vyplach motora
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 lis 2014, 23:09
- Bydliště: Topoľčany, Slovensko
vyplach motora
Zdravim vas. Idrm menit olrj budem davat motul 300v 5w40 a mam doma kupeny aj vyplach motora k2 engien flush a aky mate nazor na tieto vyplachy? Je to dobre alebo nie? Mam sa niecoho obavat? Alebo si dat na nieco pozor?
Nic bych zbytečne nevyplachoval. Pokud tam máš kal ve vaně nebo někdo sral na výměny jako u mě. udělal jsem to takto :
nafta se bězně dostane do oleje přes kruhy atd.
před výměnou jsem upustil litr a pul oleje, dolil naftou. nechal běžet cca 15 min kolem 1500 ot.
vyteklo z toho docela dost hnusu. další výměna oleje po cca tis km a AGR ko šlape dodnes jak hodiny.
pravda je že ve vaně byl takovej ten hnus co moc nechtěl ven, po tomto to vyteklo vše.
nafta se bězně dostane do oleje přes kruhy atd.
před výměnou jsem upustil litr a pul oleje, dolil naftou. nechal běžet cca 15 min kolem 1500 ot.
vyteklo z toho docela dost hnusu. další výměna oleje po cca tis km a AGR ko šlape dodnes jak hodiny.
pravda je že ve vaně byl takovej ten hnus co moc nechtěl ven, po tomto to vyteklo vše.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 lis 2014, 23:09
- Bydliště: Topoľčany, Slovensko
maiello píše:Nic bych zbytečne nevyplachoval.
Nic zbytečně nevyplachuj ale já to vypláchnulmaiello píše:před výměnou jsem upustil litr a pul oleje, dolil naftou. nechal běžet cca 15 min kolem 1500 ot.

matulko183>>Tím výplachem ničemu neublížíš ale stačí olej pravidelně a včas vyměnit, sám rozpouští do určitý doby bordel. Pokud už tam ale bordel je tak můžeš ten výplach udělat nebo dát olej na 3tkm pak 6tkm a dál už klasicky (rozumně).
Člověk se pořád učí.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 lis 2014, 23:09
- Bydliště: Topoľčany, Slovensko
Cisty zavodnikmatulko183 píše:Nooo chcem to tam dat mam K2 znacku vyplachu chcel som to tam supnut na 5min nrch ten bordel ide prec.. A nech je pokojolej tam dam kvalitny cisty a menim po cca 10 000km... Ale jazdim stale plny plyn... Teraz mam obnedzovac na 4600 otaciek..

Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
používám běžne výplach od Techu nebo LiquiMoly, myslím že je to dobrá věc, hlavně na motory co trpí zanášením sání a mazacích trubiček ( 1.6HDi/TDCi )
na druhou stranu, chce to používat s rozumem, na motoru kde nikdo nevyměnil oil 50tis.km to fakt může udělat víc škody jak užitku, dojde k masivnímu uvolnění "bordelu" a ucpe se sání s největší pravděpodobností
jestli chceš mít klid, shoď vanu a mrkni se jak to vypadá, vyčisti sání, dej tam nějakej obyč olej, po 1000km ho vyměň
to s tou naftou jak je psáno výše taky nezní špatně, nevím, nemám zkušenost ale třeba to funguje, co petrolej ? k tomu bych se asi ale uchýlil když bych fakt viděl že motor je vevnitř jedna koule šmíru..
kdysi bývaly i přímo výplachový oleje ale už jsem to dlouho nikde neviděl
na druhou stranu, chce to používat s rozumem, na motoru kde nikdo nevyměnil oil 50tis.km to fakt může udělat víc škody jak užitku, dojde k masivnímu uvolnění "bordelu" a ucpe se sání s největší pravděpodobností
jestli chceš mít klid, shoď vanu a mrkni se jak to vypadá, vyčisti sání, dej tam nějakej obyč olej, po 1000km ho vyměň
to s tou naftou jak je psáno výše taky nezní špatně, nevím, nemám zkušenost ale třeba to funguje, co petrolej ? k tomu bych se asi ale uchýlil když bych fakt viděl že motor je vevnitř jedna koule šmíru..
kdysi bývaly i přímo výplachový oleje ale už jsem to dlouho nikde neviděl
Ta nafta to vyčistila pěkně,
vezmu li v úvahu že se ji stejně trochu dostává do oleje,
vyplacovací věc stejně nikdy nevyteče všechna, zůstane v kanálech a trubkách a pak se promíchá s novým olejem
Sice asi zanedbatelné množství, ale já to vyřešil naftou a ok.
kdysi jsem jedním favotitem co měl 60 tis na jeden olej prohnal 3 litry benzínu a nechal den působit.
motor byl jak novej, jen to chce opatrně a odpojit výdech z kliky do sání
vezmu li v úvahu že se ji stejně trochu dostává do oleje,
vyplacovací věc stejně nikdy nevyteče všechna, zůstane v kanálech a trubkách a pak se promíchá s novým olejem
Sice asi zanedbatelné množství, ale já to vyřešil naftou a ok.
kdysi jsem jedním favotitem co měl 60 tis na jeden olej prohnal 3 litry benzínu a nechal den působit.
motor byl jak novej, jen to chce opatrně a odpojit výdech z kliky do sání

R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Já tam nalil tohle a dobrý.Ale smrad neskutečnej.Olej se pak zabarvil do černa až po 6000km
http://www.44k.cz/bg-109-bg-110-bg-112.htm
http://www.44k.cz/bg-109-bg-110-bg-112.htm
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Ja mam dobrú skúsenosť s nemeckou firmou PRO TEC. Som zasadne proti takýmto srandám ale od tejto firmy sme to použili pri viacerých motoroch. Bez problému. Naleje sa do starého oleja nechá sa bežať cca 20 min. Vypustím. Bežne ešte dám nový olej 2-3 l nechám na voľnobeh a znovu vypustím a až potom nalejem nový olej.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
