O1 rotačka, nestartuje po výměně trysek

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

night
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 říj 2014, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

O1 rotačka, nestartuje po výměně trysek

Příspěvek od night »

Zdravím,
po výměně trysek (motor AGR) za 764ky mi nechce auto nastartovat. Šel jsem podle návodu tady na fóru, odvzdušnil jsem na trubičkách ke vstřikům, konektor od 3tího vstřiku mám zapojený a pořád nic. Nemáte někdo tip co by mohlo být špatně ??? Jediné co mi přijde zvláštní je že v průhledné trubičce jdoucí k čerpadlu mám vzduchovou bublinu která se při startování nahrne do čerpadla a po skončení startování zase cestuje z5 k filtru a nechce zmizet i když jsem startoval dlouho s povoleným vstřikem. Díky za radu
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co je to dlouho? Někdy to chce vyrovnanou mysl, silnou baterku a točit a točit. A bublina je normoš, jen jí unáší proud paliva do čerpadla, když točíš. Když přestaneš, tak vyjede zase do nejvyššího místa, páč je v hadici klid.
Oct asv 2000, DieselPower
night
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 říj 2014, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od night »

Pája 19 píše:Co je to dlouho? Někdy to chce vyrovnanou mysl, silnou baterku a točit a točit. A bublina je normoš, jen jí unáší proud paliva do čerpadla, když točíš. Když přestaneš, tak vyjede zase do nejvyššího místa, páč je v hadici klid.

No dlouhé startování je, že jsem 2x vymlátil zánovní 70Ah baterku. Podotýkám že před výměnou trysek auto normálně jelo.
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

spadla ti nafta fak to chce pevne nervy.Nejlepe start sprej a skoušet. Start sprej použivej podle navodu. Startovat bez žhaveni atd...
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

night píše:No dlouhé startování je, že jsem 2x vymlátil zánovní 70Ah baterku. Podotýkám že před výměnou trysek auto normálně jelo.
Chceš-li, vytáhni vstřikovače, testnu je na zkoušečce. Pokud jsou OK a naplní se na zkoušečce naftou chytne to pak normálně hned ;)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

odpoj z5 hadici na naftovém filtru a toč dokud se neukáže nafta, jedině takto nejlépe odvzdušníš
g4 1.9tdi variant PD85kw-swap 96kw komplet se vším,HDS57, 2xoff váha on, 130kw, předek 312/zadek280mm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

odpoj vratku z čerpadla , k filtru ucpi a odsávačkou cucej, dokud nepůjde čistá nafta. Jinak je to na dlouho
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: O1 rotačka, nestartuje po výměně trysek

Příspěvek od jordee_23 »

night píše:Zdravím,
po výměně trysek (motor AGR) za 764ky mi nechce auto nastartovat. Šel jsem podle návodu tady na fóru, odvzdušnil jsem na trubičkách ke vstřikům, konektor od 3tího vstřiku mám zapojený a pořád nic. Nemáte někdo tip co by mohlo být špatně ??? Jediné co mi přijde zvláštní je že v průhledné trubičce jdoucí k čerpadlu mám vzduchovou bublinu která se při startování nahrne do čerpadla a po skončení startování zase cestuje z5 k filtru a nechce zmizet i když jsem startoval dlouho s povoleným vstřikem. Díky za radu
Otvaracie tlaky. Musis ich dat seridit. Proste otvaracie tlaky
GIV var asz 4mot upraveny
night
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 říj 2014, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od night »

Dneska zkusím to odvzdušnění a pokud nepomůže, tak jsem domluvený na tester vstřikovačů. Děkuji všem za rady a napíšu výsledek.
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

night píše:Dneska zkusím to odvzdušnění a pokud nepomůže, tak jsem domluvený na tester vstřikovačů. Děkuji všem za rady a napíšu výsledek.
Skus.ale musis ich dat seridit. Uz sa mi to raz stalo. Ked si myslis ze na skusku sa s niekym dohodni s nejakymi funkcnymi..a uvidis..chyti to hnet..po odvzdusneni uz snad dvoch..
GIV var asz 4mot upraveny
night
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 říj 2014, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od night »

Tak celý systém jsem odvzdušnil a vstřiky znovu pořádně vyčistil. Stejně ani neškytne. Vypadá to na ty otevírací tlaky.
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Cukni s hlavou čerpadla ;)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
night
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 říj 2014, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od night »

skoda píše:Cukni s hlavou čerpadla ;)
Obrázek
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

pred tydnem jsem menil trysky a taky jsem to nemohl natocit,nevydrzel jsem s nervama a pustil to z kopce pres kvalt a starter a chytla hned.
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
night
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 07 říj 2014, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od night »

Téhle variantě se chci vyhnout, rozvoďák mám tak v půlce... :D ale objednal jsem už vstřiky z jinýho auta a tyhle potom nechám nastavit na otevírací tlaky.... Snad to pojede...
O1,AGR,S764,EGR+KAT_OFF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“