Skoda Octavia II 2.0TDI 500.000 km: DYNO RUN DIESLEPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Skoda Octavia II 2.0TDI 500.000 km: DYNO RUN DIESLEPOWER
Octavia II 2.0 TDI (BKD) 140PS najela úctyhodných 500.000 km.
Podrobili jsme "Octavii 500" měření na válcové zkušebně, spojené navíc s diagnostikou. Pár postřehů od technika A. Bělského: „Když auto přijelo, nefungoval mu správně EGR ventil“. „Po několika měřeních pod plnou zátěží ale fungovat začal.“
Naměřených 142,14 k a 360,88 Nm je výsledek lepší (v případě momentu dokonce výrazně), než by odpovídalo jmenovitým hodnotám nového vozu. Škoda uváděla 140 k v 4000 ot./min. a 320 Nm v 1750-2500 ot./.min.
Rozdíly mezi dávkami paliva v jednotlivých válcích se pohybovaly do +/- 0,3 mg, což svědčí o tom, že mechanicky je motor stále v dobrém stavu. Turbodmychadlo se ale v celém pásu velmi přetáčelo, až o 0,4 baru ve 4000 ot./min, čímž lze vysvětlit naměřené hodnoty. Jeho lopatky ale nebyly zatuhlé, regulace geometrie fungovala správně. Doporučili bychom demontáž a kontrolu turbodmychadla, případně jeho výměnu za nové. Samozřejmostí by byla i výměna podtlakových hadiček.
— v DIESELPOWER s.r.o.
Více se dočtete zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 7284078273
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 4582137858
Podrobili jsme "Octavii 500" měření na válcové zkušebně, spojené navíc s diagnostikou. Pár postřehů od technika A. Bělského: „Když auto přijelo, nefungoval mu správně EGR ventil“. „Po několika měřeních pod plnou zátěží ale fungovat začal.“
Naměřených 142,14 k a 360,88 Nm je výsledek lepší (v případě momentu dokonce výrazně), než by odpovídalo jmenovitým hodnotám nového vozu. Škoda uváděla 140 k v 4000 ot./min. a 320 Nm v 1750-2500 ot./.min.
Rozdíly mezi dávkami paliva v jednotlivých válcích se pohybovaly do +/- 0,3 mg, což svědčí o tom, že mechanicky je motor stále v dobrém stavu. Turbodmychadlo se ale v celém pásu velmi přetáčelo, až o 0,4 baru ve 4000 ot./min, čímž lze vysvětlit naměřené hodnoty. Jeho lopatky ale nebyly zatuhlé, regulace geometrie fungovala správně. Doporučili bychom demontáž a kontrolu turbodmychadla, případně jeho výměnu za nové. Samozřejmostí by byla i výměna podtlakových hadiček.
— v DIESELPOWER s.r.o.
Více se dočtete zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 7284078273
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 4582137858
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Já teda nechci nikoho obhajovat, ale výkon vyšel téměř stejný a to že s měřením spodku mají některé brzdy (jejich obsluhy) problém je pravda. Někdo začíná měřit v 1500 ot a pak je jasný, že to vyjde jinak.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
MirekX : to nemá smysl řešit
Je mi naprosto jasné, že odborníci z Karlových Varů, Praha - Litvínov, apod. mi tady naplivou do obličeje, ale prý je tu podezřelý klid a že nikdo fundovaný nereagoval na ty parádní "Ňutny", tak Vám udělám radost ve formě logu, který stejně neuznáte a stejně řeknete, že jsem ho vytlačil bůh ví odkud a pro úplně jiné vozidlo. Jak je patrné, tak to turbo není v dobré kondici. Je tam jednoznačně brutální přefuk a to se automaticky zkoušel i jiný N75 ventil. Nenastala žádná změna. Hodnota podtlaku byla při měření v pořádku. Lopatky nějak zatuhlé nebyly, ale po těch km se ani nedivím, že to turbo nefunguje optimálně.
Je mi naprosto jasné, že odborníci z Karlových Varů, Praha - Litvínov, apod. mi tady naplivou do obličeje, ale prý je tu podezřelý klid a že nikdo fundovaný nereagoval na ty parádní "Ňutny", tak Vám udělám radost ve formě logu, který stejně neuznáte a stejně řeknete, že jsem ho vytlačil bůh ví odkud a pro úplně jiné vozidlo. Jak je patrné, tak to turbo není v dobré kondici. Je tam jednoznačně brutální přefuk a to se automaticky zkoušel i jiný N75 ventil. Nenastala žádná změna. Hodnota podtlaku byla při měření v pořádku. Lopatky nějak zatuhlé nebyly, ale po těch km se ani nedivím, že to turbo nefunguje optimálně.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Já jsem se ptal jak je možný, že je naměřenej takovej rozdíl v krouťáku. Log má pro mě váhu asi stejnou jako graf z brzdy Fábie RZ 3x4 3685 (x nahrazuje písmeno pro ty pomalejší). Asi víš o kterou jde. Pro ostatní je to Fábie s grafem co nebyla na brzdě, ano je to možný. Je to takový ještě víc zamotaný, ale v kostce to asi stačí a asi už se ví odkud vítr vane. No příště to chce rozmyslet komu takový věci udělat a komu ne pořád někdo čeká na fundovanou odpověď.
:-@
Noooo asi som tu dlho nic nenapisa. Vzhladom na to ze vlastnim podobne zariadenie na meranie vykonu ako na jarove teda MAHA LPS 3000 4x4 tak sa mozem k tomu vyjadrit. Meranie z mahy mozem uplne bez problemou spochybnit , vzhladom na tvar a charakter dobehovej skusky. Mozem toto meranie povazovat za nekorektne a neplatne. v dobehovej skuske nemoze byt hrb alebo dajaka ina abnormalita. co sa tyka rozdielu v nameranom tocivom momente , ten sa neda jednoznacne odmerat s nefunkcmnou regulaciou. Je nanajvys pravdepodobne ze sa zasekla pri kazdom mernai na inom mieste. cize cele porovnavacie meranie je k nicomu pokym nebude auto v top stave co sa tyka regulacie plniaceho tlaku a musi byt na brzde kvalifikovana obsluha , ktora vie posudit korektnost meranie
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,nejsem-naivka píše:Já jsem se ptal jak je možný, že je naměřenej takovej rozdíl v krouťáku. Log má pro mě váhu asi stejnou jako graf z brzdy Fábie RZ 3x4 3685 (x nahrazuje písmeno pro ty pomalejší). Asi víš o kterou jde. Pro ostatní je to Fábie s grafem co nebyla na brzdě, ano je to možný. Je to takový ještě víc zamotaný, ale v kostce to asi stačí a asi už se ví odkud vítr vane. No příště to chce rozmyslet komu takový věci udělat a komu ne pořád někdo čeká na fundovanou odpověď.
pokusím se o stručný komentář, ale nevím, zda-li se mi to povede.
To co se zde odehrává je každoroční folklor. Lidé začnou nakupovat dárky před vánoci a (tuningáři) nemají co dělat, tak se snaží všemi možnými způsoby ulovit alespoň někoho, aby něco vydělali. Zázračně jsou najednou všichni online a zběsile chodí po forech a když nepomůže pozitivní působení, budeme se navážet do práce ostatních.
Jak jsem zaslechl, údajně jsme ticho, protože k tomu nemáme co říci. Omlouvám se za pozdní reakci, ale máme toho opravdu hodně a máme co dělat, abychom stihli nasmlouvané projekty do svátků. Osobně jsem dobrý měsíc na foru vůbec nebyl.
Pepo (alias Zlá žížala, nebo také Nejsem-naivka)... prosím tě, jak vůbec můžeš argumentovat v ruce s takovým nesmyslem a ještě psát, že jsme něco my změřili špatně? Ano, mluvím o nesmyslu, který naměřili na Jarově. Stačí jeden pohled a kdo tomu rozumí, tak to měření shodí ze stolu.
Původně jsem byl trošku naštvaný a myslel si, že se do tebe opřu a budu se z tebe snažit dělat "pitomce", ale po prvotním rozhořčení píši naprosto s chladnou hlavou. Já totiž na druhou stranu chápu, že ty nejsi člověk, který auta ladí na brzdě a tedy asi také nebudeš úplně schopen zhodnotit, že to co naměřili na Jarově, je špatně.
To se ovšem nedá říci o člověku, který tě asi ponoukal, abys takovou diskuzi rozvedl, aby ses nás snažil pošpinit, ale sám je někde schovaný a čeká, co z toho bude.
O to je to smutnější, že tento člověk se snaží profilovat jako odborník, jako člověk který má kdo ví jaké vybavení za X milionů od MAHY, ale přitom tomu evidentně sám nerozumí...?
Ano, mám na mysli Michala Vojáčka, alias Mvolesko, zastřešujícího Chipforum či pobočku Profituningu u nás.
Jsem rád, že se mi dostal do ruky tento screenshot, z toho ať si každý udělá obrázek sám. Já něco takového psát, tak jdu asi raději prodávat rohlíky do večerky. Kdo ve skutečnosti neumí s brzdou, to ať si zhodnotí každý sám..
Jen dodám, kdo nevěří logu, ať mu nevěří. Já nikoho nutit nebudu, proč bych měl (ani nevím proč ho zde Lukáš ukázal). Myslím si, že je to vůbec "nadstandard" že jej máme a není nikde psáno že by se něco takového muselo dělat, když je auto jen měřeno. Což si myslím že jen svědčí o důslednosti našich zaměstnanců (já se měření neúčastnil).
Ale kdo tomu logu věří, ten si dokáže najít analogii s naším grafem. Co se dělo potom na Jarově, či před Jarovem, a za jakých okolností vůbec porovnávací měření dotyčný prováděl, k tomu už žádné informace bohužel nemám a s tím zobrazeným "cárem" by to stejně bylo bezpředmětné.
Snažím se to brát s nadhledem, chápu že nemáte práci, to se může stát každému, i nám. Rozumím, že v takové situaci je potřeba jednat, lidé se uchylují k různým způsobům shánění kšeftu, ale budete si asi muset najít jiné téma, abyste mohli házet špínu.... a nebo ty peníze vydělali korektně a s nějakou kulturou. To bych byl samozřejmě rád, já také nemám zájem se neustále s někým hádat, a nemám na to ani čas.
----
Ještě můj poslední komentář poznamenané Fabii. Pokud jsme upravovali nějaké auto, kde není zákazník spokojen, není nic jednoduššího se na nás obrátit a my to budeme řešit. Pokud to nebylo přes nějaké prostředníka (v případě že ano a je s tím problém, stejně se může obrátit na nás).
----
Zamyslete se, jestli opravdu nechcete spíše přispět ke kultuře tuningu u nás a bavit se raději na konstruktivní úrovni. Myslím, že tím že ukážete svou fundovanost sežene víc spokojených zákazníků než špinavou hrou, o kterou možná nejde tolik z tvojí strany jako spíše ze strany někoho dalšího v pozadí. Já si myslím, že my dva když jsme se viděli, jsme byli schopnu spolu hovořit zcela normálně.
A ještě jednou uznávám, že asi těm měřením rozumět nemůžeš, stejně jako většina lidí kteří si tvůj příspěvek přečetli. Ale Michal by opravdu měl.
Více nemám co říci.