Volvo V70 2,5 tdi- kolísave otáčky+ kontrolka check engine

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
binky
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 led 2014, 22:50
Bydliště: Slovenská republika

Volvo V70 2,5 tdi- kolísave otáčky+ kontrolka check engine

Příspěvek od binky »

Zdravím vás mám tu dve problémy s autom:
1 problém: Zima nám klope na dvere a s tým prichádzajú aj ranné zimné štarty....ráno ked naštartujem ked je vonku od cca 5-9 stupnov, tak štartér toči cca 2 sekundy a motor chytí, ručička ukáže na 1000 otačok, no vzápäti otačky spadnú na 600 -700, a motor sa cely trasie, plyn nereaguje vobec, tento jav trva niakých cca 3-4 sekund a otačky opäť vyletia na 1000, niekedy aj zdochne. Za tepla toči tak isto cca 2 sekundy ale otáčky nepadnú, pal. filter má 20 000 km, je asi zrelý na výmenu, žhaviče neviem kedy boli menené, no zrobil som test: z baterky + som natiahol drôt ktory som prikladal na žhavič, podľa iskier by sa dalo odhadnuť v akom stave je žhavič, ale moc tomu neverím síce iskrili no neviem ako to inak zmerať....počul som aj takú teoriu, že žhavič má na chod zimného motora vpliv,
2 problém: svieti mi kontrolka check engine na oranžovo, ked idem napr. na dvojke a motor toči okolo 1100 otáčok, hodi ma do nudzového režimu iba v ked idem dlhšie v rozmädzí 1000-1200 otačok sa to stane, egr som kontroloval aj čistil. Mudra knižka teda priručka ku autu hovorí že je to porucha v emisnom systéme, možno je aj ventil ktory otavara/zatvara egr myslim ze ma označenie N18, hadičky ok.

Auto ma vykon pekne opiera, sice v spodnych otáčkach je to bieda, začne pekne tahať až od 1900 otačok, a ja ako predchadzajúci majitel 1,9 tdička 81 kw ktory tahal faktickych uplne od nízkych otáčkach, si na to nemožem zvyknuť, ale to je predpokaldam všeobecna charakteristická výkonová krivka tychto 2,5 R5, dalej baterka ma 2 roky,diagnostiku nemám, viac info ma nenapadá.

Skuste napísať svoje vlastne skúsenosti, alebo rady, za každe slovo budem vdačný, najviac ma trapia tie zimne štarty sprevadzajúce nepíjemnym poklesom otáčok a trasenim motora, ešte raz dakujem.
:-)
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Bez diagnostiky se budeš jen trápit a věštit z koule.
binky
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 led 2014, 22:50
Bydliště: Slovenská republika

Příspěvek od binky »

to je to najhoršie, ja sice mám kabel, no neviem ho spojazdniť, lebo ma taku hlúpu koncovku, ktorá nieje na mojom ntb, obrázok kábla, možno niekto bude vedieť ako to poriešiť:
http://ulozto.sk/xF7a1mX2/free-shipping ... -cable-jpg
obyčajna redukcia na usb port nestači, resp. nefunguje....
napisal som to aj kôli tomu, ak by náhodou niekto podobné riešil na tomto motore...ale je jasne že bez diagnostiky nič z toho...dakujem :)
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Asi nejlépe sehnat ntb se seriovým portem.Ty převodníky na USB moc nefachčej.
Jeden mám odzkoušenej a ten šlape.
http://asix.cz/usb_ucab232.htm
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Pokial mas PCMCIA slot, tak skus pcmcia adapter na rs-232. Ja som to takto davnejsie riesil, ked mi hw a sw nechceli spolu fungovat.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zajeď na diagnostiku a asi budete ladit předvstřik...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Volvo“