Stránka 68 z 71
Napsal: 04 zář 2014, 11:27
od carel
pitrisek píše:Kluci je webasto test v češtině??
Viděl jsem i český ale volné ke stažení jen D nebo A
Napsal: 19 říj 2014, 13:16
od MartyTurbo
Zdravím, neměl by někdo cívku z BW50ky? Moje je naprasklá a propouští benzín.
Díky moc

Napsal: 10 pro 2014, 19:04
od Vici
Tak jsem po dlouhé době dorazil tu DW50/ Thermo Top T
Nějak nebyl čas.. navíc jsem chtěl vyndat vrtulku z mrtvého původní ho vodního čerpadla = skoro komplet rozborka bufíku.. nastala klasika.. většina šroubů utržených, nové závity ... a nebyl čas. Ale začla zase zima a majitel začal být nervózní
Použil jsem bezuhlíkové čerpadlo Pierburg, vešlo u O1 hezky pod světlo, stačilo původní hadici zkrátit a použít kus další. Připojil jsem to na konektor od původního vodního čerpadla a bufajs frčí jako nový
Díky všem za pomoc

Napsal: 10 pro 2014, 19:47
od ThrashTheTrash
MartyTurbo píše:Zdravím, neměl by někdo cívku z BW50ky? Moje je naprasklá a propouští benzín.
Díky moc

Ozvi se přes SZ o vikendu, mám doma nějaký totky DW a BW 50, ale nezaručuju nic.
Napsal: 23 pro 2014, 18:48
od V6
Zdravím.Poradil by někdo s problémem-mám na obou autech příhřevy webasto thermo top Z-C.Obě topení protože nefungovali jsem vyčistil,rozchodil přilepený palivový čerpadýlka a dostal se až do fáze že při nastartování motoru se webasto rozběhne,nažhaví,ovšem nespustí se naftová pumpa.Webasto když zjistí že hoření neprobíhá,přejde do režimu vychlazování a nakonec vypne a konec.Co mě zaráží-že u obou topení je to naprosto stejné-naftová pumpa nespíná.Někdo mi něco říkal o řídící jednotce,ale je mi divné že všechny ostatní povely jednotka spíná správně-až na tu diesel pumpu.Od pumpy jsem si vytahnul zvlášť plusovej kabel a když dvě minuty po startu webasta začnu přerušovaně dotýkat plusu baterky,topení začne fungovat.

Napsal: 23 pro 2014, 19:15
od ThrashTheTrash
Zkontroluj při startu, zda tam jde napájení na čerpadlo od jednotky, bude tam zřejmě KO jednotka, nebo tam dej jiný čerpadlo, může být jak si psal přidřený a jednotka to nemusí pobrat. Dal bych to na diagnostiku a zkusil bych to pustit jako akční člen, pak by se vědělo co se kde děje či neděje.
Napsal: 23 pro 2014, 19:45
od V6
Jo-diagnostika by to vyřešila raz dva-ale zatím jsem do toho neproniknul-i když nějaký kabel jsem viděl na E-bay.Tady v jižních čechách nevím na koho bych se obrátil.Takže je možné že by jednotka nebyla odpálená celá,ale jen jedna funkce?

Napsal: 23 pro 2014, 20:05
od Tomas6
JJ Měl jsem KO jednotku kde bylo nefunkční hlídání plamene.Měření odporu svíčky.Chovalo se to stejně. Nepustila čerpadlo.
Taky mám problém s bufikem.Lehce se roztočí dmychadlo a hned začne dochlazovat.Zatím jsem se dostal jen k diag a ta píše zkrat přerušení na plus žhavicí svíčka.Svíčka je stará rok natopeno má skoro nic.Doufám že to bude uklepaný drátek.Shánět další jednotku by mne omylo.
Nemá někdo zkušenost jestli svíčky odchází?Jedná se o thermotop c.
Napsal: 23 pro 2014, 21:05
od ThrashTheTrash
Bez diagnostiky to je takový o ničem, jako poměříš si žhavič a jednotlivé komponenty, ale není to ono.
Jednotku mi opravovali teď v BitPoweru ale přes kamaráda, co tam zná někoho kdo to dělá,ale trvalo to snad rok, páč sem na to nespěchal a nějak se na to zapomnělo, vše OK, ale problém, že mi teď leze na pinu tuším 4 pořád při zapnutém topení stálé plus, což tam nelezlo, takže nevím proč.
Napsal: 23 pro 2014, 21:47
od V6
Asi se budu muset obrátit na toho člověka z Trutnova co inzeruje na bazoši-už jsem to měl rozjednaný loni,ale pak to utichlo.Teď už jsem pod velkým tlakem-je to auto manželky-loni měla ještě starej diesel,ten topil nádherně.Tohle tdi je bez toho příhřevu tragédie-na kratší trasy k nepoužití-nechce rozmrznout ani okno-no na zabití.V každym případě to bude na jinou jednotku-takže investice za dost tisíc.
Napsal: 23 pro 2014, 21:59
od Tomas6
Z Trutnova je kemar.Má i profil tady.Už jsem s ním něco řešil.Moc vstřícný člověk hodně mi pomohl.Už jsem i zvažoval že od něj vemu co nabízí za desítku topení ale zas je použité a po peripetiích co jsem měl nějak mám nápinky koupit nové.Nebo alespoň jednotku.Co jsem řešil a četl tak všechny TTC lehly na jednotku.
Napsal: 23 pro 2014, 22:38
od Tomas6
S tou diag je to celkem jednoduché teda myslím.Já mám dostavbové topení a na nevím kterém pinu topeni je K-line.Stáhnul jsem dostupný soft Webasto thermotest a pomocí obyčejného kkl kabelu z aukra za pár korun to komunikuje. Pokud to máš origo z fabriky tak by se s tím měla bavit asi snad origo diag.V jakých to máš autech?
Napsal: 23 pro 2014, 22:47
od V6
Jo -pročítám stránky od zadu a někde na 62 jsem koukal že jsi to tam s někým řešil-no láká mě to se do toho vpravit,ale popravdě bude to asi houby platný-lidi co se v tom pohybujou leta se nad tím asi jen pousmějou-ke kabelu jsou třeba taky zkušenosti-spousty zkušeností a i ti zkušení se neustále učí a zdokonalujou.Jinak začínám mít tušení že webasto nebyla ta správná volba-ebr je asi lepší-taky na bazoši je nikdo moc nenabízí-jen ty webasta nikdo nechce.Já to mám v mercedesech-masařka W21O/2.9 pětiválec nafta.Origo příhřevy-obě auta stejný-i roky /97

Napsal: 27 pro 2014, 00:49
od V6
Jinak bych se ještě chtěl zeptat jestli někdo neví-protože těchto slavných modelů z-c od webasta vlastním několik ovšem řídící jednotku nemám jak to vypadá skoro žádnou-zdali bych to mohl zužitkovat alespoň předělané na manuální ovládání-myslím tím klasika jak to bylo u bufíka v tatře-přez bošákovku nabo tak podobně.Jedná se mi hlavně o to že na dmychadle i ostatních spotřebičích je vždy méně než 12V-tak abych to nespálil.Při použití pouze bez chodu motoru stejně odběrem webasta by mohlo napětí mírně klesnout-tak by to mohlo vydržet.Samozřejmě nemyslím takto to používat v autě,ale v zetoru by se mi to až tak nepříčilo-v lese na dříví by to bylo příjemný.

Napsal: 29 pro 2014, 11:30
od V6
Dnes jsem byl u kamaráda co má mercedes diagnostiku.Měřilo se to přímo přez diagnostickou zásuvku auta.Hlásí to že ř.j.nevidí diesel čerpadýlko.To je zvláštní,protože všechny tyhle varianty jsem předtím proskoušel-prosvícení +kabelu z šestipólové zásuvky na webastu k diesel čerpadlu.Také jsem zkoušel na čerpadlo přivést kostru přímo od baterie-nic nepomohlo.Navíc u mého auta ani nemám problém se shnilou elektrikou-všechno je to v dobrém stavu.Takže bude nejspíš odpálený výstup na diesel pumpu někde už v jednotce??