Rozvody Audi A6 2.5 TDI 110KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

foryst
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 16 lis 2014, 23:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Rozvody Audi A6 2.5 TDI 110KW

Příspěvek od foryst »

Zdravím byl jsem obdarován Audi A6 Avant 2.5 TDI 110 KW manuál
Prosím potřeboval bych pomoct s nastavením rozvodu nikdy jsem neměl šesti hrnek poradí někdo prosím na koho se mám tady obrátit kdo by mi je nastavil a hlavně napnul řemen tak jak má být.
Mám to v garáži odstrojené připravené.Ale jsem v tomto motoru naprostý lajk.
Je jasné že to cáluju. Jsem z Havířova prosím prosím nevím si rady a neznám nikoho kdo umí šest hrnků
Naposledy upravil(a) foryst dne 16 lis 2014, 23:26, celkem upraveno 1 x.
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

hlavne nastavit na pripravky a pak nastavit povstrik
foryst
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 16 lis 2014, 23:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od foryst »

golfgti16v píše:hlavne nastavit na pripravky a pak nastavit povstrik

Já to nebudu dělat bude to dělat ten kdo tomu rozumí já maximálně zvládnu octavu co jsem měl ne Audinu 6 hrnků
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Nic slozityho. Povolis kola na vacce, nasadis novy remen, zaaretujes vacky, kliku. Pak napnes lehce remen aby sedel vsude a povolis hydraulucky napinak. Povstrik nastavis vagem v tdi grafu podobne jako na rotacce
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
foryst
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 16 lis 2014, 23:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od foryst »

Jsem na to lama mám jeden pokus bud špatný nebo dobrý raději to přenechám odborníkovi.
Stejně bych se tady chtěl seznámit z nějakým človíčkem který tomu holduje co by my poradil co a jak.Jak jsem již řekl podědil jsem ji a už jsem do ní dal 56.000 Kč kdybych to věděl že to bude takový vrak tak bych to ani nebral ale jak se říká darovanému koni na zuby nehleď.
Už jsem do ní investoval převodovku,celou spojku,začal zas propouštět spojkový váleček tak je mi jasné že to chlustá na novou lamelu,silentbloky motoru přední a zadní ale bohužel jsem přední koupil bez čidel takže musím znova koupit ty na ty čidla.
Celou přední masku,kapotu,výztuhu nárazníku,nárazník.Volant s begem,beg spolujezdce,pásy byli seknuté teď vodní pumpu SKF a termostat protože vodní pumpa byla vylágrovaná na ose a protékala chladicí kapalina.Žhavící svíčky,novou baterku.A JEŠTĚ POTŘEBUJE VYMĚNIT INTERCOLER,JE PRASKLÝ,VŠECKY 4 KYNEŤÁKY MYSLÍM ŽE PRAVÉ LOŽISKO A PAK UŽ JEN NĚJAKÉ DRBKY VÁHU VZDUCHU NETROUBÍ TO NO PROSTĚ VRAK.TAK UJME SE TADY TOHO AUTA NĚJAKÝ ODBORNÍK VŠECKO CÁLUJU.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Tak hodne stesti s vozem :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
foryst
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 16 lis 2014, 23:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od foryst »

JJ TAK DÍKY JJ VŠICHNI ODBORNÍCI MOTOR K.O UTRHLA SE NAPÍNACÍ KLADKA SKOČENÝ ROZVOD KDYBY NĚKDO CHTĚL DÍLY Z AUDI A6 2.5 TDI 110 KW AT TEDA NEPÍŠE A PS DĚKUJI VŠEM ZA ODBORNOU RADU :D
A PŘEJI ZDE VŠEM HODNĚ RÁDCŮ JAKO JSTE PORADILI VY VŠICHNI MĚ AKTIVISTÉ A JINÍ MODERÁTOŘI A PŘISPĚVOVATELÉ TOHOTO FORA.

CO BYCH TAKY MOHL CHTÍT PO NĚKOM Z NEHVIZD (LOL)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

v tom pripade bude chyba u tebe :) ja to takto delam a nebyl problem, zatim.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20252
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

foryst píše:JJ TAK DÍKY JJ VŠICHNI ODBORNÍCI MOTOR K.O UTRHLA SE NAPÍNACÍ KLADKA SKOČENÝ ROZVOD KDYBY NĚKDO CHTĚL DÍLY Z AUDI A6 2.5 TDI 110 KW AT TEDA NEPÍŠE A PS DĚKUJI VŠEM ZA ODBORNOU RADU :D
A PŘEJI ZDE VŠEM HODNĚ RÁDCŮ JAKO JSTE PORADILI VY VŠICHNI MĚ AKTIVISTÉ A JINÍ MODERÁTOŘI A PŘISPĚVOVATELÉ TOHOTO FORA.

CO BYCH TAKY MOHL CHTÍT PO NĚKOM Z NEHVIZD (LOL)
Asi nechápu - to se utrhlo po výměně nebo než jsi to stihl vyměnit ?
Jinak ty rady OK, já to dělal stejně vždycky a problém nebyl, jen jsem neměl trn do kliky tak jsem ji aretoval "na oko" a v pohodě, vačky na pravítko, čerpadlo kolek, pak nastavit fora atd.
Dělal jsem několik motorů - komplet vyměnu vaček, hyder,koniku, rozvodu a dopadly všechny OK
Když si ale vemu dneska auto v hodnotě 50tis. rvat do něj dalších 50 je blbost, a to ještě čerpadlo, turbo...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Vzdyt psal ze to prenecha odbornikum :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20252
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ne, já to celý nepochopil, ptal se jak vyměnit rozvody a pak se rozčiluje že se mu to potkalo, že motor v prdeli, tak jako jestli než to stihnul vyměnit nebo tomu kdo to dělal?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já z toho byl taky posraný když jsem to dělal poprve ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20252
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, poprvní jsem si to i fotil, páč když jsem to oddekloval a viděl ten mechanismus ala orloj, celkem jsem zíral (noteeth)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ako sa mohla utrhnut napinacia kladka???
foryst
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 16 lis 2014, 23:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od foryst »

UTRHNULA SE CHYBA HYDRAULICKÉHO NAPÍNÁKU VŠECKO JSEM ZARISKOVAL JAK NA 4 VÁLCI ALE NIKDE SE MŮJ ZNÁMY KTERÝ TO DĚLAL NEDOČETL ŽE JE TŘEBA ZAARETOVAT TEN HYDRAULICKÝ NAPÍNÁK FOTKY PŘILOŽÍM POZDĚJI ABY JSTE SE POKOCHALI UKROUTILA SE NAPÍNACÍ KLADKA ZÁVIT Z NAPÍNAČKY ZŮSTAL ZAŠROUBOVANÝ ZNIČENÝ ZAVIT PRO NAPÍNACÍ KLADKU A VZALO TO I VODÍCÍ KLADKU TAKŽE TEN HLINÍKOVÝ PLECH CO JE V ZADU JE BEZ ZÁVITŮ.LEVÁ VAČKA LEHCE PRAVÁ VAČKA TĚŽCE
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“