Immo problém Fabia I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Immo problém Fabia I
Mám tady takovej problém u kterýho si nejsem úplně jistej i když pár nápadů mám. Ale třeba ste někdo řešil něco stejnýho.
Fabia I 1.4ka, social edition. První- hlavní klíček, rozbliká se kontrolka immo, motor chytne a chcipne. Parkrat se mi teda povedlo že bežěl i s blikajicí kontrolkou. Druhej náhradní klíček - kontrolka nebliká, motor chytne a v pohodě běží.
Chyby klasika:
V motoru
17978 - řídící jednotka motoru zablokována imobilizerem P1570 - 35-00
V přístrojovce
01176 - klic 07-10 -signal prilis maly
Chvilku tam byla i chyba 18048 - chyba v EEPROM, ale ta už se neukázala (zatím)
V měřenejch hodnotách u prvního klíče:
Start motoru - 0 zakázan
ridici jednotka odpovida - 1 ANO
stav klice 0 - Ne OK
pocet prizpusobenych klicu - 2
U druhýho jsou ty dvě 0 jako 1 , všechno OK..
Mohl by to bejt nějakej konektor pod volantem? Vodič od spínačky do budíků? Vadná pamět v jednotce? Nebo třeba rozbitej čip v klíčku?
Kdyby byl vadnej vodič nebo konektor, proč to na prvni klíč nechytne a na druhej jo?
Fabia I 1.4ka, social edition. První- hlavní klíček, rozbliká se kontrolka immo, motor chytne a chcipne. Parkrat se mi teda povedlo že bežěl i s blikajicí kontrolkou. Druhej náhradní klíček - kontrolka nebliká, motor chytne a v pohodě běží.
Chyby klasika:
V motoru
17978 - řídící jednotka motoru zablokována imobilizerem P1570 - 35-00
V přístrojovce
01176 - klic 07-10 -signal prilis maly
Chvilku tam byla i chyba 18048 - chyba v EEPROM, ale ta už se neukázala (zatím)
V měřenejch hodnotách u prvního klíče:
Start motoru - 0 zakázan
ridici jednotka odpovida - 1 ANO
stav klice 0 - Ne OK
pocet prizpusobenych klicu - 2
U druhýho jsou ty dvě 0 jako 1 , všechno OK..
Mohl by to bejt nějakej konektor pod volantem? Vodič od spínačky do budíků? Vadná pamět v jednotce? Nebo třeba rozbitej čip v klíčku?
Kdyby byl vadnej vodič nebo konektor, proč to na prvni klíč nechytne a na druhej jo?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nevim co tam je za jednotku.. Na to jsem nekoukal. Proč se ptáš? Kvůli EEPROM?
Osobně taky tipuju špatnej transponder v prvním klíčku, jelikož druhej funguje v pohodě. Novej se dá koupit ale pochybuju že majitel ví PIN budíků a commandera doma nemám. Vedět PIN tak to asi jen přizpůsobím přes VAG a nechám to bejt..
Uvidim jak to bude chtít řešit majitel. Pokud nebude chtít investovat a bude mu to jedno že to chytne na šroubovák (je to šuplik..) tak přidrátuju ten dobrej transporder k tý cívce a bude pokoj jak řiká miloš..
Osobně taky tipuju špatnej transponder v prvním klíčku, jelikož druhej funguje v pohodě. Novej se dá koupit ale pochybuju že majitel ví PIN budíků a commandera doma nemám. Vedět PIN tak to asi jen přizpůsobím přes VAG a nechám to bejt..
Uvidim jak to bude chtít řešit majitel. Pokud nebude chtít investovat a bude mu to jedno že to chytne na šroubovák (je to šuplik..) tak přidrátuju ten dobrej transporder k tý cívce a bude pokoj jak řiká miloš..
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nejsem borec na diagnostiku když jsem ten kabel kupoval tak mi bylo řešeno že má dvě komunikační linky a napsali mi na to KKL a že na starý vag je to jen KLalfik píše:Z kkl vag-tacho urcite nebeži...
prosimtě nevíš ten kabel na vagrtocho chodí tam i obyč vag,3.04 ? já si ted odvařil kabel že jsem ho připojil kl na +