iveco daily II tempomat

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1531
Registrován: 05 pro 2008, 19:13

iveco daily II tempomat

Příspěvek od Roman 101 »

prosím o radu, montoval někdo tempomat do iveca a co to obnáší a na kolik to výjde co je potřeba koupit
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

trosku to tu ozivim at nezakladam novy tema.
taky bych chtel do dailyny dodelat tempomat ma s tim nekdo uz zkusenost? mam 2,3 jtd rok 2004.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24

Příspěvek od Miki2t »

číslo motorove jednotky _?
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

jaky mas na mysli?
jinak mel sem sundanej dekl pod packama a je tam nejaky volny konektor. myslis ze kdybych sehnal origo packu s tempomatem tak ze by to bylo nachystany jako priprava?
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

zalezi na EURO norme EURO 5 cca 12 tis s montazi EURO 4 o zhruba 500 drazsi
u nas na servise
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

co ja vim jaka je tam norma :) , ale napadlo me ze kdyz tam zapojim tu packu s tempomatem(pokud ten konektor bude stejny tak by to mohlo fungovat. stejne jako ma lybra pripravu na tempomat
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ty prachy bych za to ale teda nedal docela dost ducat a dobel prestavujem.
Ja mam moznost packy na lybru nove kompletni samozrejme cca 2500,- premyslim,ale i tak to je moc penez:D:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

na lybru packu na klubu nechaval za litr. ale origo packa iveca stoji kolem 1500
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

za litr komplet cele packy s tempomatem original nove? ty co stoji 15 tis?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

na tu lybru to nebyla origo,ale vlastni vyroba,najdi si to na klubu je tam i foto jak vypadala a cena dobra. na iveco je za tech 1500 jen ta prava packa s tempomatem co potrebuju,i kdyz asi budu muset koupit i levou,obcas musim drzet blikry aby blikali, uz to je vymackany
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Tak vidis ja mam packy original a komplet nove adostanu se dokonce na cenu 2 tis. ted si to asi budu objednavat musim si procist co vse se musi demontovat.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

kdyz tam pridelas tu co vyrobil dotycny clen,tak jen sundas spodni dekl a napojis to na konektory. prace na 10 minut i s vrtanim diry do plastu
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

uz jsem si to cetl staci prej sundat kryt zapojit packu a je to,ale nekomu to nejak nefungovalo tak at nevyhodim prachy. no uvidim jak jezdim s RAv4rkama tak se mi to zalibilo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

tak jsem konecne packu obednal a zapojil a funguje. packa stala 1600,- :)
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

taky sem kdysy dělal na své daily.a použil sem panel ze starýho videa,co se mě tady válelo.použil sem tlačítka +- napinoval do konektoru a jak to fungovalo.ale byla to moje daily,zákazníkovy bych to neudělal,ale vyšlo to na 00nic (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“