12v tam je , to mam pro jistotu zmereni pres konektory - pojiskovku az k hlavnimu rele. Asi naky studenakyMartin.R píše:A ten druhej drát na kterom má být 12V???
Vadná Ecu 1.8t
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vubec tě nechápu. Ještě jsi neřek jak jsi to vlastně měřil. Furt jen meleš 12 a 8V ale nevíme kde a proti čemu. Tak buď tam máš 12V proti kostře a blbě to uzemňuje jednotka (pak je v prdeli), nebo máš přechoďák na +12 a po zatížení ventilem padá na 8 a jednotka je ok. Pořádně vysvětli kde co proti čemu a čím měříš, nebo si udělej tu svoji mechanickou regulaci.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Celou dobou jen o uzemění z jednotky. Sem psal že všechno jiný je cajk(už v prvním příspěvku i viz název vlákna) jen mi šlo o to jak to vlastně funguje v jednotce (jestli je to opravitelný) a jakou příčinou to mohlo odejít bo jsem nikde na netu nenašel že by odešel výstup na n75.Martin.R píše:Vubec tě nechápu. Ještě jsi neřek jak jsi to vlastně měřil. Furt jen meleš 12 a 8V ale nevíme kde a proti čemu. Tak buď tam máš 12V proti kostře a blbě to uzemňuje jednotka (pak je v prdeli), nebo máš přechoďák na +12 a po zatížení ventilem padá na 8 a jednotka je ok. Pořádně vysvětli kde co proti čemu a čím měříš, nebo si udělej tu svoji mechanickou regulaci.
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e