ESP chyba u Passata 74Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ESP chyba u Passata 74Kw
Ahoj
Nějakou dobu jsem měl odstavený auto (cca 2 roky) a když jsem to zpojízdnil,objevila se na palubce chyba ABS a ESP. Oba systémy byly najednou nefunkční. Stálo to v kopřivách,bylo tam vlhko,odešlo čidlo na kole. VAG hlásil myslím pravý přední. Tak jsem ho vyměnil. ABS hned zhaslo a funguje bezvadně. Ale ESP nezhaslo a dál je nefunkční. Ve VAGu už to nepíše nic a já nevím co s tím. Myslel jsem,že když je to čidlo společný pro oba systémy,budu mít vyřešeno. Ale nemám.
Je potřeba to ESP po poruše někde "aktivovat" ? Nebo tam může být ještě jiná závada? Už mě ta kontrolka sere. Svítí dva roky.
Díky za případnou pomoc.
Je to Passat kombi 74Kw , 2001.
Nějakou dobu jsem měl odstavený auto (cca 2 roky) a když jsem to zpojízdnil,objevila se na palubce chyba ABS a ESP. Oba systémy byly najednou nefunkční. Stálo to v kopřivách,bylo tam vlhko,odešlo čidlo na kole. VAG hlásil myslím pravý přední. Tak jsem ho vyměnil. ABS hned zhaslo a funguje bezvadně. Ale ESP nezhaslo a dál je nefunkční. Ve VAGu už to nepíše nic a já nevím co s tím. Myslel jsem,že když je to čidlo společný pro oba systémy,budu mít vyřešeno. Ale nemám.
Je potřeba to ESP po poruše někde "aktivovat" ? Nebo tam může být ještě jiná závada? Už mě ta kontrolka sere. Svítí dva roky.
Díky za případnou pomoc.
Je to Passat kombi 74Kw , 2001.
Kluci to je přece systém kterej se nedá trvale vypnout. Po každým nastartování se uvede do činnosti i když byl před tím vypnutej tím tlačítkem... Ale mě to svítí pořád a ESP nefunguje. Taky nefunguje tempomat,ale to si spojuju s tím ESP. V diagnostice nikde žádná chyba. Na co se můžu ještě zaměřit? Zkusit jiný čidlo?
A zkoušel jsi to projet a nastavit...už si přesně nepamatuju, ale tenkrát jsem to řešil na Polu po delší odstávce, stačilo projet, zatočit na jednu stranu, na druhou a samo to zhaslo. Místní odborníci ti jistě poradí jak na to.... možná bude postup i někde na fóru.
tady jsem to našel:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... astaven%ED
tady jsem to našel:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... astaven%ED
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
VW Sharan TDI
vím co myslíš,ale to by zase vyskočila nějaká chyba.tuším něco o základním nastavení,nebo tak něco...proč tady nic vag nepíše?matess píše:A zkoušel jsi to projet a nastavit...už si přesně nepamatuju, ale tenkrát jsem to řešil na Polu po delší odstávce, stačilo projet, zatočit na jednu stranu, na druhou a samo to zhaslo. Místní odborníci ti jistě poradí jak na to.... možná bude postup i někde na fóru.
tady jsem to našel:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... astaven%ED
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Kluci to je přece systém kterej se nedá trvale vypnout. Po každým nastartování se uvede do činnosti i když byl před tím vypnutej tím tlačítkem... Ale mě to svítí pořád a ESP nefunguje.
DAF:ESP se dá gombíkem vypnout na panelu, pak svítí kontrolka na budíkách. Teda aspoň já to mám...
DAF:ESP se dá gombíkem vypnout na panelu, pak svítí kontrolka na budíkách. Teda aspoň já to mám...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Taky mi jde vypnout tlačítkem, ale musím se mrknout co to udělá když to vypnu a znovu nastartuju.
Jak píšeš o tempomatu - zkoušel jsi mrknout na spínač spojky - ne na chyby, ale v hodnotách?
Na VW clubu je tento postup - za zkoušku nic nedáš:
Spojit se s řídící jednotkou,zadat login 40168,zvolit základní natavení,pak ukončit komunikaci. Kontrolky abs a esp budou nyní svítit.
Prudce sešlápnout brzdový pedál,kontrolka abs by měla zhasnout. Poté se pomalu rozjet,prudce zatočit doprava a pak doleva,kontrolka esp by měla zhasnout. To je vše. Nejdříve je však třeba vymazat závady v paměti jednotky.Pokud chyby nelze vymazat,není základní nastavení možné. Mimo závady"jizdní test aktivován".
Jak píšeš o tempomatu - zkoušel jsi mrknout na spínač spojky - ne na chyby, ale v hodnotách?
Na VW clubu je tento postup - za zkoušku nic nedáš:
Spojit se s řídící jednotkou,zadat login 40168,zvolit základní natavení,pak ukončit komunikaci. Kontrolky abs a esp budou nyní svítit.
Prudce sešlápnout brzdový pedál,kontrolka abs by měla zhasnout. Poté se pomalu rozjet,prudce zatočit doprava a pak doleva,kontrolka esp by měla zhasnout. To je vše. Nejdříve je však třeba vymazat závady v paměti jednotky.Pokud chyby nelze vymazat,není základní nastavení možné. Mimo závady"jizdní test aktivován".
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
VW Sharan TDI