Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

Huml píše:tím, že je to 16V tak tlaky můžou být ok, i když by třeba bylo prasklý vahadlo, není to zas taková práce sundat víko, každopádně, když budete zkoušet ty tlaky, víko musí dolů, tak bych určitě pečlivě zkontroloval ty vahadla
Milane, jak by ses k tomu postavil, kdyby se ti tohle přihodilo? myslím servis versus zákazník...
a vůbec tohle není jen dotaz na humla, ale na všechny v pozici servisáků
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Já pokud něco dělám, tak to dělám tak, jako by to bylo moje auto, tzn. aby to vydrželo to , co to má vydržet. Nikdo neni neomylný, takže za mě oprava zdarma. Co jinýho?.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zlatá slova, kéž by se tím řídila většina lidí, to by byla pohoda a plná spíž a konto... :)
nepropadat panice...
michal2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 lis 2014, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal2 »

Panove i ja mel takovou příhodu, passat r.v 2006/06 kod motoru BMR 125 kw. Delal jsem si rozvody (nebyly to prvni), dodrzel jsem jako vzdy utahovaci momenty, vymenil jsem svorniky a cca po 2000 tis.km praskl svornik u napinaci kladky. Kazdy tvrdil, ze jsou ventily k.o, ale nedalo mi to a zkusil jsem nahodit zpet remen, vytahl zbytek svorniku (predelal jsem rovnou zavit na desitku a nastartoval. Motor bezi naprosto bez nejakych problemu, či tukani a jinych pazvuku. (Jen pro zajimavost mrknu kamerkou do valcu , jestli se nejsou stopy na pistech od ventilu. Kdyby jo, tak tu hlavu sundam. . . Obrázek
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Někdy se stane, že to takhle nahodíš zpátky ale funguje to.. Po nějakých 1200 km ale motor začne děat bordel.. ventily (ventil) se trochu ohnou, nedovřou a podpálí se..

Nicméně, takhle jsem už viděl jedničkovou octavii, kde se špatně dotáhlo kolo na vačce..povolilo to a potkalo se to. Nastavilo se to znova, dali se jiný zdvihátka a beží to v klidu dál..
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Me se to vytrhlo na bkd, nasadil jsem remen a vsechno ok. Bobuzel po 5tis se auto vratilo s propalenym pistem, otisky ventilu byly ba všech pistech :(
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
michal2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 lis 2014, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal2 »

Jj, je to mozny, ze se tohle stane, proto radeji mrknu do valcu přes vstrik, nebo zhavic kamerkou.
michal2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 lis 2014, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal2 »

Pred pul rokem jsem se zastavil (na tom stejnym miste :)))) ) s peugeotem 607 na ten stejny problém. Francouzi mají kola na vackach nalisovany (maji v rozvodech jednu vyfukovou vacku , saci vacka je hnaná od vyfukove retezem)
Jedno to nalisovane kolo se protocilo, rozlamaly pod tou vackou vsechny koniky,(Maji je "narizle" pro tento pripad) ohnuly se nadzvihaky. Koupil jsem jednu vacku, osm zdihatek, osm koniku,slozil a peugeot jezdi jeste dnes :) pouzivam ho pro sluzebni účely, tydne ujede cca 1000 km, takze ma najeto od te doby co se potkal cca 30.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“