
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aha, zmatlo me ze nema integrovany westgate, a turba bez nej by meli udajne o neco hur nabihat tak sem zvedavy jak ti to bude fungovat 

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Jde o to ze turbo bez westgatu ma vetsi vyfukovku a pomalej se roztaci, aspon tak mi to nekteri lidi rikali, ale uvidis jak se ti to bude chovat
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Nekupoval bych ho,pokud bych neměl info,že to bude akorát.Větší turbo bych už ani sám nedával.Hledal jsem rozdíl,mezi výfukovkou s integrovaným wastegatem a bez něj.Podle mě tam bude rozdíl,ale od oka to podle obrázku nepoznám.Možná jsou stejná a dělají se oboje v různých velikostech v závislosti na obsahu motoru,ale do toho já nědělám.
Po delší odmlce, způsobené psychickou slabostí (z níž mě probral až Mev svým telefonátem...už jsem byl na pokraji pekelné zhouby koupit Hyiundai a po večerech čumet na růžovku), bych se rád zeptal na několik věcí, ohledně mé nedodělané setrvákospojky. Je to vykuchaná 228mm dvojhmota klasika, tedy po dni na soustruhu. Všechny komponenty od Savky, ale ten to do telefonu vysvětluje, jako bych to dělal denodenně. Nevymáčklý přítlačák (v mém případě 240mm e34 M5 -1,4mm na magnetce), usadím-li na přetočenou dosedací plochu z původního ohniště, měl by dle jeho info. mít mezeru 5mm. S tím, že 5mm- mohou popraskat pružiny, 5mm+ to nebude sportovní stisk. Lamela zmáčklá na krev má 8,1mm. Dle Savky se to vymáčkne ještě o 3mm (vymáčkne se i o 6mm, ale asi by to nebylo zdravé). Tak nevím jak to pobrat, tuhle spojku bych rád udělal, abych to nemusel absolvovat do roka a do dne nanovo. Už ta desetina (pro strojaře nemyslitelná odchylka) pro mě znamená, že mezeru mezi dosedací plochou a přítlačákem (kvůli nadsazení límce přítlačáku), kterou jsem si vymezil maticemi M5, v hojném počtu rozesetém po dosedací ploše, jenž mají na výšku "těch 5mm", mohu brát velmi relativně. Praskla už někomu zde ta "nivelační?!" pružina na samostavitelném přítlačáku? Druhý dotaz (asi zvlášť nejapný): sešroubovat vnější okraj litinové dosedací plochy s ocelovým "motherboardem", nebo ho nechat volně se kroutit, v holportu s přítlačákem, jak to pánbůh zamýšlel? Dík.

E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Začnu asi takhle, proč zrovna přítlačák M5, vždyť to auto nemá žádnej krouťák na spodku, nemyslím si že by to mělo mít nějakej extrémní přítlak. Radši bych tam dal přítlačák z F10 3,0d. Ta pružina na přítlačáku tady asi nikomu nepraskla, ono tady moc lidí se samostavitelným přítlačákem nejezdíNapuram píše:Po delší odmlce, způsobené psychickou slabostí (z níž mě probral až Mev svým telefonátem...už jsem byl na pokraji pekelné zhouby koupit Hyiundai a po večerech čumet na růžovku), bych se rád zeptal na několik věcí, ohledně mé nedodělané setrvákospojky. Je to vykuchaná 228mm dvojhmota klasika, tedy po dni na soustruhu. Všechny komponenty od Savky, ale ten to do telefonu vysvětluje, jako bych to dělal denodenně. Nevymáčklý přítlačák (v mém případě 240mm e34 M5 -1,4mm na magnetce), usadím-li na přetočenou dosedací plochu z původního ohniště, měl by dle jeho info. mít mezeru 5mm. S tím, že 5mm- mohou popraskat pružiny, 5mm+ to nebude sportovní stisk. Lamela zmáčklá na krev má 8,1mm. Dle Savky se to vymáčkne ještě o 3mm (vymáčkne se i o 6mm, ale asi by to nebylo zdravé). Tak nevím jak to pobrat, tuhle spojku bych rád udělal, abych to nemusel absolvovat do roka a do dne nanovo. Už ta desetina (pro strojaře nemyslitelná odchylka) pro mě znamená, že mezeru mezi dosedací plochou a přítlačákem (kvůli nadsazení límce přítlačáku), kterou jsem si vymezil maticemi M5, v hojném počtu rozesetém po dosedací ploše, jenž mají na výšku "těch 5mm", mohu brát velmi relativně. Praskla už někomu zde ta "nivelační?!" pružina na samostavitelném přítlačáku? Druhý dotaz (asi zvlášť nejapný): sešroubovat vnější okraj litinové dosedací plochy s ocelovým "motherboardem", nebo ho nechat volně se kroutit, v holportu s přítlačákem, jak to pánbůh zamýšlel? Dík.

Jak to chceš nechat volně kroutit? Myslíš to jako znovu sesadit jako dvouhmotu?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
No sesadit to jako dvouhmotu, jenom totálně očesanou, vyhodil jsem z toho co se dalo a srovnal dosedací plochu. Chtěl jsem to dělat z duralu, ale z časových důvodů z toho sešlo. No už to mám i sesazené, chybí mi pouze podložit přítlačák, zajistit všechny šrouby a odpoledne se soustruhem, samozřejmě nechat vyvážit.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Zdravim, jen rychlá otázka která asi uplně nepatří sem. Mám e36 318tds, podle všeho bylo už několikrát na měsíci, ale na tachu má asi 270tis no a poslední dobou tam jde trochu hůř jednička. Vždycky jí tam dám, nijak na to netlačim, ale jde tam hůř než šla. Najedu s nim asi třicet ročně, vezme si tak 6,5 slunečnice s nějakou naftou za 25 a benálem do sekačky kterej občas zmizí našim... Poctivě měnim akorát olej a teď mi tekla krev ze zubů když sem poprvý koupil nový gumy, doteď jsem dojížděl šlupky zadáčo z pneuservisu... Takže asi tolik peněz do toho chci vrazit za opravu, otázka teda zní, mám s tim něco dělat? Případně co?
Zajímá mě, jestli třeba stačí dolejt olej do převodovky nebo jestli to jde nějak seštelovat, abych jí zbytečně neníčil, nebo to nejde a prostě s tim budu jezdit dál. Dík za každou odpověď 


BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
jde o to jestli nemáš jen vyběhanou kulisu řazení, je to ten plastovej kroužek co v něm je uložená řadička. Pak tam jdou blbě kvalty. Pokud v tom problém není tak jen dolej olej kterej tam určitě chybí, víc s tím bez nákladů neuděláš. Bud to bude lepši nebo ne:-)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jasný díky moc, olej zejtra doleju a mrknu na to uložení
To jsem jednou spravoval na starý mazdě 121 která mi sloužila asi rok a půl, dostal jsem jí za cenu kol a zachránil jí před vrakáčem, jednou mě ale překvapila tim, že mi šaltpáka prostě zajela dolu a koukalo jenom to co držíš v ruce při řazení, docela šok
Domu jsem s tim ale dojel, musel jsem jí celou cestu držet aby tam nezajela a řadit s tim taky šlo 



BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Delalo mi to neco podobneho kdyz jsem podrazoval na 2g poradili mi vymenit olej v prevodovce za ridsi co je do automatu takovy cerveny tusim atf tak sem ho vymenil i kdyz stareho tam bylo dost a ritky byl taky, napred mi prislo ze je to stejne mozna jen o malinko lepsi, ale po par dnech to povolilo a kvalty tam padaji nadherne...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ?![]()
BMW E30 2,5TDS, 12mm hlava, big IC, svor 2,62