jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

musis predelat plechovku z podtlaku na pretlak
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

nebo pouzit plechovku ktera uz je na ovladani tlakem primo,je to mozna jednodussi
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?

Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:

test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

ACEMajky:blahopreju,doufam ze te to vydrzi co nejvic,jak to jede?
Uživatelský avatar
LanciaTDSberg
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 črc 2007, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LanciaTDSberg »

ACEMajky píše:Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?

Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:

test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
pekna prace :-)
BMW E30 325ix (trochu ostrejsi subaru :-D)
mazda RX-7 FC 5.0 V8 (PEKLO)
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Uz na to jezdim 2-3 roky, jede to defakto stejne, jelikoz tam byly a jsou i jine problemy na motoru - hlavne v zime, takze se porad neco predelava (ted byla prvni zima, kdy OK - ale ot bude asi mirnou zimou :) ) - jinak turbo je znat, ze tahne mnohem drive, ale po posledni navsteve servisu, kdy zabrusovali sedla ventilu a repasovali cerpadlo (podle toho co mi bylo receno) to tak nejak uz nejede, takze zvazuju ze si pohraju s naftou na cerpadle, ale jeste 8000km a budu menit rozvody, tak zvazuju, ze pockam, jelikoz se v tom zase budou v servise hrabat, tak aby ot ted nebyla zbytecna prace.

Drive byl zacatek tahu turba znat tak na 2300ot, ted kdyz mam tak 1500ot a slapnu na to a koukam na otackomer a na budit tlaku, tak to ani nestiham postrehnout jak to de nahoru - proste za chvili tam uz je 2000ot a to uz jede turbo na tech 0,9bar a zacina to poradne tahnout,a le chce to poladit, jelikoz kdyz lehce pridam plyn a mam asi tak 2500ot, tak je citit, jak najednou de do motoru namo nafty - vykon poklesne, jako kdybych ubral plyn, musim kouknout na kuzelku nahore na cerpadle, co pridava naftu, kdyz zabere turbo, jestli s ni nekdo neotacel, mel sem ji na radu reeshy (kdysi) natocenou na max vybrani, zatim sem ji nebrousil, jelikoz mi reesha rikal, ze ji staci vyndat, pridat rukou opatrne plyn, aby tycinka vylezla,a l ene uplne a treba vlozenim nejakeho sroubku (tycky, koliku) ji zajistit, aby nemohla vyce vylest a jet to projet - tim udelate bez prouseni stav, ze by to meo uz od zacatku davat i bez zatahu turba max nafty, ale u me to pred tena 2 rokama nejak nemelo vliv - tak sem to nechal,a le mozna by ot chtelo rpidat naftu jeste na sroubku

Jinak na sraze fordaku sem to porovnaval s 2ma origo escortama TD 66kW (sprinty byly mereny stopkama a startovano praporem) a sice sem je pojel,a le ne tak uzasne, jak bych cekal (teda ja necekal, jelikoz se mi zda, ez ot ma malo nafty) - tech 400m sem mel za 19s (ale jak rikam, zadna casomira) - a nad 100km/hod bylo znat, ze uz to tolik netahne - ze je malo nafticky a nechce se mu a ze me dojizdeji - ale na startu to bylo o necem jinym, to semmel navrch ja - ale ot muze byt tim, jak se povede start... - ani nevim jaky oni meli kola, ja nejveci co tam ofiko dou - 195/50 15"
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

první co jsem udělal já bylo, že jsem přidal na čerpadle šroubkem a potom sem se začal vrtat do té tyčinky. u tebe bude stačit, abys otočil tu tyčinku do toho největšího vybrání a potom přidával šroubkem ( podle kouřivosti ).

a jinak, na světelmé křižovatce jsem ujel Mondeu TDCI. 1 stupeň vedle sebe, 2 stupeň se mu začal ujiždět a na trojku sem se řadil před něj :-D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Zdravim cele osazenstvo Diesel Poweru. Uz dlouho sleduju tohle forum a dneska mi to nedalo a zacal sem se hrabat v mym Golfu II 1,6 GTD 51KW. Pridal sem dneska naftu (teda spis olej... (noteeth) ) na cerpadle. Jede to ted moc pekne, ale ta korivost ... mozna sem tomu otocil moc .. :? a pritahl sem trochu odfuk na sani. Do 3000 je to v norme ale nad 3000 uz za mnou neni skoro videt a proto sem ptam co s tim ... cetl sem neco o "kuzelce" v cerpadlu ale moc rozumnej sem z toho nebyl ... mohl by mi to nekdo trochu osvetlit ... nepotrebuju, aby to melo 150 PS jen tomu trochu pomoct a hlavne trochu udusit ty saze :) Sice je pravda ze NO SMOKE NO FUN a nafta ktera nekouri, nejede ale stejnak :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to máš divný, mě to jde naopak, když turbo netlačí, tak to hulí, ale jak zatlačí, kouřivost je v normálu. po přečtení těchto stran bys to měl pochopit, navíc tu sou i obrázky....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

FR4NK!3 píše:Zdravim cele osazenstvo Diesel Poweru. Uz dlouho sleduju tohle forum a dneska mi to nedalo a zacal sem se hrabat v mym Golfu II 1,6 GTD 51KW. Pridal sem dneska naftu (teda spis olej... (noteeth) ) na cerpadle. Jede to ted moc pekne, ale ta korivost ... mozna sem tomu otocil moc .. :? a pritahl sem trochu odfuk na sani. Do 3000 je to v norme ale nad 3000 uz za mnou neni skoro videt a proto sem ptam co s tim ... cetl sem neco o "kuzelce" v cerpadlu ale moc rozumnej sem z toho nebyl ... mohl by mi to nekdo trochu osvetlit ... nepotrebuju, aby to melo 150 PS jen tomu trochu pomoct a hlavne trochu udusit ty saze :) Sice je pravda ze NO SMOKE NO FUN a nafta ktera nekouri, nejede ale stejnak :)
nazdar ja sice niesom nejaky expert, no mne to trosku dymi do 2500ot/min ale ako nabehne turbo je to v pohode.A na ako dymis bielo ci cierno?
To bude asi nieco s T-eckom :?
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

mam peugeota 405, 1,9td
mam aj nieco spekulovat s tymto motorom??
aspon v cerpadle tu osicku, ja som to tiez nepochopil, ale asi ked to rozoberem tak pochopim? :)
a mam pridat aj davku nafty a aj to obrusit?? a co s turbom?? mam tam KKK
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to je těžký, nikdo neví co ten motor vydrží. ale já osobně bych se tak nebál. na čerpadle nepřidávej, jen uprav tu osku. a trochu si pomoct turbu (wastegate). myslím že na těchto 17stranách je vše popsáno, fakt stačí sednou a přečíst si vše od začátku.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

no dnes som aj tak spravil, a precital som si to... este ze mas ICQ to mi strasne pomoze.. :)
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

Nafta musi kourit,kdyz bych nechtel aby to kourilo koupim si benzin,podle me a co vim tak to bude kourit nez zacne tlacit turbo,protoze je tam prebytek nafty,pak uz by to melo prestat tolik kourit,tyhle upravy co jsou zde popsany jdou na vsechny TD motory,konelovu zdar,a at vam to kouri (noteeth)
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

kto mi pomoze s turobom kkk?? som daval hadice dole, a je ciste cize malo by byt fajn, len najradsej by som vyradil obtokovy ventil, ako sa to robi???
na garete by som to vedel spravit, poradte prosiiiiim (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“