O1 rotačka, nestartuje po výměně trysek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 rotačka, nestartuje po výměně trysek
Zdravím,
po výměně trysek (motor AGR) za 764ky mi nechce auto nastartovat. Šel jsem podle návodu tady na fóru, odvzdušnil jsem na trubičkách ke vstřikům, konektor od 3tího vstřiku mám zapojený a pořád nic. Nemáte někdo tip co by mohlo být špatně ??? Jediné co mi přijde zvláštní je že v průhledné trubičce jdoucí k čerpadlu mám vzduchovou bublinu která se při startování nahrne do čerpadla a po skončení startování zase cestuje z5 k filtru a nechce zmizet i když jsem startoval dlouho s povoleným vstřikem. Díky za radu
po výměně trysek (motor AGR) za 764ky mi nechce auto nastartovat. Šel jsem podle návodu tady na fóru, odvzdušnil jsem na trubičkách ke vstřikům, konektor od 3tího vstřiku mám zapojený a pořád nic. Nemáte někdo tip co by mohlo být špatně ??? Jediné co mi přijde zvláštní je že v průhledné trubičce jdoucí k čerpadlu mám vzduchovou bublinu která se při startování nahrne do čerpadla a po skončení startování zase cestuje z5 k filtru a nechce zmizet i když jsem startoval dlouho s povoleným vstřikem. Díky za radu
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
Pája 19 píše:Co je to dlouho? Někdy to chce vyrovnanou mysl, silnou baterku a točit a točit. A bublina je normoš, jen jí unáší proud paliva do čerpadla, když točíš. Když přestaneš, tak vyjede zase do nejvyššího místa, páč je v hadici klid.
No dlouhé startování je, že jsem 2x vymlátil zánovní 70Ah baterku. Podotýkám že před výměnou trysek auto normálně jelo.
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
Chceš-li, vytáhni vstřikovače, testnu je na zkoušečce. Pokud jsou OK a naplní se na zkoušečce naftou chytne to pak normálně hnednight píše:No dlouhé startování je, že jsem 2x vymlátil zánovní 70Ah baterku. Podotýkám že před výměnou trysek auto normálně jelo.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
odpoj vratku z čerpadla , k filtru ucpi a odsávačkou cucej, dokud nepůjde čistá nafta. Jinak je to na dlouho
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Re: O1 rotačka, nestartuje po výměně trysek
Otvaracie tlaky. Musis ich dat seridit. Proste otvaracie tlakynight píše:Zdravím,
po výměně trysek (motor AGR) za 764ky mi nechce auto nastartovat. Šel jsem podle návodu tady na fóru, odvzdušnil jsem na trubičkách ke vstřikům, konektor od 3tího vstřiku mám zapojený a pořád nic. Nemáte někdo tip co by mohlo být špatně ??? Jediné co mi přijde zvláštní je že v průhledné trubičce jdoucí k čerpadlu mám vzduchovou bublinu která se při startování nahrne do čerpadla a po skončení startování zase cestuje z5 k filtru a nechce zmizet i když jsem startoval dlouho s povoleným vstřikem. Díky za radu
GIV var asz 4mot upraveny
Skus.ale musis ich dat seridit. Uz sa mi to raz stalo. Ked si myslis ze na skusku sa s niekym dohodni s nejakymi funkcnymi..a uvidis..chyti to hnet..po odvzdusneni uz snad dvoch..night píše:Dneska zkusím to odvzdušnění a pokud nepomůže, tak jsem domluvený na tester vstřikovačů. Děkuji všem za rady a napíšu výsledek.
GIV var asz 4mot upraveny
pred tydnem jsem menil trysky a taky jsem to nemohl natocit,nevydrzel jsem s nervama a pustil to z kopce pres kvalt a starter a chytla hned.
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
