Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj resil tady nekdo ze je spotreba na paluba ku moc mala?po vymene vstrikovacu jezdim kole 5l. rozvody jsou dane na nulu.jedna se O BKD.je mozne ze muze spadnout spotreba o litr. prijde mi to divny nejezdim jak starej deda a porad kolem peti litru.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
předvstřik
Mám teď nově udělané rozvody na přípravky, motorem aj ručně potočil ověřil znovu zasunout přípravky aj značky vše krásně sedělo .
Ted je ale předstřik -2,5 ale spotřeba na volnoběh skáče 0,8 občas aj 0,6.
mi to přijde moc těch 0,8 na volnoběh mám to upravit ten předstřik trochu do minusu ?
Ted je ale předstřik -2,5 ale spotřeba na volnoběh skáče 0,8 občas aj 0,6.
mi to přijde moc těch 0,8 na volnoběh mám to upravit ten předstřik trochu do minusu ?
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
předvstřik
Ja teď nastavil 0,0 starty dobrý aj výkon ale řekl bych asi něco větší spotřeba na -1 se mně zdálo byt ideální .
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
nastavení
No -8 se mně zdá moc, nemáš na čerpadle posunuté o jeden zub ?
je tam většinou drážka mně dříve nastavil že dal nadoraz drážky ne levou stranu pak aby auto mělo super spotřebu ,výkon atd. muselo to byt na -3,4 .
ale teď mám -0,5 a je to super a mám to teď uprostřed drážky .
mám 1,9 TDi PD
a kolik máš spotřebu na volnoběh ?motor zahřátí a vypnutou Klímu atd.je to v kanálu 15 a vidíš tam hned vedle aj nm .
je tam většinou drážka mně dříve nastavil že dal nadoraz drážky ne levou stranu pak aby auto mělo super spotřebu ,výkon atd. muselo to byt na -3,4 .
ale teď mám -0,5 a je to super a mám to teď uprostřed drážky .
mám 1,9 TDi PD
a kolik máš spotřebu na volnoběh ?motor zahřátí a vypnutou Klímu atd.je to v kanálu 15 a vidíš tam hned vedle aj nm .
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
No myslim si ze uz musi byt aj pocut ked je tam -6 a viacej ze tam je uz tvrdsi chod.Za dalsie ako tak pozeram mas vlnobeh 924ot/min co je o 100 viacej ako byva bezne u mensich osobakov.To bude asi tou vahou auta aby pri pustani spojky do zaberu motor nezdochol.Pri tychto otackach bude mat kazdy motor namiesto 0.5L viacej a to tak ako mas ty.Je zaujimave ako tu kazdy steluje a len malokto tomu fakt rozumie tak ze ked vtom nieco zmeni co vlastne meni myslim konstrukcne co sa vmotore deje.Za dalsie ake mas pneu?Aky tlak vnich mas?Aky je styl jazdy?A kopec dalsich veci ma vplyv na spotrebu...CO geometria?Bolo to burane ako je to opravene v akom stave motor ako taky je ako je zasrane EGR + sanie atd dalsich milion veci.maxlaser píše:podle palubáku mám 0,8 někdy 0,7l(až to žahřeju, tak to zkusím na tý 15), ale včera jsem jel z Prahy hodně v klidu do Český Lípy a spotřeba 7,8l což mi nepřijde moc dobrý, když jsem jel furt 90-120km/h a nebo u motoru 103 kw a těžký Alhambry to je třeba normální spotřeba.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
měl jsem to na -2,5 a bralo to víc než teď a to tam mám zimni pneu 205/55/16 tlak mám 2,6 styl jízdy v tomhle autě velmi lehká noha, geometrie v pohodě a EGR ventil mám zaslepený. Auto nevím jestli bylo bourané, ale nemyslím si, že by to mohlo mít nějaký velký dopad. Myslím si, že tyhle otáčky u Alhambry a Sharana mají být třeba ne.Misík píše:No myslim si ze uz musi byt aj pocut ked je tam -6 a viacej ze tam je uz tvrdsi chod.Za dalsie ako tak pozeram mas vlnobeh 924ot/min co je o 100 viacej ako byva bezne u mensich osobakov.To bude asi tou vahou auta aby pri pustani spojky do zaberu motor nezdochol.Pri tychto otackach bude mat kazdy motor namiesto 0.5L viacej a to tak ako mas ty.Je zaujimave ako tu kazdy steluje a len malokto tomu fakt rozumie tak ze ked vtom nieco zmeni co vlastne meni myslim konstrukcne co sa vmotore deje.Za dalsie ake mas pneu?Aky tlak vnich mas?Aky je styl jazdy?A kopec dalsich veci ma vplyv na spotrebu...CO geometria?Bolo to burane ako je to opravene v akom stave motor ako taky je ako je zasrane EGR + sanie atd dalsich milion veci.maxlaser píše:podle palubáku mám 0,8 někdy 0,7l(až to žahřeju, tak to zkusím na tý 15), ale včera jsem jel z Prahy hodně v klidu do Český Lípy a spotřeba 7,8l což mi nepřijde moc dobrý, když jsem jel furt 90-120km/h a nebo u motoru 103 kw a těžký Alhambry to je třeba normální spotřeba.
měl jsem to na -2,5 a bralo to víc než teď a to tam mám zimni pneu 205/55/16 tlak mám 2,6 styl jízdy v tomhle autě velmi lehká noha, geometrie v pohodě a EGR ventil mám zaslepený. Auto nevím jestli bylo bourané, ale nemyslím si, že by to mohlo mít nějaký velký dopad. Myslím si, že tyhle otáčky u Alhambry a Sharana mají být třeba ne.[/quote]
No ako to tu uz boli napisane najlepsie je to robit na pripravky.Viacej ako -4 by som stym nesiel.Ak to ma nabehane cez 180 000km by som dal nastavit volu na vstrekoch ak sa tomu rozumies spravis si aj sam ale tam uz opatrne mohlo by dojst pri nespravnom postupe ku poskodeniu vstrekov a pri tomto sa da skontrolovat aj stav vacky plus zaslepenie vahadiel.Treba brat douvahy aj to ze je chladno a mne sa naprikald zda ze ked je okolo 15 az 20 stupnov tak ide auto idealne.Treba brat v uvahu ze pri minusovych teplotach je olej v prevodovke a vazelina v polosiach hustejsia co znamena vacsi odpor.Co sa tyka tyka toho tlaku v pneu je to podla stylu jazdy.Ja mam tlak v pneu tak aby mi dralo rovnomerne.Myslim si ze pri vahe auta ktoru mas sa na predok da dat aj 2.8 a zadok 2.6 Ja vzdy fukam alebo kontrolujem tlak na rovine a rano kym neoprie slnko na pneu nech su studene.Treba este skusit ci ti nevysia jemne brzdy.Castokrat sa stretavam stym ze platnicky vyberam sekacom...
No ako to tu uz boli napisane najlepsie je to robit na pripravky.Viacej ako -4 by som stym nesiel.Ak to ma nabehane cez 180 000km by som dal nastavit volu na vstrekoch ak sa tomu rozumies spravis si aj sam ale tam uz opatrne mohlo by dojst pri nespravnom postupe ku poskodeniu vstrekov a pri tomto sa da skontrolovat aj stav vacky plus zaslepenie vahadiel.Treba brat douvahy aj to ze je chladno a mne sa naprikald zda ze ked je okolo 15 az 20 stupnov tak ide auto idealne.Treba brat v uvahu ze pri minusovych teplotach je olej v prevodovke a vazelina v polosiach hustejsia co znamena vacsi odpor.Co sa tyka tyka toho tlaku v pneu je to podla stylu jazdy.Ja mam tlak v pneu tak aby mi dralo rovnomerne.Myslim si ze pri vahe auta ktoru mas sa na predok da dat aj 2.8 a zadok 2.6 Ja vzdy fukam alebo kontrolujem tlak na rovine a rano kym neoprie slnko na pneu nech su studene.Treba este skusit ci ti nevysia jemne brzdy.Castokrat sa stretavam stym ze platnicky vyberam sekacom...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
nastavení
Ja osobně jak to sleduji už pár let tak v zimě při teplotě pod 10 stupňů mně auto bere na stejné trase stejní styl jízdy asi o 0,5lt víc což je jasné aj v letě z klimatizaci na stejné trase nižší spotřeba.
Tak jak popisuje Misík o příspěvek víš.
Tak jak popisuje Misík o příspěvek víš.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline