motor ASV po GO a upravy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nejde o lestenie, ale o zvacsenie prierezu, zvysenie prietoku a dolicovanie prechodu zvody-hlava. Turbulentne prudenie je neziaduce. Lestenie je ceresnicka na torte.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

otázka ale jestli výsledek bude nějak vůbec měřitelný. Spíš se leda sníží kouřivost.

U benzín atmosféry, to je jiná.. ale u TDI to tam pere turbína pod tlakem
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

aj vstrekovacie cerpadlo tlaci naftu pod tlakom a trysky sa predsa menia za tie s vacsim prietokom.
Jedna vec je tlak a druha prietok.
Moj nazor je, ze pri zvacsenom priereze kanalov v hlave valcov sa dokaze natlacit vacsi objem vzduchu pri rovnakom tlaku za rovnaky cas.
Kludne sa mozem mylit a necham sa poucit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

nuz, na miesto ASV vstrekov mi prisli vstreky AHF je mi ich luto vyhodit, co by to urobilo keby do ASV tela dam AHF spicky? (vyssi otvaraci tlak na vacsie trysky)
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

toefuk píše:aj vstrekovacie cerpadlo tlaci naftu pod tlakom a trysky sa predsa menia za tie s vacsim prietokom.
Jedna vec je tlak a druha prietok.
Moj nazor je, ze pri zvacsenom priereze kanalov v hlave valcov sa dokaze natlacit vacsi objem vzduchu pri rovnakom tlaku za rovnaky cas.
Kludne sa mozem mylit a necham sa poucit.

Souhlas s tebou,taky me mrzi,ze sem to neudelal
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Chtěl bych se zeptat jaký je max. výkon u ASV tak aby to ještě zvládala origo spojka s dvouhmotou.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Je to asi tak,že důležité je hlavně slícování na sebe navazujících dvou dílů.Při zvětšení kanálů tě stejně limituje průměr kolem sedla ventilu.Dá se to mírně polepšit tím,že se dosedací ploccha ventilu v tom menším průměru mírně podbrousí a tím pádem získáš větší průchod .U benzína bylo zažité leštění kanálů,ale pokud se pak opískovaly ,docházelo k lepšímu promíchání benzínu se vzduchem.U nafty v tom smysl nevidím,max u výfuku k snazšímu opouštění spalin.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“