Immo problém Fabia I

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Immo problém Fabia I

Příspěvek od Woko_O »

Mám tady takovej problém u kterýho si nejsem úplně jistej i když pár nápadů mám. Ale třeba ste někdo řešil něco stejnýho.

Fabia I 1.4ka, social edition. První- hlavní klíček, rozbliká se kontrolka immo, motor chytne a chcipne. Parkrat se mi teda povedlo že bežěl i s blikajicí kontrolkou. Druhej náhradní klíček - kontrolka nebliká, motor chytne a v pohodě běží.

Chyby klasika:

V motoru
17978 - řídící jednotka motoru zablokována imobilizerem P1570 - 35-00

V přístrojovce
01176 - klic 07-10 -signal prilis maly

Chvilku tam byla i chyba 18048 - chyba v EEPROM, ale ta už se neukázala (zatím)

V měřenejch hodnotách u prvního klíče:

Start motoru - 0 zakázan
ridici jednotka odpovida - 1 ANO
stav klice 0 - Ne OK
pocet prizpusobenych klicu - 2

U druhýho jsou ty dvě 0 jako 1 , všechno OK..

Mohl by to bejt nějakej konektor pod volantem? Vodič od spínačky do budíků? Vadná pamět v jednotce? Nebo třeba rozbitej čip v klíčku?

Kdyby byl vadnej vodič nebo konektor, proč to na prvni klíč nechytne a na druhej jo?
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Klasika bud vadny konektor co je u spinacky co vede k immu a ja,to spis vidim na stekr v budikach uz jsem toto opravoval mnohokrat
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

A proč to na ten druhej klíček je v pohodě? Je nějak jinak uzpůsobenej nebo tak něco?

Vadnej štekr v budikach myslim jako že bude uvolněnej nebo bude něco vytaženyho?
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ne primo na tistaku je studenak
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

aha..takže proletovat piny kde je uchycenej štekr do kterýho jdou kabliky od snímací cívky imma..
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jj
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Díky, mrknu na to..

Ale pořád mě zaraží jedna věc. Proč druhej klíček funguje? To má nějakou jinou tyčinku imma? Nebo nějakej silnější signal? Pokud je to stejný, tak přece musí fungovat oba dva kličky. Jinak by to spíš značilo něco špatnýho v samotným klíčku..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyřež ten zdravý transporder namontuj ke kroužku a máš to pořešené na věky ;)
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1084
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

vidim to na čip v klíčku vem oba klíče skoč ke klíčníkům at ti nahrajou novej čip tady to stojí cca 4OOkč
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5472
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

aku maš jednotku motoru Siemens?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Nevim co tam je za jednotku.. Na to jsem nekoukal. Proč se ptáš? Kvůli EEPROM?

Osobně taky tipuju špatnej transponder v prvním klíčku, jelikož druhej funguje v pohodě. Novej se dá koupit ale pochybuju že majitel ví PIN budíků a commandera doma nemám. Vedět PIN tak to asi jen přizpůsobím přes VAG a nechám to bejt..

Uvidim jak to bude chtít řešit majitel. Pokud nebude chtít investovat a bude mu to jedno že to chytne na šroubovák (je to šuplik..) tak přidrátuju ten dobrej transporder k tý cívce a bude pokoj jak řiká miloš..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Woko_O píše:. Vedět PIN tak to asi jen přizpůsobím přes VAG a nechám to bejt..
tak přidrátuju ten dobrej transporder k tý cívce a bude pokoj jak řiká miloš..
nebo si dokup KKl kabel a stáhni vagtacho pin vyčteš z klíče transporder stojí stovku, pk můžeš i upravit kiláky, to se taky sem tam hodí,
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Z kkl vag-tacho urcite nebeži...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:Z kkl vag-tacho urcite nebeži...
nejsem borec na diagnostiku když jsem ten kabel kupoval tak mi bylo řešeno že má dvě komunikační linky a napsali mi na to KKL a že na starý vag je to jen KL

prosimtě nevíš ten kabel na vagrtocho chodí tam i obyč vag,3.04 ? já si ted odvařil kabel že jsem ho připojil kl na +
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

kabel KKL nechodí s vag tacho ale vag commander 1.4....ale ticho (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“