Citroen C2 1.4 HDI 50kw 2004rv netáhne, nereaguje na plyn.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
k4rl3370
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2011, 10:29
Bydliště: Liberec

Citroen C2 1.4 HDI 50kw 2004rv netáhne, nereaguje na plyn.

Příspěvek od k4rl3370 »

Ahoj, neřešil jste někdo u citroenu C2 1.4hdi problém, že po nastartování občas okamžitě chcípne, když po nastartování podržím plyn na podlaze drží volnoběh... Po chvíli se začnou otáčky lehce zvyšovat (pořád s plynem na podlaze) někde třeba ke 2000ot a dál nic.... Nechám pořád běžet, držím plyn a třeba po další minutě až dvou otáčky vylezou výše... Rozjedu se (jako šnek, protože auto netáhne jak má) a po chvíli začne jet normálně. Jindy chytne uplně v klidu a jede bez problémů. Občas se to stává i za jízdy, že přestane mít sílu a jít do otáček... po nějaké době zase jede bez problémů.... Auto jsem koupil před nedávnem jako druhý vůz do města a celkem mě to sere... Vymněnil jsem olej, vzduchový filtr, zkontroloval EGR ventil a dal novou váhu vzduchu jelikož diagnostika hlásila sporadickou chybu na váze vzduch, EGR ventilu, a chybu teplotního čidla, které jsem dal také nové. Nic víc nehlásí... Nenapadá mě už co s tím.... Možná omrknout katalyzátor, jestli není přicpaný, nebo palivový filtr? Díky za radu. :? :? :? :?
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Chybu s tlakom paliva ti nepisalo?
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20194
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

paliváč určitě vyměnit, je tam drahej filtr, taková ta plastová šochtle, tak na to každej sere to měnit...
pak samozřejmě v důsledku toho jdou do háje vstřiky,čerpadlo apod.
jinak ty 1.4hdi jsou cajk, pravidelně dělat olej a filtry a nemáš problém
k4rl3370
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2011, 10:29
Bydliště: Liberec

Příspěvek od k4rl3370 »

Chybu tlaku to nepsalo... Jj palivak je drazsi zalezitost u tohoto auta, ale je to vec ktera se rozhodne vyplati vymenit pravidelne. Stale auto zlobi, a porad hlasi egr ventil, zkusim jej na zkousku zaslepit a kdyz to bude lepsi, koupim novy.
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 730
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

EGR to má ještě mechanický nebo elektronický? Pokud mechaniku, zkusit na podtlak a pokud se bude hýbat a držet podtlak, tak bude chyba v hadičce nebo v ovládacím ventilu.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Odpovědět

Zpět na „Citroën“