turbo,nekdy prefoukne..

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

já už taky ne,vyhozených 16000,- za věc která je k ho.nu a výkon který se s tím dá dosáhnout si dovolím říct,že udělám na seriovým turbu.Navíc se motor jakoby dusí a žere.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

taky zalezi kdo delal soft.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

fiorhy píše:mám stejné turbo i motor a stejnej problém,tudíž soudím,že to turbo je uplně na 3,14ču.... Chtěl jsem původně VBčko a v turbosportu mě doporučil TSA180,mám ho rok a těším se až našetřím na VB nebo na 1756VK.Tohle vyndám a zahodím někam hodně daleko!!! bo si z něho udělám držák na haj.lpapír!k ničemu jinému se nehodí!!
Jseš si jistej?
fiorhy píše:a ještě něco,dělalo to i s originál turbem i softem a teď babo raď (wallbash)
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

dala se jiná ECU a je to podstatně lepší,na požadavek 1,3 foukne turbo 1,5 a reguluje,tudíž hlavní problém byl asi tam.navíc je červ na turbu o 2mm vypodložený,jinak turbo šíleně řve a fouká hodně za 2b a auto nejede,bez podložky je v 1700ot při stálé rychlosti 1,2b a jelikož je vše nové (ic,hadice,podtlakové hadičky,N75,ECU) tak kde je problém?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nejsem jasnovidec a auta přes net ani po telefonu neopravuju. Pokud nemáš čas turbo vyndat a poslat, ani sem přijet, tak to asi nezjistíme.

Pamatuju si to to tvoje auto hodně mlhavě, ale silně pochybuju, že to od nás odjíždělo s kvílejícím turbem a přefuky přes 2bary.
Všichni se občas mýlíme, ale s nastavením regulace jsem si téměř 100% jist, kor pokud to u nás bylo po měsíci znovu. Pokud to ale jezdilo dlouhodobě s přefuky přes 2 bary, tak se obávám, že to už nebude na stavu turba úplně bez následků.

Nikdo ti tady určitě neříkal za kontrolu a nastavení regulace 3000,- u demontovaného turba, to děláme v těchto případech většinou bezplatně. Ale pokud bude turbo poškozené, např. utavené náběžné hrany, nebo nadměrná axiální vůle, tak oprava určitě zadarmo nebude.

Pokud chceš řešit problém a né psát hovna po forech, tak zavolej.
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 20 úno 2010, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od fiorhy »

po měsíci bylo auto zpátky právě s tímto problémem.(pískot,špičky) bylo mi řečeno po seřízení a projetí,že špičky ok.neřešil jsem a jezdím.Neříkám,že je problém v rukách,jen že turbo asi nebude TOP stát se může cokoliv.Nechci se s nikým hádat a nikoho špinit.Na tohle turbo kašlu protože je mi jasný,že po roce ježdění nebude už jen na vyčištění,zatím funguje a až se odporoučí jedu zase k tobě jen tentokrát pro originál turbo (1749vb,1756vk) nechci už hybrida.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“