Bmw e36 po ohriatí nejde vytočiť, nemá výkon

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 16 srp 2012, 08:21
Odpovědi: 0

Bmw e36 po ohriatí nejde vytočiť, nemá výkon

Příspěvek od Rossowich »

Zdar mám problém z Bmw e36 2.5Tds auto po zohriatí na prevádzkovú teplotu nejde do výkonu až ledva ide a ani nejde poriadne vytočiť (ledva 2-3tis.) niekedy sa stane že zhasne za jazdy a len ťažko ide naštartovať niekedy musím obliať čerpadlo studenou vodou. Čidlo teloty nafty v čerpadle bolo menené spolu aj s podávacím čerpadlom a čidlom tlaku v saní. Pre upresnenie bývalí majitel jazdil na rastlinný olej auto išlo normálne, jedného dna keď išiel na aute tak z ničoho nič začalo robiť spomínané problémy dovtedy nič. Pokial je motor studený auto ide vytočiť normálne a má aj výkon. Moje podozrenie pripadá na el. hlavu čerpadla ale neviem si dalej rady prosím poraďte.
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Máš v háji Stellwerk\vrchní část čerpadla-častá závada.Čeká tě jiné čerpadlo,protože nový vršek je za raketu.
kraken331
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 04 led 2008, 11:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín,slovensko

Příspěvek od kraken331 »

Skus od niekoho pozicat vahu vzduchu,podobny problem som mal a po vymene vahy slo.vzdy skusaj lacnejsie alternativy,radsej vyskusat tu vahu ako vymenit bezhlavo čerpadlo i ked si myslím že čerpadlom to nebude
Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 16 srp 2012, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rossowich »

Pozrite si video „Bavorak“ na YouTube
Bavorak: http://youtu.be/Y3oDktX-r9 vahu to nema tu je video v nom to dako slo celkom ale pri záťaži nula bodov
kraken331
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 04 led 2008, 11:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín,slovensko

Příspěvek od kraken331 »

2.5TDS nema vahu vzduchu???preco ju bmw ponuka
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ow_sensor/
Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 16 srp 2012, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rossowich »

Pre upresnenie je to asi iba td lebo v papieroch je výkon ako tds je to asi nejaká "kapusta"
Venda TD
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 09 lis 2013, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venda TD »

Ahoj, tohle vypada na el. hlavu cerpadla... Starsi verze nemeli vahu ale cidlo primo v sani.. novejsi byli s vahou + cidlo tlaku mimo sani.. Byt to vahou do otacek to taky nejde ale startuje to normalne.. Jestli puvodni majitel jezdil na olej tak je to jasny. To cerpadlo uz na naftu jezdit nikdy nebude. Na olejarinu nejhorsi volba motoru..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.

Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2

Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63

BMW E91 330xd M-Paket
Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 16 srp 2012, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rossowich »

Tak to si má nepotešil údajne jazdil na hydraulicky olej a potom rastlinu :roll: Inak dnes ráno som vybral čerpadlo a zistil som že je gufero na oske úplne v háji za pár hodín vytieklo z neho už skoro dva deci nemohlo by to byť aj jedna to závad okrem el. hlavy ?
Venda TD
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 09 lis 2013, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venda TD »

kazda netesnost na cerpadle je zlo... muze si to prisavat vzduch a pak to nema dost nafty, vykonu, otacek...Mam ten samej motor a taky jsem s cerpadlem valcil. nejdriv sem tam nejakej delsi teplej start.. po delsi dobe za tepla nekdy az napodruhy.. jezdil jsem s odpojenym teplotnim cidlem ale pak nesla klima.. nakonec to vyresila mechanika s plnou paradou a jezdim i na rostlinu..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.

Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2

Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63

BMW E91 330xd M-Paket
Venda TD
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 09 lis 2013, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venda TD »

musim se opravit, v cerpadle je pretlak tudis to pri netesnym guferu vzduch prisavat nemuze... Pokud jde o tu podavacku, jezdi to i bez ni, jen to nestartuje kdyz mas v nadrzi malo nafty... jednou jsem ji spatne docvaknul do toho saciho kose a porad se mi to zavzdusnovalo... s tema otackama me uz nic nepomaha.. nejakej machr se tu urco najde..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.

Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2

Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63

BMW E91 330xd M-Paket
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Kdepak, v části okolo hřídele čerpadla kde je gufero je podtlak, na hřídeli je lamelový čerpadlo a to saje. Pokud opravdu z čerpadla vyteče 2 deci jen tak přes gufero tak buď je v háji gufero nebo kluzný ložiska hřídele. V tom případě to do čerpadla přisává i olej z motoru, pozná se to podle toho že z vracečky čerpadla teče černá nafta. To pak auto opravdu nejde do otáček. Pokud chceš tak tyhle opravy čerpadel dělám.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

E36 bez podávačky nejezdí :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Pokud po polití čerpadla studenou vodou jde nastartovat tak je v háji ještě rozdělovací hlava.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Venda TD píše:Ahoj, tohle vypada na el. hlavu cerpadla... Starsi verze nemeli vahu ale cidlo primo v sani.. novejsi byli s vahou + cidlo tlaku mimo sani.. Byt to vahou do otacek to taky nejde ale startuje to normalne.. Jestli puvodni majitel jezdil na olej tak je to jasny. To cerpadlo uz na naftu jezdit nikdy nebude. Na olejarinu nejhorsi volba motoru..
Na olej skoro dokonalej motor :) ale jen s mechanikou.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Venda TD
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 09 lis 2013, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venda TD »

Taky dik za info, hned jsem o neco chytrejsi...
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.

Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2

Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63

BMW E91 330xd M-Paket
Odpovědět

Zpět na „BMW“