Bmw e36 po ohriatí nejde vytočiť, nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bmw e36 po ohriatí nejde vytočiť, nemá výkon
Zdar mám problém z Bmw e36 2.5Tds auto po zohriatí na prevádzkovú teplotu nejde do výkonu až ledva ide a ani nejde poriadne vytočiť (ledva 2-3tis.) niekedy sa stane že zhasne za jazdy a len ťažko ide naštartovať niekedy musím obliať čerpadlo studenou vodou. Čidlo teloty nafty v čerpadle bolo menené spolu aj s podávacím čerpadlom a čidlom tlaku v saní. Pre upresnenie bývalí majitel jazdil na rastlinný olej auto išlo normálne, jedného dna keď išiel na aute tak z ničoho nič začalo robiť spomínané problémy dovtedy nič. Pokial je motor studený auto ide vytočiť normálne a má aj výkon. Moje podozrenie pripadá na el. hlavu čerpadla ale neviem si dalej rady prosím poraďte.
Pozrite si video „Bavorak“ na YouTube
Bavorak: http://youtu.be/Y3oDktX-r9 vahu to nema tu je video v nom to dako slo celkom ale pri záťaži nula bodov
Bavorak: http://youtu.be/Y3oDktX-r9 vahu to nema tu je video v nom to dako slo celkom ale pri záťaži nula bodov
2.5TDS nema vahu vzduchu???preco ju bmw ponuka
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ow_sensor/
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ow_sensor/
Ahoj, tohle vypada na el. hlavu cerpadla... Starsi verze nemeli vahu ale cidlo primo v sani.. novejsi byli s vahou + cidlo tlaku mimo sani.. Byt to vahou do otacek to taky nejde ale startuje to normalne.. Jestli puvodni majitel jezdil na olej tak je to jasny. To cerpadlo uz na naftu jezdit nikdy nebude. Na olejarinu nejhorsi volba motoru..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
kazda netesnost na cerpadle je zlo... muze si to prisavat vzduch a pak to nema dost nafty, vykonu, otacek...Mam ten samej motor a taky jsem s cerpadlem valcil. nejdriv sem tam nejakej delsi teplej start.. po delsi dobe za tepla nekdy az napodruhy.. jezdil jsem s odpojenym teplotnim cidlem ale pak nesla klima.. nakonec to vyresila mechanika s plnou paradou a jezdim i na rostlinu..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
musim se opravit, v cerpadle je pretlak tudis to pri netesnym guferu vzduch prisavat nemuze... Pokud jde o tu podavacku, jezdi to i bez ni, jen to nestartuje kdyz mas v nadrzi malo nafty... jednou jsem ji spatne docvaknul do toho saciho kose a porad se mi to zavzdusnovalo... s tema otackama me uz nic nepomaha.. nejakej machr se tu urco najde..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Kdepak, v části okolo hřídele čerpadla kde je gufero je podtlak, na hřídeli je lamelový čerpadlo a to saje. Pokud opravdu z čerpadla vyteče 2 deci jen tak přes gufero tak buď je v háji gufero nebo kluzný ložiska hřídele. V tom případě to do čerpadla přisává i olej z motoru, pozná se to podle toho že z vracečky čerpadla teče černá nafta. To pak auto opravdu nejde do otáček. Pokud chceš tak tyhle opravy čerpadel dělám.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Na olej skoro dokonalej motorVenda TD píše:Ahoj, tohle vypada na el. hlavu cerpadla... Starsi verze nemeli vahu ale cidlo primo v sani.. novejsi byli s vahou + cidlo tlaku mimo sani.. Byt to vahou do otacek to taky nejde ale startuje to normalne.. Jestli puvodni majitel jezdil na olej tak je to jasny. To cerpadlo uz na naftu jezdit nikdy nebude. Na olejarinu nejhorsi volba motoru..

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,