Asi tak, ale nekteri to evidentne nelibe nesou.PROFITUNER píše:Ono je to asi tak. Niekto si precita newslater a hned si mysli,ze vsetko co tam je napisane automaticky upravuje.
BMW F xx sa da upravovat este aj inými zaradeniami ako X17!
Konkretne spominana X17 este pred dvomi dnami mala problem s citanim konkrétneho BMW a pomohli sme im urobit nejake logi
Tiez napríklad dnes sa trapime s jednym novym Audi A3 2014. V car liste X17ju bez problemov najdete MED17.5.25 a nejka to nefunguje.
Teda odporucam, najprv , vyskusat, upravit, odladit a az potom pisat poznamky.
BMW F30 335xd 313PS/440PS a 800NM stage 3,
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Problem je pri zaciatku merania. Realne auto na ceste ide od 1400-1500 otacok. Na LPS 3000 sa tak tak odmerat neda, lebo nesedi mu synchronizacia osi.Fantomeš píše:Můžu se zeptat, proč nejde korektně měřit nový XDrive?
Na Mahe MSR,alebo na brzdach, ktore maju synchornizaciu ci uz mechanicku,alebo elektronicku, by to malo ist bez problemov.
V konecnom dosledke,ale na premeranie parametrov a rozdiel pred apo uprave to takto bohate staci. Napisla som to hlavne koli vysvetleniu priebehu.
Nech sa paci slubene video z merani. Tam je to prekne vidno,co ten X-drive zospodu robi.
https://www.youtube.com/watch?v=I9M1axC ... e=youtu.be
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Neviem,ako nove TSIcko suvisi s diskusiou ku grafu z BMW F30, no odpoviem.tiff píše:Jake z toho nakonec vylezly parametry?PROFITUNER píše:upravovali sme tento motor v Golfe VII
Cena jako u starych 1.2 TSI?
Zatial sme upravovali pr enasho dealera iba jedno nove 1,2 TSI na MED17tke,
konkretne vyslo 135PS a 230NM, no ako kazde TSIcko, konecny výsledok zalezi od kvality benzinu.
Ci je to maximum, bude potrebne vyskusat na dalsich autach.
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Tak vcera sme si nasli trosku casu na odmeranie 335xd na ceste.
Urobli sme iba dve merania, ktore sa skoro zhodovali.
Podmienky"
-2 osoby v aute,
- zimne gumy
- ceste vlka az miestami mokra
- atm. tlak 931 mb, vonkasia teplota 12C,nad. vyska 710m
- 1/4 nadrze paliva
0-100km/h 4,1 sec
0-200km/h 16,5 sec
100-200km/h 12 sec
1/4 mile 12,3
Hodnoty namerane davnejsie na serii
0-100km/h 5,2 (vyrobca udava 4,8! merali sme aj inu 435d,seria 5,3sec)
100-200km/h 15 sec



Urobli sme iba dve merania, ktore sa skoro zhodovali.
Podmienky"
-2 osoby v aute,
- zimne gumy
- ceste vlka az miestami mokra
- atm. tlak 931 mb, vonkasia teplota 12C,nad. vyska 710m
- 1/4 nadrze paliva
0-100km/h 4,1 sec
0-200km/h 16,5 sec
100-200km/h 12 sec
1/4 mile 12,3
Hodnoty namerane davnejsie na serii
0-100km/h 5,2 (vyrobca udava 4,8! merali sme aj inu 435d,seria 5,3sec)
100-200km/h 15 sec



krasa..tomu vravim vypovedna hodnota.
kua chcel by som mat takyto job. sprtat sa v autach a softoch

kua chcel by som mat takyto job. sprtat sa v autach a softoch
PROFITUNER píše:Tak vcera sme si nasli trosku casu na odmeranie 335xd na ceste.
Urobli sme iba dve merania, ktore sa skoro zhodovali.
Podmienky"
-2 osoby v aute,
- zimne gumy
- ceste vlka az miestami mokra
- atm. tlak 931 mb, vonkasia teplota 12C,nad. vyska 710m
- 1/4 nadrze paliva
0-100km/h 4,1 sec
0-200km/h 16,5 sec
100-200km/h 12 sec
1/4 mile 12,3
Hodnoty namerane davnejsie na serii
0-100km/h 5,2 (vyrobca udava 4,8! merali sme aj inu 435d,seria 5,3sec)
100-200km/h 15 sec
GIV var asz 4mot upraveny
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
nie je mozne zistit u vyrobcu na kolko je ta prevodovka navrhovana konstrukcne..?PROFITUNER píše:trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.
GIV var asz 4mot upraveny
To bylo myšleno spíš čistě teoreticky...)Každopádně masakr takovej výkon je asi víc než dostačující...PROFITUNER píše:trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
ZF 8HP 70Z-AWD 700 NM na vstupujordee_23 píše:nie je mozne zistit u vyrobcu na kolko je ta prevodovka navrhovana konstrukcne..?PROFITUNER píše:trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.