výkon 200+ ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jo to je hezky. Nevidim v tom zadny nejaky extra cisla....auto bude na bezny jezdeni....a obcas se poradne projet...155. Ps uz mi nejak nestaci.......takze myslim ze na nejakou dobu mi tech 185 + - bude stacit.
Jinak ty 7 dirkove jsou namontovany uz od minuleho majitele tak se mi nechce to zbytecne menit........mozna nekdy v budoucnu.
Ale jeste mi nikdo nerekl jak to je s tim spodkem ASV......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ja myslim , ze kdyz se spokojis s tim co ti kluci psali, tj do nejakych 190 koni, tak ti ten spodek vydrzi (samozrejmne pri normalnim zachazeni a poctivych vymenach oleje) . Ja jsem mel na AHF " jen " 180 koni, samozrejmne s profi upravou od TDI Funa, a nebyl problem, motor je sice uz v jinym aute , ale jezdi bez problemu porad :) . Jestli uvazujes o 200 a vic, spodek ASZ/ARL te asi nemine
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

koukám že ty 7 dírové verze trysek jsou u úpravců nějak neoblíbené se mi zdá :)
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

taky jsem si to říkal.......a to jsem si myslel že to je něco ,,na víc,, ty 7 dírkové....a jak vidím tak ani moc ne :roll:
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
tomik leon11
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 pro 2012, 21:42
Bydliště: Pieštany

Příspěvek od tomik leon11 »

spodok motora z ASV je cca do 230 ps
fighter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 led 2009, 08:34
Bydliště: stred SK

Příspěvek od fighter »

ASV mi klaklo pri 250PS ! Nebolo to vsak vinou spodku...
Najazdenych 300 tis., 5 rokov sprintov, asi tak.
Seat Ibiza 6K2_ASV_3x off,GTB2260VK,12mm,EWT,Sachs Race,
Race 520,240/500Nm.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

tak to je jedine dobře...aspoň nemusim resit spodek motora.......nekde sem cetl no ze asv ma trosku tvrdsi pisty nez klasika tdi.......ale ech 250ps je mazec (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
tomik leon11
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 pro 2012, 21:42
Bydliště: Pieštany

Příspěvek od tomik leon11 »

ano asv ma kovane piesty aj ojnice
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

A co AGR? :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

no mám zjisteno ze ASV má možná pevnejsi pisty a ojnice než klasika tdi.....ale že by je mel přímo kovany jako ARL to se mi nezdá.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ani arl nemá kovaný ...
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

tak ted uz jsem z toho jelen....někdo říká že má někdo zase že nemá....tak kde je vlastně pravda?????? (crazy) (crazy)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

žádný seriový tdi nemá kovaný, je to urban legend
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a proč teda ARL tolik vydrží??
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

AGR,ALH,AHF,ASV jsou ojnice stejné a jsou kované.Písty jsou obrobené z ze slitiny Al,Si,Cu,Ni,Mg...ARL má jinou konstrukci oka ojnice a proto snese vyšší tlak...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“