Rozvody Audi A6 2.5 TDI 110KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody Audi A6 2.5 TDI 110KW
Zdravím byl jsem obdarován Audi A6 Avant 2.5 TDI 110 KW manuál
Prosím potřeboval bych pomoct s nastavením rozvodu nikdy jsem neměl šesti hrnek poradí někdo prosím na koho se mám tady obrátit kdo by mi je nastavil a hlavně napnul řemen tak jak má být.
Mám to v garáži odstrojené připravené.Ale jsem v tomto motoru naprostý lajk.
Je jasné že to cáluju. Jsem z Havířova prosím prosím nevím si rady a neznám nikoho kdo umí šest hrnků
Prosím potřeboval bych pomoct s nastavením rozvodu nikdy jsem neměl šesti hrnek poradí někdo prosím na koho se mám tady obrátit kdo by mi je nastavil a hlavně napnul řemen tak jak má být.
Mám to v garáži odstrojené připravené.Ale jsem v tomto motoru naprostý lajk.
Je jasné že to cáluju. Jsem z Havířova prosím prosím nevím si rady a neznám nikoho kdo umí šest hrnků
Naposledy upravil(a) foryst dne 16 lis 2014, 23:26, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Jsem na to lama mám jeden pokus bud špatný nebo dobrý raději to přenechám odborníkovi.
Stejně bych se tady chtěl seznámit z nějakým človíčkem který tomu holduje co by my poradil co a jak.Jak jsem již řekl podědil jsem ji a už jsem do ní dal 56.000 Kč kdybych to věděl že to bude takový vrak tak bych to ani nebral ale jak se říká darovanému koni na zuby nehleď.
Už jsem do ní investoval převodovku,celou spojku,začal zas propouštět spojkový váleček tak je mi jasné že to chlustá na novou lamelu,silentbloky motoru přední a zadní ale bohužel jsem přední koupil bez čidel takže musím znova koupit ty na ty čidla.
Celou přední masku,kapotu,výztuhu nárazníku,nárazník.Volant s begem,beg spolujezdce,pásy byli seknuté teď vodní pumpu SKF a termostat protože vodní pumpa byla vylágrovaná na ose a protékala chladicí kapalina.Žhavící svíčky,novou baterku.A JEŠTĚ POTŘEBUJE VYMĚNIT INTERCOLER,JE PRASKLÝ,VŠECKY 4 KYNEŤÁKY MYSLÍM ŽE PRAVÉ LOŽISKO A PAK UŽ JEN NĚJAKÉ DRBKY VÁHU VZDUCHU NETROUBÍ TO NO PROSTĚ VRAK.TAK UJME SE TADY TOHO AUTA NĚJAKÝ ODBORNÍK VŠECKO CÁLUJU.
Stejně bych se tady chtěl seznámit z nějakým človíčkem který tomu holduje co by my poradil co a jak.Jak jsem již řekl podědil jsem ji a už jsem do ní dal 56.000 Kč kdybych to věděl že to bude takový vrak tak bych to ani nebral ale jak se říká darovanému koni na zuby nehleď.
Už jsem do ní investoval převodovku,celou spojku,začal zas propouštět spojkový váleček tak je mi jasné že to chlustá na novou lamelu,silentbloky motoru přední a zadní ale bohužel jsem přední koupil bez čidel takže musím znova koupit ty na ty čidla.
Celou přední masku,kapotu,výztuhu nárazníku,nárazník.Volant s begem,beg spolujezdce,pásy byli seknuté teď vodní pumpu SKF a termostat protože vodní pumpa byla vylágrovaná na ose a protékala chladicí kapalina.Žhavící svíčky,novou baterku.A JEŠTĚ POTŘEBUJE VYMĚNIT INTERCOLER,JE PRASKLÝ,VŠECKY 4 KYNEŤÁKY MYSLÍM ŽE PRAVÉ LOŽISKO A PAK UŽ JEN NĚJAKÉ DRBKY VÁHU VZDUCHU NETROUBÍ TO NO PROSTĚ VRAK.TAK UJME SE TADY TOHO AUTA NĚJAKÝ ODBORNÍK VŠECKO CÁLUJU.
JJ TAK DÍKY JJ VŠICHNI ODBORNÍCI MOTOR K.O UTRHLA SE NAPÍNACÍ KLADKA SKOČENÝ ROZVOD KDYBY NĚKDO CHTĚL DÍLY Z AUDI A6 2.5 TDI 110 KW AT TEDA NEPÍŠE A PS DĚKUJI VŠEM ZA ODBORNOU RADU
A PŘEJI ZDE VŠEM HODNĚ RÁDCŮ JAKO JSTE PORADILI VY VŠICHNI MĚ AKTIVISTÉ A JINÍ MODERÁTOŘI A PŘISPĚVOVATELÉ TOHOTO FORA.
CO BYCH TAKY MOHL CHTÍT PO NĚKOM Z NEHVIZD

A PŘEJI ZDE VŠEM HODNĚ RÁDCŮ JAKO JSTE PORADILI VY VŠICHNI MĚ AKTIVISTÉ A JINÍ MODERÁTOŘI A PŘISPĚVOVATELÉ TOHOTO FORA.
CO BYCH TAKY MOHL CHTÍT PO NĚKOM Z NEHVIZD

Asi nechápu - to se utrhlo po výměně nebo než jsi to stihl vyměnit ?foryst píše:JJ TAK DÍKY JJ VŠICHNI ODBORNÍCI MOTOR K.O UTRHLA SE NAPÍNACÍ KLADKA SKOČENÝ ROZVOD KDYBY NĚKDO CHTĚL DÍLY Z AUDI A6 2.5 TDI 110 KW AT TEDA NEPÍŠE A PS DĚKUJI VŠEM ZA ODBORNOU RADU![]()
A PŘEJI ZDE VŠEM HODNĚ RÁDCŮ JAKO JSTE PORADILI VY VŠICHNI MĚ AKTIVISTÉ A JINÍ MODERÁTOŘI A PŘISPĚVOVATELÉ TOHOTO FORA.
CO BYCH TAKY MOHL CHTÍT PO NĚKOM Z NEHVIZD
Jinak ty rady OK, já to dělal stejně vždycky a problém nebyl, jen jsem neměl trn do kliky tak jsem ji aretoval "na oko" a v pohodě, vačky na pravítko, čerpadlo kolek, pak nastavit fora atd.
Dělal jsem několik motorů - komplet vyměnu vaček, hyder,koniku, rozvodu a dopadly všechny OK
Když si ale vemu dneska auto v hodnotě 50tis. rvat do něj dalších 50 je blbost, a to ještě čerpadlo, turbo...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
UTRHNULA SE CHYBA HYDRAULICKÉHO NAPÍNÁKU VŠECKO JSEM ZARISKOVAL JAK NA 4 VÁLCI ALE NIKDE SE MŮJ ZNÁMY KTERÝ TO DĚLAL NEDOČETL ŽE JE TŘEBA ZAARETOVAT TEN HYDRAULICKÝ NAPÍNÁK FOTKY PŘILOŽÍM POZDĚJI ABY JSTE SE POKOCHALI UKROUTILA SE NAPÍNACÍ KLADKA ZÁVIT Z NAPÍNAČKY ZŮSTAL ZAŠROUBOVANÝ ZNIČENÝ ZAVIT PRO NAPÍNACÍ KLADKU A VZALO TO I VODÍCÍ KLADKU TAKŽE TEN HLINÍKOVÝ PLECH CO JE V ZADU JE BEZ ZÁVITŮ.LEVÁ VAČKA LEHCE PRAVÁ VAČKA TĚŽCE















