motor ASV po GO a upravy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
aj vstrekovacie cerpadlo tlaci naftu pod tlakom a trysky sa predsa menia za tie s vacsim prietokom.
Jedna vec je tlak a druha prietok.
Moj nazor je, ze pri zvacsenom priereze kanalov v hlave valcov sa dokaze natlacit vacsi objem vzduchu pri rovnakom tlaku za rovnaky cas.
Kludne sa mozem mylit a necham sa poucit.
Jedna vec je tlak a druha prietok.
Moj nazor je, ze pri zvacsenom priereze kanalov v hlave valcov sa dokaze natlacit vacsi objem vzduchu pri rovnakom tlaku za rovnaky cas.
Kludne sa mozem mylit a necham sa poucit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
toefuk píše:aj vstrekovacie cerpadlo tlaci naftu pod tlakom a trysky sa predsa menia za tie s vacsim prietokom.
Jedna vec je tlak a druha prietok.
Moj nazor je, ze pri zvacsenom priereze kanalov v hlave valcov sa dokaze natlacit vacsi objem vzduchu pri rovnakom tlaku za rovnaky cas.
Kludne sa mozem mylit a necham sa poucit.
Souhlas s tebou,taky me mrzi,ze sem to neudelal
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Je to asi tak,že důležité je hlavně slícování na sebe navazujících dvou dílů.Při zvětšení kanálů tě stejně limituje průměr kolem sedla ventilu.Dá se to mírně polepšit tím,že se dosedací ploccha ventilu v tom menším průměru mírně podbrousí a tím pádem získáš větší průchod .U benzína bylo zažité leštění kanálů,ale pokud se pak opískovaly ,docházelo k lepšímu promíchání benzínu se vzduchem.U nafty v tom smysl nevidím,max u výfuku k snazšímu opouštění spalin.