všeobecna charakteristická výkonová krivka tychto 2,5 R5, dalej baterka ma 2 roky,diagnostiku nemám, viac info ma nenapadá.
Skuste napísať svoje vlastne skúsenosti, alebo rady, za každe slovo budem vdačný, najviac ma trapia tie zimne štarty sprevadzajúce nepíjemnym poklesom otáčok a trasenim motora, ešte raz dakujem.
Volvo V70 2,5 tdi- kolísave otáčky+ kontrolka check engine
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to je to najhoršie, ja sice mám kabel, no neviem ho spojazdniť, lebo ma taku hlúpu koncovku, ktorá nieje na mojom ntb, obrázok kábla, možno niekto bude vedieť ako to poriešiť:
http://ulozto.sk/xF7a1mX2/free-shipping ... -cable-jpg
obyčajna redukcia na usb port nestači, resp. nefunguje....
napisal som to aj kôli tomu, ak by náhodou niekto podobné riešil na tomto motore...ale je jasne že bez diagnostiky nič z toho...dakujem
http://ulozto.sk/xF7a1mX2/free-shipping ... -cable-jpg
obyčajna redukcia na usb port nestači, resp. nefunguje....
napisal som to aj kôli tomu, ak by náhodou niekto podobné riešil na tomto motore...ale je jasne že bez diagnostiky nič z toho...dakujem
Asi nejlépe sehnat ntb se seriovým portem.Ty převodníky na USB moc nefachčej.
Jeden mám odzkoušenej a ten šlape.
http://asix.cz/usb_ucab232.htm
Jeden mám odzkoušenej a ten šlape.
http://asix.cz/usb_ucab232.htm